Ik denk nooit echt na over zulke dingen,ben niet zo achterdochtig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja kom op Lies, je gaat niet om drie uur vertrekken uit het Noorden van het land om voor vijf uur in Zwolle broeken te gaan kopen. Dat geloof ik dus niet
Ik idd niet thuis, maar bij paps en mamsquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, die worden onder meer bepaald door Pietje, maar die geeft dan weer niet thuis.
Ik ben voor hoor, een rls-meetquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we lekker met zijn allen meeten
't Zal mij wordt wezen, maar ga niet lopen miepen over broeken kopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zelfs al zouden ze aan het meeten zijn, dan is dat toch alleen maar leuk?
en dan ga je niet ff lekker op stap?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik idd niet thuis, maar bij paps en mams.
Zeg jij ook "geestelijk uitgedaagde prostituee" in plaats van "stomme hoer"??quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zachtaardig type
Bij paps en mams is toch ook thuisquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vaak wel, nu niks afgesproken met vrienden. Die wonen ook overal en nergens, net als ikquote:
Arme ouders, denken ze er klaar mee te zijn, komt ie in het weekend de was brengenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
je woont in een doos?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vaak wel, nu niks afgesproken met vrienden. Die wonen ook overal en nergens, net als ik.
en dan mag iedereen die komt gratis bij mij achterop mijn bezemsteelquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben voor hoor, een rls-meet
Meets zijn tof!
Nah, hij zal toch wel weten hoe de wasmachine werkt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arme ouders, denken ze er klaar mee te zijn, komt ie in het weekend de was brengen
Ik doe vrijwel alle was zelf, goftedomme.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Arme ouders, denken ze er klaar mee te zijn, komt ie in het weekend de was brengen
Nee in R'dan en Nijmegen, zodat ik bij jou en Kally in de buurt woonquote:
ach, dat vind ik nou sneu in een doos wonen (hoorde Huub woond ook tijdelijk in een grote doos in Hilversum???, ja ze roddelen wat af he)quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel alle was zelf, goftedomme.
[..]
Nee in R'dan en Nijmegen, zodat ik bij jou en Kally in de buurt woon.
Mwah, de vorige keer mocht ie het doen bij Gert, nah, je weet hoe dát is afgelopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, hij zal toch wel weten hoe de wasmachine werkt?
Zie, ik wist hetquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor geld corpulerende dommerd, zeg ik altijdquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg jij ook "geestelijk uitgedaagde prostituee" in plaats van "stomme hoer"??![]()
Logisch wel, wie wil d'r nou mongolen ontmoetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog niemand gevonden die de meet wil organiseren. Ian en Cc haakte kneiterhard af.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Nee in R'dan en Nijmegen, zodat ik bij jou en Kally in de buurt woon.
Oeh, die is ook fraaiquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor geld corpulerende dommerd, zeg ik altijd
Niks verkeerds zeggen, tief je er zo af. Nu maar hopen dat yvonne ook bier op heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
Ik vind pietje met een biertje op wel lief
Ik wil het best regelen, maar niet alleen, zodat ik naar een ander kan wijzen voor de dingen die misgingenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog niemand gevonden die de meet wil organiseren. Ian en Cc haakte kneiterhard af.
Laysa, ff een vraagje, waar Kally woond he als ik op de koffie bij haar ga een keer hoef ik toch niet langs dat voetbalveld he (zeg dat het niet hoeft!!!!!) want dan weet ik het nog zo net niet hoorquote:
Verstandelijk minder bedeelde individuen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Logisch wel, wie wil d'r nou mongolen ontmoeten
Oh, machtmodmisbruikquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks verkeerds zeggen, tief je er zo af. Nu maar hopen dat yvonne ook bier op heeft.
Je wordt met de minuut schattigerquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks verkeerds zeggen, tief je er zo af. Nu maar hopen dat yvonne ook bier op heeft.
Ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Logisch wel, wie wil d'r nou mongolen ontmoeten
Pietje ís ook lief!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
Ik vind pietje met een biertje op wel lief
Heb zo'n donkerpaars vermoeden dat in doe hoek meerdere personen afhaken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil het best regelen, maar niet alleen, zodat ik naar een ander kan wijzen voor de dingen die misgingen
Je bedoelt De Kuip?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa, ff een vraagje, waar Kally woond he als ik op de koffie bij haar ga een keer hoef ik toch niet langs dat voetbalveld he (zeg dat het niet hoeft!!!!!) want dan weet ik het nog zo net niet hoor
Nee schat, niet vanuit waar jij woontquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa, ff een vraagje, waar Kally woond he als ik op de koffie bij haar ga een keer hoef ik toch niet langs dat voetbalveld he (zeg dat het niet hoeft!!!!!) want dan weet ik het nog zo net niet hoor
Mensen uit Amsterdam mogen er niet eens langs rijdenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt De Kuip?
Nee doos, daar hoef je niet langs
Als ik jou was maakte ik een kloon om de schuld te kunnen gevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil het best regelen, maar niet alleen, zodat ik naar een ander kan wijzen voor de dingen die misgingen
Ja dat voetbalveldje bedoelde ik, pak van mijn hartquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt De Kuip?
Nee doos, daar hoef je niet langs
Als jij Liesje nou ff helpt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Leandra het volgende:
Als ik jou was maakte ik een kloon om de schuld te kunnen geven![]()
Of je organiseert het samen met FrankDeBezorgert
Ik denk dat er sowieso een hoop mensen afhakenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb zo'n donkerpaars vermoeden dat in doe hoek meerdere personen afhaken.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat voetbalveldje bedoelde ik, pak van mijn hartdank je Daissy
Ik denk ook niet dat ze dat willenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen uit Amsterdam mogen er niet eens langs rijden
Foutje???? je typt het verkeerd.............quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen uit Amsterdam mogen er niet eens langs rijden
Grapjasquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als jij Liesje nou ff helpt.
die hang ik overmorgen op op mijn co-schap adresquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
Ik moest hier wel om lachen [ afbeelding ]
De derde
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Foutje???? je typt het verkeerd.............
mensen uit Amsterdam willen er niet langs rijden![]()
Misschien is er een verband.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat er sowieso een hoop mensen afhaken
Jammer want ik heb in mijn 10 jaar internet ervaring eigenlijk nog nooit een meet meegemaakt die niet leuk was.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
zeg als je zo begint stuur ik je wel een pak koffie op
Ik denk dat FrankDeBezorgert voor een meet is, maar ook niet veel zin heeft om het te organiseren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik jou was maakte ik een kloon om de schuld te kunnen geven![]()
Of je organiseert het samen met FrankDeBezorgert
Serieusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |