Over een foutje gesprokenquote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef Elledan het volgende:
Men dacht dat ik een jongen was bij de geboorte, dus kreeg ik de naam Thijs, anders zou ik Maaike hebben geheten. Een paar jaar terug heb ik zelf voor de naam Maya gekozen
Ik interpreteer het eerder als een 'jongen in het verkeerde lichaam' dat later zelf besloot om een vrouw te wordenquote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Over een foutje gesproken![]()
Dus je liep als meisje een tijdje door het leven met de naam Thijs tot dat je de naam Maya wou?
Dat is wel een mooie naam.quote:
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.quote:Op zondag 8 november 2009 12:29 schreef griekjeee het volgende:
Alain. Een Franse jongensnaam, ik zou waarschijnlijk direct homo zijn geworden.
Dat zou inderdaad ook nog goed kunnen..quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik interpreteer het eerder als een 'jongen in het verkeerde lichaam' dat later zelf besloot om een vrouw te worden
Volgens mij wat ik begreep van vroegah is ze niet Grieks iig niet volledig.quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.
Ik ben deels Frans.quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Griekse jongen die Alain heet? Gecondoleerd.
Half idd.quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Volgens mij wat ik begreep van vroegah is ze niet Grieks iig niet volledig.
Mooiquote:
Ik kan er ook niks aan doen.quote:
Zekerquote:
Hehehequote:Op zondag 8 november 2009 12:36 schreef Lano het volgende:
M'n zus; Mark of Frank
Ik; Mark of Frank
M'n zusje: Mark of Frank
Kregen ze eindelijk een jongen; Nils
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|