Nee natuurlijk niet, als ik een jongen was geweest was ik naar de grootvader aan vaderskant genoemd, nu naar de grootmoeder aan moederskant (ik ben de oudste, zo ging dat vroeger met de vernoemingen)quote:
Wolfje, is best leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Als ik trouwens niet mijn huidige naam had gehad hadden mijn ouders mij "Wolf" genoemd!!! Kun je het je voorstellen?
Ik vind jou ouders wel een beetje gemeen wat naamkeuze betreft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Als ik trouwens niet mijn huidige naam had gehad hadden mijn ouders mij "Wolf" genoemd!!! Kun je het je voorstellen?
Als kind < 10 mischienquote:
Whehe, moet je je voorstellen dat ze alle kinderen aparte namen hebben gegevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind jou ouders wel een beetje gemeen wat naamkeuze betreft.
Hoewel Wolf wel cool is bij nader inzien.
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
Roeland
ben dus blij dat ik een meisje ben geworden
quote:
nachtsnotquote:Op zondag 8 november 2009 00:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Rick.
Rick the Dick, ik hoor het al aankomenGelukkig rijmt er niks op 08gnot.
Ben blij dat ik een meisje ben!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sander is een toffe naam. Alle Sanders die ik ken zijn ook tof.
Whut? Zo'n 50-jarige heringetreden huisvrouwenambtenaar aan het loket snapt toch nooit hoe ze dat in moet voeren?quote:
Over een foutje gesprokenquote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef Elledan het volgende:
Men dacht dat ik een jongen was bij de geboorte, dus kreeg ik de naam Thijs, anders zou ik Maaike hebben geheten. Een paar jaar terug heb ik zelf voor de naam Maya gekozen
Ik interpreteer het eerder als een 'jongen in het verkeerde lichaam' dat later zelf besloot om een vrouw te wordenquote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Over een foutje gesproken![]()
Dus je liep als meisje een tijdje door het leven met de naam Thijs tot dat je de naam Maya wou?
Dat is wel een mooie naam.quote:
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.quote:Op zondag 8 november 2009 12:29 schreef griekjeee het volgende:
Alain. Een Franse jongensnaam, ik zou waarschijnlijk direct homo zijn geworden.
Dat zou inderdaad ook nog goed kunnen..quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik interpreteer het eerder als een 'jongen in het verkeerde lichaam' dat later zelf besloot om een vrouw te worden
Volgens mij wat ik begreep van vroegah is ze niet Grieks iig niet volledig.quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.
Ik ben deels Frans.quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.
Half idd.quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Volgens mij wat ik begreep van vroegah is ze niet Grieks iig niet volledig.
Mooiquote:
Ik kan er ook niks aan doen.quote:
Zekerquote:
Hehehequote:Op zondag 8 november 2009 12:36 schreef Lano het volgende:
M'n zus; Mark of Frank
Ik; Mark of Frank
M'n zusje: Mark of Frank
Kregen ze eindelijk een jongen; Nils
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|