slaap lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo maar slapen....fijne nacht nog allemaal![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ben ook maar een man. Vrouwen die over hun poesjes praten...
Buonanottequote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo maar slapen....fijne nacht nog allemaal![]()
Slaap lekker!!quote:Op zondag 8 november 2009 00:32 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ook sluiten allemaal veel plezier nog en slaap lekker straks
het was leuk en gezellig en nu ben ik kapot moe en ga ik lekker slapenquote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook?
Welkom thuis buufje, was het leuk in Zwolle?
Truste Renatequote:Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
![]()
en voor iederen die straks gaat slapen eveneens een goede nachtrust toegewenst.
Nou, voor jou ook eenquote:Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het was leuk en gezellig en nu ben ik kapot moe en ga ik lekker slapen
Slaap lekker.quote:Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waren er leukerds tussen Buufquote:Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een goeie lokdoos will doquote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We moeten nog ff iets bedenken om NMNS te lokken.
Morguh, hoedenmeiske!quote:
Als een trein verwacht ikquote:
Treffender kun je de aanloop naar een FOK!-meet niet weergevenquote:Op zondag 8 november 2009 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met heel veel uitstapmogelijkheden tot aan het station
Heb je zo'n slechte zelfbeheersing?quote:Op zondag 8 november 2009 10:35 schreef sunny16947 het volgende:
Zijn kutwijven, bloemetjesjurken, mongolen, niet sporende, geesteszieken ook welkom?...........nahhhhhhh, laat ik maar passen voor het uit de hand loopt.
Ik ben bang dat sommige users zich niet kunnen beheersen. En dan komt het in het journaal op tv. En dat is natuurlijk het laatste wat ze willen. Moet ik straks ook nog mijn verhaal bij boulevard doen. Nee echt veel beter als ik pas.quote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je zo'n slechte zelfbeheersing?
Naja!quote:Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat sommige users zich niet kunnen beheersen.
Sommige mensen berusten hun hele belevingswereld op een internetforumquote:
Jij draagt in het echt geen lederhose?quote:Op zondag 8 november 2009 10:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige mensen berusten hun hele belevingswereld op een internetforum
quote:Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat sommige users zich niet kunnen beheersen. En dan komt het in het journaal op tv. En dat is natuurlijk het laatste wat ze willen. Moet ik straks ook nog mijn verhaal bij boulevard doen. Nee echt veel beter als ik pas.![]()
Nouja, ik ben ermee gestopt nadat ik steeds als ik over straat liep en betast werd door volledig mij onbekende vrouwpersoontjes. Die klep aan de voorkant is gewoon de kat op het spek binden!quote:
Broodje met roomboter en Hagelslagquote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Als het niet zo zielig was was het nog ergens vermakelijk
Ja de zon schijnt hier ook lekker, douchen!
Ben hier eieren aan het koken en de tafel net gedekt.. #relaxtezondagquote:
Juist daarom is het wel vermakelijkquote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Als het niet zo zielig was was het nog ergens vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |