Das ook lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben hier eieren aan het koken en de tafel net gedekt.. #relaxtezondag
Vreetzakjequote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef D. het volgende:
Ik eet een broodje kaas...herstel...ik at een broodje kaas
Die is er niet voor mij want koffie is goor.quote:Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is de tijd dat je de eerste 2 uur niet verder komt dan een bakkie koffie.
Wat ben jij voor rare wortelknager?quote:Op zondag 8 november 2009 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Die is er niet voor mij want koffie is goor.
Scheelt veel tijd als je niet verslaafd bent
Dat wordt 1-0 door een schwalbe, ik voel 'tquote:
Niet door suarez, die krijgt alleen nog maar een pennel als-ie létterlijk doormidden wordt geschopt.quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat wordt 1-0 door een schwalbe, ik voel 't. En dan maar janken, int Twents.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:58 schreef gomi het volgende:
[..]
das ook geen kunst meer dit seizoen he
Ik zeg wor hier lid van de tijdelijke FC Twente fanclub!quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet door suarez, die krijgt alleen nog maar een pennel als-ie létterlijk doormidden wordt geschopt.
En n de winterstop is-ie weg. Heeft ajaks weer geld om de 74 andere contractspelers te betalen en zijn ze hun enige troef om kampioen te worden kwijt.
Niet dat ik zo'n twente-fan ben hoor, maar vanmiddag wél!
iets met verraad in een ver verleden ozfo?quote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Utregters hebben altijd een apeltje te schillen met friezen!![]()
(no offense Buuf!)
PSIES!quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef gomi het volgende:
[..]
iets met verraad in een ver verleden ozfo?
schoot me ineens te binnen. heb ik eerder al eens van je gehoord. ws bij een vorige ontmoeting tussen utrecht en heerenveenquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 13:11 schreef gomi het volgende:
[..]
schoot me ineens te binnen. heb ik eerder al eens van je gehoord. ws bij een vorige ontmoeting tussen utrecht en heerenveen
Daarom schrok ik ookquote:Op zondag 8 november 2009 13:13 schreef gomi het volgende:
[..]
nou, nou. ik zou dat soort termen nooit neer durven zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |