yeah en de meer was een open huis voor beetje glippers. was altijd wel leuk. arme jeugd van nu, moet wel kartjes kopen. had ook altijd wel zijn charme dat glippenquote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu nóg spijt van, die lelijke braadslee!
De Meer had dan weer wél karakter.
ja vind het ook niet mooi hoor, Olympisch stadion die heeft nog wel sfeer van vroegerquote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De Meer had dan weer wél karakter.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaf met Caro een aardig concert weg, te beginnen met "Perfect Day" "Beyond the Sea".
Oh die galmbak waar het gras niet durft te groeien.quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat trekt wel weer vlot, had het nog niet gezien, live tele2 staat wel aan maar was over alle trappen lichtslang aan het doenquote:Op zondag 8 november 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
Tevreden met de eerste helft.![]()
Bommie waarschijnlijk niet.![]()
En psv gaat "waarschijnlijk" ook wel winnen: 2-0 voor én een rode kaart voor ADO.
volgens mij las ik zoiets ook al in culquote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef Laysa het volgende:
Goffer zeg....De kroketten van de Lidl zijn echt goed te eten
Niet gelezen maar ik heb er net 2 op...jammiequote:Op zondag 8 november 2009 15:50 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij las ik zoiets ook al in cul
las er iets over de kaassoufflé van de lidl, dat die goed moest zijn en verderop hadden ze t volgens mij ook over de kroketquote:Op zondag 8 november 2009 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet gelezen maar ik heb er net 2 op...jammie
quote:Op zondag 8 november 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze liggen daar in de vriezer
Ik heb altijd de kroketten van de Lidl, die zijn jammiequote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef Laysa het volgende:
Goffer zeg....De kroketten van de Lidl zijn echt goed te eten
Die ken ik niet, wat zijn dat voor dingen?quote:Op zondag 8 november 2009 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als de aardappelkroketjes en de cevapcici
OOOOh die zijn lekker he die Cevapciciquote:Op zondag 8 november 2009 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd de kroketten van de Lidl, die zijn jammie![]()
Net als de aardappelkroketjes en de cevapcici
die zijn er niet in mij Lidlquote:Op zondag 8 november 2009 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeheee, bij de Lidl, daar waar je contacten legt met vrijgezelle mannuh
Op 8 novemberquote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat trekt wel weer vlot, had het nog niet gezien, live tele2 staat wel aan maar was over alle trappen lichtslang aan het doen
Het wc-papier ook, die in het roze plasticquote:Op zondag 8 november 2009 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
OOOOh die zijn lekker he die Cevapcici.....ik vind eigenlijk een heleboel lekker van de Lidl...
quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wc-papier ook, die in het roze plastic
quote:[b] Op [url = [RLS SC # 360] Lies & Lea gaan een meet organiseren O+! # 74505477] zaterdag 8 november 2009 13:58 [/ url] schreef Toverheks het volgende: [/ b]
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de Dapp `re Meersche Helden
Onze vreugd `en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder Draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp `re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren ..
Rood en wit word kampioen!
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt kampioen
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp `re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren ..
Rood en wit word kampioen!
Allemaal uit volle borst en handjes in de lucht * O *
Dat zijn gekruide gehaktrolletjes, echt lekker, vooral met een klodder knoflooksausquote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wat zijn dat voor dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |