Neequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij woont er wel in? Jullie zijn buren? Wat the fuck is daarvan waar, ik neem dat soort info altijd met een paar korrels zout.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ze bijdehand lopen doen
die ander woont dichtbij rotterdam.....en pietje woont in een ge annexeerd dorpquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij komen ze uit de buurt van Nijmegen Piet, tot hoever strekt je service als mod?
Die korrels waren dus terecht. Wie zijn er dan buren hier, of doen alsofquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Kally het volgende:
NeeIk woon in Schiedam, naast Rotjeknor, maar we zijn wel beste vriendinnetjes
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestotenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
NeeIk woon in Schiedam, naast Rotjeknor, maar we zijn wel beste vriendinnetjes
Niet zo verquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij komen ze uit de buurt van Nijmegen Piet, tot hoever strekt je service als mod?
Welnee......jij hoort er toch ook bijquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestoten
Mera en Dot dacht ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die korrels waren dus terecht. Wie zijn er dan buren hier, of doen alsof?
Jij sluit het trio jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestoten
We nemen jou ook niks kwalijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Mooiiii is mijn buurvrouw, nou ja bijna dan en ik kan het niet helpen
Mooiiii is liefquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Mooiiii is mijn buurvrouw, nou ja bijna dan en ik kan het niet helpen
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?quote:
Neef nog een snuifje.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?
aai.gifquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar heb ik een zolder vol van
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?
Ik weet het echnie, maar ze hadden het over naast elkaar wonenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien, maar er komt wel een hoop onzin uitquote:
Ik ben te lief voor op zolderquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik een zolder vol van
quote:
Doe eens lief.quote:
Klundert toch? Daar maakt ze geen geheim van.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar 't is hier wel rustig idd. Buuf is broeken kopen in Zwolle (vertrekt om drie uur uit het hoge Noorden om nog een kwartier over te houden om de aanschaf te doen). Ik hoorde Gert ook al over de Peperbus en Noekje ook al over die stad. Allemaal broeken kopenIn welk restaurant zijn ze zo goedkoop daar
Ja als je aan Huupje komt kom je aan Mooiii hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien, maar er komt wel een hoop onzin uit
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bent echt lullig, Pietje wordt helemaal peunefeu van jullie
Dat is nog tot daar aan toe, maar dat het hier allemaal op het forum moet, dat is pas echt ergquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij allemaal nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het allemaal niet zo vatten hier vanavond
Welnee die denkt alleen maar maffe wijven jullie sporen nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bent echt lullig, Pietje wordt helemaal peunefeu van jullie
Ik denk dat ik ff een nieuw biertje ga halen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:59 schreef Kally het volgende:
Welnee die denkt alleen maar maffe wijven jullie sporen niet![]()
en weet je het klopt
Snap het ook allemaal niet meer Daissy.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het allemaal niet zo vatten hier vanavond
Wat breng je het diplomatiekquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kom op Lies, je gaat niet om drie uur vertrekken uit het Noorden van het land om voor vijf uur in Zwolle broeken te gaan kopen. Dat geloof ik dus nietquote:
Uit je nek kletsen is af en toe best lekker en therapeutisch, maar er zijn grenzen hier op Fok!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe, maar dat het hier allemaal op het forum moet, dat is pas echt erg
Kijk wel uit, straks ga je ons nog snappenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ff een nieuw biertje ga halen.
Wordt weer eens tijdquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Awww! Pietje!
Ik dacht al, hij ziet mij niet, maar wel!![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
Ja, die worden onder meer bepaald door Pietje, maar die geeft dan weer niet thuis.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit je nek kletsen is af en toe best lekker en therapeutisch, maar er zijn grenzen hier op Fok!
Ja leuk, laten we lekker met zijn allen meetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awww! Pietje!
Ik dacht al, hij ziet mij niet, maar wel!![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |