Das ook lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben hier eieren aan het koken en de tafel net gedekt.. #relaxtezondag
Vreetzakjequote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef D. het volgende:
Ik eet een broodje kaas...herstel...ik at een broodje kaas
Die is er niet voor mij want koffie is goor.quote:Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is de tijd dat je de eerste 2 uur niet verder komt dan een bakkie koffie.
Wat ben jij voor rare wortelknager?quote:Op zondag 8 november 2009 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Die is er niet voor mij want koffie is goor.
Scheelt veel tijd als je niet verslaafd bent
Dat wordt 1-0 door een schwalbe, ik voel 'tquote:
Niet door suarez, die krijgt alleen nog maar een pennel als-ie létterlijk doormidden wordt geschopt.quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat wordt 1-0 door een schwalbe, ik voel 't. En dan maar janken, int Twents.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:58 schreef gomi het volgende:
[..]
das ook geen kunst meer dit seizoen he
Ik zeg wor hier lid van de tijdelijke FC Twente fanclub!quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet door suarez, die krijgt alleen nog maar een pennel als-ie létterlijk doormidden wordt geschopt.
En n de winterstop is-ie weg. Heeft ajaks weer geld om de 74 andere contractspelers te betalen en zijn ze hun enige troef om kampioen te worden kwijt.
Niet dat ik zo'n twente-fan ben hoor, maar vanmiddag wél!
iets met verraad in een ver verleden ozfo?quote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Utregters hebben altijd een apeltje te schillen met friezen!![]()
(no offense Buuf!)
PSIES!quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef gomi het volgende:
[..]
iets met verraad in een ver verleden ozfo?
schoot me ineens te binnen. heb ik eerder al eens van je gehoord. ws bij een vorige ontmoeting tussen utrecht en heerenveenquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 13:11 schreef gomi het volgende:
[..]
schoot me ineens te binnen. heb ik eerder al eens van je gehoord. ws bij een vorige ontmoeting tussen utrecht en heerenveen
Daarom schrok ik ookquote:Op zondag 8 november 2009 13:13 schreef gomi het volgende:
[..]
nou, nou. ik zou dat soort termen nooit neer durven zetten
quote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ziets wat ik nooit zou durven: jou laten schrikken
Schrijf me maar in tot kwart over drie.quote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg wor hier lid van de tijdelijke FC Twente fanclub!
mooi, ben je net op tijd lid afquote:Op zondag 8 november 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Schrijf me maar in tot kwart over drie.
O ja.quote:
Ja, oeh. De spanning stijgt hier tot ongekende hoogtes. Twente tv is al bekeken en ik zag een leukje wiens naam ik weer vergeten ben. Maar oeh, de spanning. Druk, drukker, drukst!quote:
Haha o ja dat zal wel!quote:Op zondag 8 november 2009 13:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, oeh. De spanning stijgt hier tot ongekende hoogtes. Twente tv is al bekeken en ik zag een leukje wiens naam ik weer vergeten ben. Maar oeh, de spanning. Druk, drukker, drukst!
Nu al? En wat is de haast?quote:Op zondag 8 november 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
Even een serieuze vraag... Hoe kom ik erachter of ik ergens vandaag in arnhem of omstreken een kunstboom erbij kan kopen?
Op internet kijken of er een Blokkert of Intratuin ofzo open isquote:Op zondag 8 november 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
Even een serieuze vraag... Hoe kom ik erachter of ik ergens vandaag in arnhem of omstreken een kunstboom erbij kan kopen?
Ajax ruuuuulllleeeeesssss!!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 12:15 schreef Gert het volgende:
Hoi.![]()
Of nee, geen koffie maar cola. Wil wel cafeïne maar heb nadorst.
Hup Twente!
Hij probeert de gezelligheid in huis te halen door alvast 2 kerstbomen neer te zettenquote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef Noek het volgende:
Gamma heeft ook al veel kerstshit. Maar waarom?
Vroeger zeker! , maar ik ben altijd al voor Ajax, Volendammers zijn voor de eigen fc in de eerste, en Ajax in de ere-divisie De meesten althans..quote:
Dit is mijn club, mijn ideaal,quote:Op zondag 8 november 2009 13:58 schreef Toverheks het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit word kampioen!