quote:
En jij was anti-koequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
Pietjeeeeee laat je niet gek maken door die 2 meiden hoor!!! ik sta naast je of achter je kan ook
Ja dat Dat even duidelijk isquote:
Geef pietje uns vliegles...kenne we lachuhquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
Pietjeeeeee laat je niet gek maken door die 2 meiden hoor!!! ik sta naast je of achter je kan ook
Wel verplicht die puntmuts op hequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geef pietje uns vliegles...kenne we lachuh
Dan heet hij Willempie en geen Pietjequote:
Ik denk dat Pietje stiekum wel van gevaar houdt, welke man nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
OHHHhhh dus Pietje wil achterop mijn Nimbus 2009, die ook rechts en links bochtjes kan maken en opzijnkopenachteruit kan vliegen, weet niet of Pietje dat wilt
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
OHHHhhh dus Pietje wil achterop mijn Nimbus 2009, die ook rechts en links bochtjes kan maken en opzijnkopenachteruit kan vliegen, weet niet of Pietje dat wilt
Hoop wel dat hij zich dan goed vast houd aan mij, b.v. handjes om het ranke middeltje (heb ik ook weer een leuke avond)quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Pietje stiekum wel van gevaar houdt, welke man niet
Er zit geen K in stierquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij zich dan goed vast houd aan mij, b.v. handjes om het ranke middeltje (heb ik ook weer een leuke avond)
Jij bent anti-koequote:
Hoezo??? wil jij ook?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
vliegen, willempie, vage formules, wat snuiven jullie?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bisonkit, eigen merk van de praxis ook wel eens maar die is zo vlug uitgewerkt hequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bisonkit, eigen merk van de praxis ook wel eens maar die is zo vlug uitgewerkt he
omdat je zo aandringt.quote:
quote:
whuts de kronkel?quote:
of ze bedoelt de plaatselijke kroeg of die lijmfabriek in klitjeskot, klein dorpje aan de rand van Drenthequote:
Woon naast Nijmegen, niet erinquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
In "N'' wonen en niet de Kronkel kennen?? wat ging er mis in jouw opvoeding
Tis godsgeklaagd dat wij dat beter wetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Manmanman laat me nooit meer zo schrikken
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Woon naast Nijmegen, niet erin.
ja ja ja, wrijf 't er maar inquote:
Hoezo al een tijdje niks gehad dan:Pquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn d'r hier een paar heel erg aan een "beurt" toe
Jij woont er wel in? Jullie zijn buren? Wat the fuck is daarvan waar, ik neem dat soort info altijd met een paar korrels zoutquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef Kally het volgende:
Tis godsgeklaagd dat wij dat beter weten
ja dat dacht ik ook al dat pietje daar aan toe wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ja, die 2 meiden ik mag niet meer he, vind het ook eigenlijk zo een stom gedoequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, daar ging de rustquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking wartaal, twee pagina's lang. Ze zijn en blijven totaal onmogelijk
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoezo al een tijdje niks gehad dan:P
We hebben nooit beweerd dat wij buren zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij woont er wel in? Jullie zijn buren? Wat the fuck is daarvan waar, ik neem dat soort info altijd met een paar korrels zout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |