j maar....ik vind mn Fysio een nog lekkerder hapje....doe ik die welquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
quote]Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dokter Charming
hahahhaa lucas zeker op de 5e verdiepingquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een verpleegster over de rooien omdat ik het rookhok had ondekt.
Dan in ieder geval geen koetjes onderbroeken,maar seksie lingeriequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ligt eraan he, hoe hij tegenover inwendige onderzoekjes staat
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dan in ieder geval geen koetjes onderbroeken,maar seksie lingerie![]()
quote:
Moet nog ff lachen, alleen je stem alquote:
Die heb ik nooitquote:
't Zal ook een nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een verpleegster over de rooien omdat ik het rookhok had ondekt.
Stiekum toch even moet lachenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Toverheks het volgende:
nou, vind niet dat jullie mogen spotten over mijn koeien,eendjes,hartjes en andere beestjes ondergoed, schiet me ook te binnen een soort groene nachthemd ook met lieveheerstbeestjes, had die oudste ook voor me gekocht toen pppffttt , ken je die nog herrinderen Laysa???
was echt lollig bedoelt van der, maar was er echt niet blij mee
Ja oen, trek die dingen dan ook uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ooit wel eens onder behandeling geweest bij een ontzettend lekkere fysiotherapeut![]()
Dan lig je daar in slipje en bh
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ooit wel eens onder behandeling geweest bij een ontzettend lekkere fysiotherapeut![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet nog ff lachen, alleen je stem al
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja oen, trek die dingen dan ook uit
ik ben minstens 2 x per week onder behandeling van mn lekkere Fysioquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Hey sheneenee don't sjt mequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Toverheks het volgende:
nou, vind niet dat jullie mogen spotten over mijn koeien,eendjes,hartjes en andere beestjes ondergoed, schiet me ook te binnen een soort groene nachthemd ook met lieveheerstbeestjes, had die oudste ook voor me gekocht toen pppffttt , ken je die nog herrinderen Laysa???
was echt lollig bedoelt van der, maar was er echt niet blij mee
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja oen, trek die dingen dan ook uit
nou daissy, ik moest na alles (wat doet er ff niet toe) weer naar mijn longarts, zat ik daar in mijn blote tieten gaat ie nog bloeddruk ook opnemen ohhhhhh was beetje te hoog en hartslag was ook tikkeltje te snel, je had me moeten zien zitten rood hoofd en ik schaamde me kapot, en hij maar lekker lullen met me over van alles en nog wat hahaa oh ik wordt nu weer rood als ik eraan terug denk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Dat zeg je alsof ze dood isquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
....och och.....ik vond je dr mooi bijliggen hoor
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou daissy, ik moest na alles (wat doet er ff niet toe) weer naar mijn longarts, zat ik daar in mijn blote tieten gaat ie nog bloeddruk ook opnemen ohhhhhh was beetje te hoog en hartslag was ook tikkeltje te snel, je had me moeten zien zitten rood hoofd en ik schaamde me kapot, en hij maar lekker lullen met me over van alles en nog wat hahaa oh ik wordt nu weer rood als ik eraan terug denk.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou daissy, ik moest na alles (wat doet er ff niet toe) weer naar mijn longarts, zat ik daar in mijn blote tieten gaat ie nog bloeddruk ook opnemen ohhhhhh was beetje te hoog en hartslag was ook tikkeltje te snel, je had me moeten zien zitten rood hoofd en ik schaamde me kapot, en hij maar lekker lullen met me over van alles en nog wat hahaa oh ik wordt nu weer rood als ik eraan terug denk.
Als de dokter ze al gezien heeft, dan kun je ze hier ook wel laten zienquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja schitterend he, moet je in dat artikel eens de laatste link klikken, staan er heel veelquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
Ik moest hier wel om lachen [ afbeelding ]
De derde
Psies!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als de dokter ze al gezien heeft, dan kun je ze hier ook wel laten zien
whahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
De derde
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
De derde
er is weinig te zien, af en toe moet ik ze ook zoeken dus heeft geen zin een foto van ze te plaatsenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als de dokter ze al gezien heeft, dan kun je ze hier ook wel laten zien
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is weinig te zien, af en toe moet ik ze ook zoeken dus heeft geen zin een foto van ze te plaatsen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is weinig te zien, af en toe moet ik ze ook zoeken dus heeft geen zin een foto van ze te plaatsen
Ja sorry D iedereen is lief behalve jij weer wacht maarquote:
Ik ben niet liev?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry D iedereen is lief behalve jij weer wacht maar
Nu even nietquote:
Ja wat bommie al zei.. Net als van die kunst en kitch gasten, Zilverberg en Baksteen van de vliegersbondquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..], dat soort dingen zie je wel vaker bij (tand)artsen
Ja, dan zou ik mij bij een arts ook schamenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sssstt is hij ook , maar ik heb de tt niet goed gedaan en hij moet er weer wat van zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef Toverheks het volgende:
waarom is D niet lief???? vind hem altijd lief
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik mij bij een arts ook schamen![]()
garpje
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
edit - kut verkeerde quote, dat tietenverhaal dus![]()
Goeie verhalen heb je.
Nou Pietje het zijn geen verhalen hoor, maar echt gebeurt, vraag aan laysa die weet dat wel.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:46 schreef Kally het volgende:
O Pietje wil jij van 358 even 359 maken![]()
Ze zei Bommiequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat bommie al zei.. Net als van die kunst en kitch gasten, Zilverberg en Baksteen van de vliegersbond![]()
http://www.moorsmagazine.com/lijstebrij/nomenestomen2.html
Ik ga in de verdelging ofzo
Ze vind je wel lievvvv.....gooi dr eens een paar liefdevolle smillies tegenaan...daar is Soury Dol opquote:
Tjuusssssquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Kally het volgende:
Goed ik ben er even niet, had de boeffies beloofd de leukste thuis() met ze te kijken, dus dat moet dan ook he, tot straks
Wel meelachen dan hequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Kally het volgende:
Goed ik ben er even niet, had de boeffies beloofd de leukste thuis() met ze te kijken, dus dat moet dan ook he, tot straks
nee joh!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze vind je wel lievvvv.....gooi dr eens een paar liefdevolle smillies tegenaan...daar is Soury Dol op![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury is vet ok, d'r handleiding is alleen net twee pagina's langer dan van een gemiddelde muts
ow heeft alles dan een eigen knopje?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij mannen zijn tenminste lekker makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Psies! Ik heb mijn broek al op de enkels!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatverdamme, straks komt er natuurlijk een groepshug
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
AFSTAND!!!!!!!!!!!!!!!! AFSTAND!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ja, veel meer dan er knoppen op dat ding zitten kunnen we niet, maar je krijgt het dan wel goed hè.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow heeft alles dan een eigen knopje?....dan ga ik ff spelen met die afstandbediening
Ik ben nogal handig en ik hoef niet alle knopjes te gebruiken...alleen de essentieelequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, veel meer dan er knoppen op dat ding zitten kunnen we niet, maar je krijgt het dan wel goed hè.
hey lekker gezellig en knus toch op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatverdamme, straks komt er natuurlijk een groepshug
Misschien moet je dat ff posten waar de foto's staan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:16 schreef Toverheks het volgende:
wil ff tussen door Peter vet compliment maken voor zijn foto`s en vooral voor de onderschriften, ja ja slijm slijm maar meen het ff wel
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ff posten waar de foto's staan.
had ik al gedaan, maar zet het ook even hier neer dat andere ook even de moeite nemen om ze te bekijkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ff posten waar de foto's staan.
Was niet lulligquote:
Zet dan hier een linkje neer muts, en doe eens tieten krijgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ik al gedaan, maar zet het ook even hier neer dat andere ook even de moeite nemen om ze te bekijken
ja nou vraag je me wat, weet bij god niet hoe ik een linkje moet plaatsen staat in alsidoshow topic en mijn tieten zijn nu spontaan helemaal op de loop gegaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zet dan hier een linkje neer muts, en doe eens tieten krijgen
dat bedoelde ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was niet lullig. Hier ziet ie 't toch niet....
wordt jij ook zo misselijk als je er 4 achter elkaar opeet, ik wel, maar ze zijn lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een lekkere koek, ik krijg de laatste tijd maar niet genoeg van deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een lekkere koek, ik krijg de laatste tijd maar niet genoeg van deze![]()
[ afbeelding ]
Ohquote:
eet zequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
ben ff de keuken in kassakutje komt straks thuis en wil dan weer eten he
kassakutjequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
ben ff de keuken in kassakutje komt straks thuis en wil dan weer eten he
Je moet er ook geen vier achter elkaar opetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt jij ook zo misselijk als je er 4 achter elkaar opeet, ik wel, maar ze zijn lekker
RTL 4 journaal, 't gaat bijna naadloos over in Ned 1 journaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Massale koffiezettijd?
quote:
een andere supermarkt en buiten school en stage moet ze gewoon lekker werken, worden ze groot van hequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't zal d'r dochter zijn die bij de AH werkt?
That's the spiritquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een andere supermarkt en buiten school en stage moet ze gewoon lekker werken, worden ze groot van he
jouw plaatjequote:
echt wel werken met die luie reet, het is hier geen Hotel-luilekkerland roep ik altijd, wil je mooie spulletjes zal je er ook voor moeten werkenquote:
Jaja ik was braafquote:
Gewoon goedenavond ofzo zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:
hahaha daissy, ik klikte jou *bron* aan op MJ topic, ging ik scrollen zit ik in een joetoep filmpje over geesten enzo echt hahaha van schrik uit gezet op dat kerkhof het zal je gebeuren of eentje die rustig oversteekt
moet je ff op de MJ topic daissy haar *bron* aanklikken dan zie je meer geestefilmpjes echt zo kom je ook je zaterdagavond door hahaha maar of je dan nog naar bed durft????quote:
Ga ik ff doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je ff op de MJ topic daissy haar *bron* aanklikken dan zie je meer geestefilmpjes echt zo kom je ook je zaterdagavond door hahaha maar of je dan nog naar bed durft????
Dat is dé methode om illegale downloaders te tackelen, binnenkort een brief door de deur.....met aangehechte acceptgiro waarop staat "Wilt u ¤ 1.200,00 dokken"quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tering, Paranormal Activity gedownload, is 't een fake torrent. Geen film om te kijken
.
En het was je niet opgevallen dat er maar 1 seeder was en als commentaar stond: Fake ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tering, Paranormal Activity gedownload, is 't een fake torrent. Geen film om te kijken
.
Spoedquote:
Nou ja ik hang mag dat ookquote:
Zijn wij niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is 't zo rustig.
Ga je 'dit was 't nieuws' kijken, is 't een compilatie van een compilatie. Het is niet mijn avond.
O en dan morgen zeker stofzuigenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Damn ik zorg hier ff voor spannende streams joh
Vertelquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Damn ik zorg hier ff voor spannende streams joh
quote:
Das heul niet grappig, das heul waarquote:
watquote:
quote:
Even de intro van xXx gekeken, blijft leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
O fijn allemaal films die ik al gezien heb op tv
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even de intro van xXx gekeken, blijft leuk.
Verder snap ik niks van jullie geblaat.
Oeoeoeoe Vin Dieselquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even de intro van xXx gekeken, blijft leuk.
Verder snap ik niks van jullie geblaat.
quote:
quote:
En jij was anti-koequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
Pietjeeeeee laat je niet gek maken door die 2 meiden hoor!!! ik sta naast je of achter je kan ook
Ja dat Dat even duidelijk isquote:
Geef pietje uns vliegles...kenne we lachuhquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
Pietjeeeeee laat je niet gek maken door die 2 meiden hoor!!! ik sta naast je of achter je kan ook
Wel verplicht die puntmuts op hequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geef pietje uns vliegles...kenne we lachuh
Dan heet hij Willempie en geen Pietjequote:
Ik denk dat Pietje stiekum wel van gevaar houdt, welke man nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
OHHHhhh dus Pietje wil achterop mijn Nimbus 2009, die ook rechts en links bochtjes kan maken en opzijnkopenachteruit kan vliegen, weet niet of Pietje dat wilt
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
OHHHhhh dus Pietje wil achterop mijn Nimbus 2009, die ook rechts en links bochtjes kan maken en opzijnkopenachteruit kan vliegen, weet niet of Pietje dat wilt
Hoop wel dat hij zich dan goed vast houd aan mij, b.v. handjes om het ranke middeltje (heb ik ook weer een leuke avond)quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Pietje stiekum wel van gevaar houdt, welke man niet
Er zit geen K in stierquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij zich dan goed vast houd aan mij, b.v. handjes om het ranke middeltje (heb ik ook weer een leuke avond)
Jij bent anti-koequote:
Hoezo??? wil jij ook?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
vliegen, willempie, vage formules, wat snuiven jullie?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bisonkit, eigen merk van de praxis ook wel eens maar die is zo vlug uitgewerkt hequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bisonkit, eigen merk van de praxis ook wel eens maar die is zo vlug uitgewerkt he
omdat je zo aandringt.quote:
quote:
whuts de kronkel?quote:
of ze bedoelt de plaatselijke kroeg of die lijmfabriek in klitjeskot, klein dorpje aan de rand van Drenthequote:
Woon naast Nijmegen, niet erinquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
In "N'' wonen en niet de Kronkel kennen?? wat ging er mis in jouw opvoeding
Tis godsgeklaagd dat wij dat beter wetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Manmanman laat me nooit meer zo schrikken
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Woon naast Nijmegen, niet erin.
ja ja ja, wrijf 't er maar inquote:
Hoezo al een tijdje niks gehad dan:Pquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn d'r hier een paar heel erg aan een "beurt" toe
Jij woont er wel in? Jullie zijn buren? Wat the fuck is daarvan waar, ik neem dat soort info altijd met een paar korrels zoutquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef Kally het volgende:
Tis godsgeklaagd dat wij dat beter weten
ja dat dacht ik ook al dat pietje daar aan toe wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ja, die 2 meiden ik mag niet meer he, vind het ook eigenlijk zo een stom gedoequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, daar ging de rustquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking wartaal, twee pagina's lang. Ze zijn en blijven totaal onmogelijk
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoezo al een tijdje niks gehad dan:P
We hebben nooit beweerd dat wij buren zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij woont er wel in? Jullie zijn buren? Wat the fuck is daarvan waar, ik neem dat soort info altijd met een paar korrels zout.
Neequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij woont er wel in? Jullie zijn buren? Wat the fuck is daarvan waar, ik neem dat soort info altijd met een paar korrels zout.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ze bijdehand lopen doen
die ander woont dichtbij rotterdam.....en pietje woont in een ge annexeerd dorpquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij komen ze uit de buurt van Nijmegen Piet, tot hoever strekt je service als mod?
Die korrels waren dus terecht. Wie zijn er dan buren hier, of doen alsofquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Kally het volgende:
NeeIk woon in Schiedam, naast Rotjeknor, maar we zijn wel beste vriendinnetjes
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestotenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
NeeIk woon in Schiedam, naast Rotjeknor, maar we zijn wel beste vriendinnetjes
Niet zo verquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij komen ze uit de buurt van Nijmegen Piet, tot hoever strekt je service als mod?
Welnee......jij hoort er toch ook bijquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestoten
Mera en Dot dacht ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die korrels waren dus terecht. Wie zijn er dan buren hier, of doen alsof?
Jij sluit het trio jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh ik dacht dat jullie MIJN bestehartsvriendinnetjes waren maar ik val weer buiten de boot??? of zoals ik altijd zeg, ik wordt weer keihard van mijn bezemsteel gestoten
We nemen jou ook niks kwalijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Mooiiii is mijn buurvrouw, nou ja bijna dan en ik kan het niet helpen
Mooiiii is liefquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Mooiiii is mijn buurvrouw, nou ja bijna dan en ik kan het niet helpen
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?quote:
Neef nog een snuifje.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?
aai.gifquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar heb ik een zolder vol van
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woont in een gehuchtje beginnend met een K in Brabant en Dottey woon toch op Soestdijk?
Ik weet het echnie, maar ze hadden het over naast elkaar wonenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien, maar er komt wel een hoop onzin uitquote:
Ik ben te lief voor op zolderquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik een zolder vol van
quote:
Doe eens lief.quote:
Klundert toch? Daar maakt ze geen geheim van.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar 't is hier wel rustig idd. Buuf is broeken kopen in Zwolle (vertrekt om drie uur uit het hoge Noorden om nog een kwartier over te houden om de aanschaf te doen). Ik hoorde Gert ook al over de Peperbus en Noekje ook al over die stad. Allemaal broeken kopenIn welk restaurant zijn ze zo goedkoop daar
Ja als je aan Huupje komt kom je aan Mooiii hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien, maar er komt wel een hoop onzin uit
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bent echt lullig, Pietje wordt helemaal peunefeu van jullie
Dat is nog tot daar aan toe, maar dat het hier allemaal op het forum moet, dat is pas echt ergquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij allemaal nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het allemaal niet zo vatten hier vanavond
Welnee die denkt alleen maar maffe wijven jullie sporen nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bent echt lullig, Pietje wordt helemaal peunefeu van jullie
Ik denk dat ik ff een nieuw biertje ga halen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:59 schreef Kally het volgende:
Welnee die denkt alleen maar maffe wijven jullie sporen niet![]()
en weet je het klopt
Snap het ook allemaal niet meer Daissy.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het allemaal niet zo vatten hier vanavond
Wat breng je het diplomatiekquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kom op Lies, je gaat niet om drie uur vertrekken uit het Noorden van het land om voor vijf uur in Zwolle broeken te gaan kopen. Dat geloof ik dus nietquote:
Uit je nek kletsen is af en toe best lekker en therapeutisch, maar er zijn grenzen hier op Fok!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe, maar dat het hier allemaal op het forum moet, dat is pas echt erg
Kijk wel uit, straks ga je ons nog snappenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ff een nieuw biertje ga halen.
Wordt weer eens tijdquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Awww! Pietje!
Ik dacht al, hij ziet mij niet, maar wel!![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
Ja, die worden onder meer bepaald door Pietje, maar die geeft dan weer niet thuis.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit je nek kletsen is af en toe best lekker en therapeutisch, maar er zijn grenzen hier op Fok!
Ja leuk, laten we lekker met zijn allen meetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awww! Pietje!
Ik dacht al, hij ziet mij niet, maar wel!![]()
Wanneer gaan we weer meeten?
Ik denk nooit echt na over zulke dingen,ben niet zo achterdochtig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja kom op Lies, je gaat niet om drie uur vertrekken uit het Noorden van het land om voor vijf uur in Zwolle broeken te gaan kopen. Dat geloof ik dus niet
Ik idd niet thuis, maar bij paps en mamsquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, die worden onder meer bepaald door Pietje, maar die geeft dan weer niet thuis.
Ik ben voor hoor, een rls-meetquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we lekker met zijn allen meeten
't Zal mij wordt wezen, maar ga niet lopen miepen over broeken kopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zelfs al zouden ze aan het meeten zijn, dan is dat toch alleen maar leuk?
en dan ga je niet ff lekker op stap?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik idd niet thuis, maar bij paps en mams.
Zeg jij ook "geestelijk uitgedaagde prostituee" in plaats van "stomme hoer"??quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zachtaardig type
Bij paps en mams is toch ook thuisquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vaak wel, nu niks afgesproken met vrienden. Die wonen ook overal en nergens, net als ikquote:
Arme ouders, denken ze er klaar mee te zijn, komt ie in het weekend de was brengenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
je woont in een doos?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vaak wel, nu niks afgesproken met vrienden. Die wonen ook overal en nergens, net als ik.
en dan mag iedereen die komt gratis bij mij achterop mijn bezemsteelquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben voor hoor, een rls-meet
Meets zijn tof!
Nah, hij zal toch wel weten hoe de wasmachine werkt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arme ouders, denken ze er klaar mee te zijn, komt ie in het weekend de was brengen
Ik doe vrijwel alle was zelf, goftedomme.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Arme ouders, denken ze er klaar mee te zijn, komt ie in het weekend de was brengen
Nee in R'dan en Nijmegen, zodat ik bij jou en Kally in de buurt woonquote:
ach, dat vind ik nou sneu in een doos wonen (hoorde Huub woond ook tijdelijk in een grote doos in Hilversum???, ja ze roddelen wat af he)quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel alle was zelf, goftedomme.
[..]
Nee in R'dan en Nijmegen, zodat ik bij jou en Kally in de buurt woon.
Mwah, de vorige keer mocht ie het doen bij Gert, nah, je weet hoe dát is afgelopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, hij zal toch wel weten hoe de wasmachine werkt?
Zie, ik wist hetquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor geld corpulerende dommerd, zeg ik altijdquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg jij ook "geestelijk uitgedaagde prostituee" in plaats van "stomme hoer"??![]()
Logisch wel, wie wil d'r nou mongolen ontmoetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog niemand gevonden die de meet wil organiseren. Ian en Cc haakte kneiterhard af.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Nee in R'dan en Nijmegen, zodat ik bij jou en Kally in de buurt woon.
Oeh, die is ook fraaiquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor geld corpulerende dommerd, zeg ik altijd
Niks verkeerds zeggen, tief je er zo af. Nu maar hopen dat yvonne ook bier op heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
Ik vind pietje met een biertje op wel lief
Ik wil het best regelen, maar niet alleen, zodat ik naar een ander kan wijzen voor de dingen die misgingenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog niemand gevonden die de meet wil organiseren. Ian en Cc haakte kneiterhard af.
Laysa, ff een vraagje, waar Kally woond he als ik op de koffie bij haar ga een keer hoef ik toch niet langs dat voetbalveld he (zeg dat het niet hoeft!!!!!) want dan weet ik het nog zo net niet hoorquote:
Verstandelijk minder bedeelde individuen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Logisch wel, wie wil d'r nou mongolen ontmoeten
Oh, machtmodmisbruikquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks verkeerds zeggen, tief je er zo af. Nu maar hopen dat yvonne ook bier op heeft.
Je wordt met de minuut schattigerquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks verkeerds zeggen, tief je er zo af. Nu maar hopen dat yvonne ook bier op heeft.
Ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Logisch wel, wie wil d'r nou mongolen ontmoeten
Pietje ís ook lief!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
Ik vind pietje met een biertje op wel lief
Heb zo'n donkerpaars vermoeden dat in doe hoek meerdere personen afhaken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil het best regelen, maar niet alleen, zodat ik naar een ander kan wijzen voor de dingen die misgingen
Je bedoelt De Kuip?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa, ff een vraagje, waar Kally woond he als ik op de koffie bij haar ga een keer hoef ik toch niet langs dat voetbalveld he (zeg dat het niet hoeft!!!!!) want dan weet ik het nog zo net niet hoor
Nee schat, niet vanuit waar jij woontquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa, ff een vraagje, waar Kally woond he als ik op de koffie bij haar ga een keer hoef ik toch niet langs dat voetbalveld he (zeg dat het niet hoeft!!!!!) want dan weet ik het nog zo net niet hoor
Mensen uit Amsterdam mogen er niet eens langs rijdenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt De Kuip?
Nee doos, daar hoef je niet langs
Als ik jou was maakte ik een kloon om de schuld te kunnen gevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil het best regelen, maar niet alleen, zodat ik naar een ander kan wijzen voor de dingen die misgingen
Ja dat voetbalveldje bedoelde ik, pak van mijn hartquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt De Kuip?
Nee doos, daar hoef je niet langs
Als jij Liesje nou ff helpt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Leandra het volgende:
Als ik jou was maakte ik een kloon om de schuld te kunnen geven![]()
Of je organiseert het samen met FrankDeBezorgert
Ik denk dat er sowieso een hoop mensen afhakenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb zo'n donkerpaars vermoeden dat in doe hoek meerdere personen afhaken.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat voetbalveldje bedoelde ik, pak van mijn hartdank je Daissy
Ik denk ook niet dat ze dat willenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen uit Amsterdam mogen er niet eens langs rijden
Foutje???? je typt het verkeerd.............quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen uit Amsterdam mogen er niet eens langs rijden
Grapjasquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als jij Liesje nou ff helpt.
die hang ik overmorgen op op mijn co-schap adresquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
De derde
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Foutje???? je typt het verkeerd.............
mensen uit Amsterdam willen er niet langs rijden![]()
Misschien is er een verband.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat er sowieso een hoop mensen afhaken
Jammer want ik heb in mijn 10 jaar internet ervaring eigenlijk nog nooit een meet meegemaakt die niet leuk was.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
zeg als je zo begint stuur ik je wel een pak koffie op
Ik denk dat FrankDeBezorgert voor een meet is, maar ook niet veel zin heeft om het te organiseren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik jou was maakte ik een kloon om de schuld te kunnen geven![]()
Of je organiseert het samen met FrankDeBezorgert
Serieusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |