Neequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij woont er wel in? Jullie zijn buren? Wat the fuck is daarvan waar, ik neem dat soort info altijd met een paar korrels zout.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ze bijdehand lopen doen
die ander woont dichtbij rotterdam.....en pietje woont in een ge annexeerd dorpquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij komen ze uit de buurt van Nijmegen Piet, tot hoever strekt je service als mod?
Die korrels waren dus terecht. Wie zijn er dan buren hier, of doen alsofquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Kally het volgende:
NeeIk woon in Schiedam, naast Rotjeknor, maar we zijn wel beste vriendinnetjes
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestotenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
NeeIk woon in Schiedam, naast Rotjeknor, maar we zijn wel beste vriendinnetjes
Niet zo verquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij komen ze uit de buurt van Nijmegen Piet, tot hoever strekt je service als mod?
Welnee......jij hoort er toch ook bijquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestoten
Mera en Dot dacht ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die korrels waren dus terecht. Wie zijn er dan buren hier, of doen alsof?
Jij sluit het trio jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestoten
We nemen jou ook niks kwalijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Mooiiii is mijn buurvrouw, nou ja bijna dan en ik kan het niet helpen
Mooiiii is liefquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Mooiiii is mijn buurvrouw, nou ja bijna dan en ik kan het niet helpen
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?quote:
Neef nog een snuifje.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?
aai.gifquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar heb ik een zolder vol van
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?
Ik weet het echnie, maar ze hadden het over naast elkaar wonenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |