Dat vind ik een mooie naam.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef Seven. het volgende:
Mijn broer zou Loes heten als het een meisje was geworden.
Seven is een meisje, faalhaas.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook
Ben jij stiekem mijn broertje?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook
Ben jij stiekem mijn broertje?
quote:
nep star wars fanquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef starwhores het volgende:
Leia Organo
William ws.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Hoe spreek je dat in vredesnaam uit
quote:
Als het zo geschreven wordt, dan spreek je het uit als Kie-jèm (met de g zoals in het engelse go). Maar ik neem aan dat Mejuffrouw Guillaume (kie-joom) bedoelde.quote:
Zou maar zo kunnen, maar aangezien mijn ouders hollandser dan hollands zijn,wisten ze ws niet hoe je het schreef.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Als het zo geschreven wordt, dan spreek je het uit als Kie-jèm (met de g zoals in het engelse go). Maar ik neem aan dat Mejuffrouw Guillaume (kie-joom) bedoelde.
Typoquote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
nep star wars fanHet is Leia Organa
Veronique was een TV-station, de oude naam van RTL4quote:Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had Veronique geheten
Alsof ik fucking gemaakt ben bij de release van het radiostation ofzo. Echt WTF
Oh shit ja, guillaime... Was dat geen typo, echter?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Seven. het volgende:
Als het zo geschreven wordt, dan spreek je het uit als Kie-jèm (met de g zoals in het engelse go). Maar ik neem aan dat Mejuffrouw Guillaume (kie-joom) bedoelde.
quote:
Ze durven het je gewoon niet te vertellen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn ouders weten het niet meer!
Dat ook inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze durven het je gewoon niet te vertellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |