*Benieuwd is...quote:Op zondag 8 november 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Jamila ofzoiets
En ik heb een Scandinavische jongensnaam
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 8 november 2009 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, ben 1/8e of 1/16e Duits. Even erg.
Wat aardig van zequote:Op zondag 8 november 2009 19:03 schreef sigme het volgende:
Udo.
En toen ik geen jongetje bleek hebben ze daarna een hond genomen en die Udo genoemd.
Puike naam.quote:
Cumshooter is een veel beter naam idd!quote:
Niet helemaal. Ik ben namelijk intersexueelquote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik interpreteer het eerder als een 'jongen in het verkeerde lichaam' dat later zelf besloot om een vrouw te worden
Geen fijne positie.. sterkte!quote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Elledan het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik ben namelijk intersexueel
Heb al een tijdje een topic over dit lopen: Wanneer sex fysiek (bijna) onmogelijk is...
Hey trut, Selma is helemaal geen leuke naam en ik dank god op mn blote knietjes dat ik een leuris tussen mn benen heb hangen ja!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:15 schreef Seven. het volgende:
Mijn ouders hadden gehoopt op een jongen en dan zou ik Jan-Willem heten.![]()
Die van Vosss is ook leuk.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey trut, Selma is helemaal geen leuke naam en ik dank god op mn blote knietjes dat ik een leuris tussen mn benen heb hangen ja!!!!
quote:Op maandag 9 november 2009 00:32 schreef Suicide.Monkey het volgende:
Kim, ook lekker fkin orgineel aangezien ik Tim heet >.< mijn ouders hadden niet bepaald veel fantasie xD
quote:
Hier nog één!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |