Nee natuurlijk niet, als ik een jongen was geweest was ik naar de grootvader aan vaderskant genoemd, nu naar de grootmoeder aan moederskant (ik ben de oudste, zo ging dat vroeger met de vernoemingen)quote:
Wolfje, is best leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Als ik trouwens niet mijn huidige naam had gehad hadden mijn ouders mij "Wolf" genoemd!!! Kun je het je voorstellen?
Ik vind jou ouders wel een beetje gemeen wat naamkeuze betreft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Als ik trouwens niet mijn huidige naam had gehad hadden mijn ouders mij "Wolf" genoemd!!! Kun je het je voorstellen?
Als kind < 10 mischienquote:
Whehe, moet je je voorstellen dat ze alle kinderen aparte namen hebben gegevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind jou ouders wel een beetje gemeen wat naamkeuze betreft.
Hoewel Wolf wel cool is bij nader inzien.
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
Roeland
ben dus blij dat ik een meisje ben geworden
quote:
nachtsnotquote:Op zondag 8 november 2009 00:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Rick.
Rick the Dick, ik hoor het al aankomenGelukkig rijmt er niks op 08gnot.
Ben blij dat ik een meisje ben!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sander is een toffe naam. Alle Sanders die ik ken zijn ook tof.
Whut? Zo'n 50-jarige heringetreden huisvrouwenambtenaar aan het loket snapt toch nooit hoe ze dat in moet voeren?quote:
Over een foutje gesprokenquote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef Elledan het volgende:
Men dacht dat ik een jongen was bij de geboorte, dus kreeg ik de naam Thijs, anders zou ik Maaike hebben geheten. Een paar jaar terug heb ik zelf voor de naam Maya gekozen
Ik interpreteer het eerder als een 'jongen in het verkeerde lichaam' dat later zelf besloot om een vrouw te wordenquote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Over een foutje gesproken![]()
Dus je liep als meisje een tijdje door het leven met de naam Thijs tot dat je de naam Maya wou?
Dat is wel een mooie naam.quote:
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.quote:Op zondag 8 november 2009 12:29 schreef griekjeee het volgende:
Alain. Een Franse jongensnaam, ik zou waarschijnlijk direct homo zijn geworden.
Dat zou inderdaad ook nog goed kunnen..quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik interpreteer het eerder als een 'jongen in het verkeerde lichaam' dat later zelf besloot om een vrouw te worden
Volgens mij wat ik begreep van vroegah is ze niet Grieks iig niet volledig.quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.
Ik ben deels Frans.quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.
Half idd.quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Volgens mij wat ik begreep van vroegah is ze niet Grieks iig niet volledig.
Mooiquote:
Ik kan er ook niks aan doen.quote:
Zekerquote:
Hehehequote:Op zondag 8 november 2009 12:36 schreef Lano het volgende:
M'n zus; Mark of Frank
Ik; Mark of Frank
M'n zusje: Mark of Frank
Kregen ze eindelijk een jongen; Nils
*Benieuwd is...quote:Op zondag 8 november 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Jamila ofzoiets
En ik heb een Scandinavische jongensnaam
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 8 november 2009 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, ben 1/8e of 1/16e Duits. Even erg.
Wat aardig van zequote:Op zondag 8 november 2009 19:03 schreef sigme het volgende:
Udo.
En toen ik geen jongetje bleek hebben ze daarna een hond genomen en die Udo genoemd.
Puike naam.quote:
Cumshooter is een veel beter naam idd!quote:
Niet helemaal. Ik ben namelijk intersexueelquote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik interpreteer het eerder als een 'jongen in het verkeerde lichaam' dat later zelf besloot om een vrouw te worden
Geen fijne positie.. sterkte!quote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Elledan het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik ben namelijk intersexueel
Heb al een tijdje een topic over dit lopen: Wanneer sex fysiek (bijna) onmogelijk is...
Hey trut, Selma is helemaal geen leuke naam en ik dank god op mn blote knietjes dat ik een leuris tussen mn benen heb hangen ja!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:15 schreef Seven. het volgende:
Mijn ouders hadden gehoopt op een jongen en dan zou ik Jan-Willem heten.![]()
Die van Vosss is ook leuk.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey trut, Selma is helemaal geen leuke naam en ik dank god op mn blote knietjes dat ik een leuris tussen mn benen heb hangen ja!!!!
quote:Op maandag 9 november 2009 00:32 schreef Suicide.Monkey het volgende:
Kim, ook lekker fkin orgineel aangezien ik Tim heet >.< mijn ouders hadden niet bepaald veel fantasie xD
quote:
Hier nog één!quote:
Dat vind ik een mooie naam.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef Seven. het volgende:
Mijn broer zou Loes heten als het een meisje was geworden.
Seven is een meisje, faalhaas.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook
Ben jij stiekem mijn broertje?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook
Ben jij stiekem mijn broertje?
quote:
nep star wars fanquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef starwhores het volgende:
Leia Organo
William ws.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Hoe spreek je dat in vredesnaam uit
quote:
Als het zo geschreven wordt, dan spreek je het uit als Kie-jčm (met de g zoals in het engelse go). Maar ik neem aan dat Mejuffrouw Guillaume (kie-joom) bedoelde.quote:
Zou maar zo kunnen, maar aangezien mijn ouders hollandser dan hollands zijn,wisten ze ws niet hoe je het schreef.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Als het zo geschreven wordt, dan spreek je het uit als Kie-jčm (met de g zoals in het engelse go). Maar ik neem aan dat Mejuffrouw Guillaume (kie-joom) bedoelde.
Typoquote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
nep star wars fanHet is Leia Organa
Veronique was een TV-station, de oude naam van RTL4quote:Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had Veronique geheten
Alsof ik fucking gemaakt ben bij de release van het radiostation ofzo. Echt WTF
Oh shit ja, guillaime... Was dat geen typo, echter?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Seven. het volgende:
Als het zo geschreven wordt, dan spreek je het uit als Kie-jčm (met de g zoals in het engelse go). Maar ik neem aan dat Mejuffrouw Guillaume (kie-joom) bedoelde.
quote:
Ze durven het je gewoon niet te vertellen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn ouders weten het niet meer!
Dat ook inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze durven het je gewoon niet te vertellen.
Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hugodoris Frankjanus Petronello Markus-Huub.
er zijn marokkanen met blond haar en blauwe ogen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn. Een Tarik met blond haar en blauwe ogen ofzo
De moren hielden vroeger vaak plundertochten langs de Europese kusten waarbij men graag kinderen en vrouwen roofden.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
er zijn marokkanen met blond haar en blauwe ogen.
uu wait ...what!!quote:
haha daar moest ik echt hardop om lachenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:28 schreef TheFrankey het volgende:
als ik een jongen was julian en als ik een meisje was katja. Het is onduidelijk waarom ik frank heet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |