Moet je het ziekenhuis in?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow...gezellig....zie ik je dan over 2 weken![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je het ziekenhuis in?
Ik ook van jou, ik wou eigenlijk een dag bij je komen zitten in het ziekenhuisquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook van jou, ik wou eigenlijk een dag bij je komen zitten in het ziekenhuis
Ha haquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:47 schreef Dottey het volgende:
* Dottey deelt gluhwijn uit om alvast in de stemming te komen voor het feestje van moooiiiiiiiii
quote:
Ghehehe dat weet ik tochquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee doos, omdat ik dat gezellig voor je vond
En dan het is jouw dokter CHARMING, ik speel doktertje met iemand andersquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond je er eigenlijk wel kek bij liggen toen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
en: "Als die verpleegster maar niet mijn erectie ziet en er met een natte handdoek tegenaan klapt!"
ohhh gezellig Kally, gaan we samen, 5 min. bij Laysa op bezoek en dan hele dag koffie drinkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook van jou, ik wou eigenlijk een dag bij je komen zitten in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh gezellig Kally, gaan we samen, 5 min. bij Laysa op bezoek en dan hele dag koffie drinken
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh gezellig Kally, gaan we samen, 5 min. bij Laysa op bezoek en dan hele dag koffie drinken
Is die dr Charming van je dan in de buurt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe dan dinsdag middag dan ben ik toch compleet van de wereld
dat bedoel ik hahahhaa oh die arme laysa, ligt ze dan daar helemaal alleen en in der uppie en wij gezellig in de koffiecorner, ach maakt het uit Laysa hoort dan achteraf wel onze gezellige verhalen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Das best errug van ons, maar wel geselli
in de nacht ook? MET EEN DRAIN?quote:
Nee Dottey, die zit dan gezellig bij Kally en mij in de koffiecornerquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Is die dr Charming van je dan in de buurt?
Whahaha ach gosh mijn dinnetje, hoe vals van onsquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik hahahhaa oh die arme laysa, ligt ze dan daar helemaal alleen en in der uppie en wij gezellig in de koffiecorner, ach maakt het uit Laysa hoort dan achteraf wel onze gezellige verhalen.
(neem echt kerstlichtijes voor Laysa mee, gaan we haar versieren)
Tis geen logeerpartijtje als je niet hoeft te blijven slapen hequote:
Wat gaan we hem doen in de koffiecornerquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Dottey, die zit dan gezellig bij Kally en mij in de koffiecorner
Ja dokter Charmingquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis geen logeerpartijtje als je niet hoeft te blijven slapen he....en nee geen drain ik heb genoeg aan mn lijf hangen
Ik had al een verpleegster over de rooien omdat ik het rookhok had ondekt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat maakt het uit hoe je erbij ligt in een ziekenhuis, je ligt er vast niet om mooi te wezen denk ik dan maar!
Er is maar een ding dat telt, en dat is beter worden. Nou ja, eigenlijk nog iets, en dat is "Waar kan ik hier roken"
ligt eraan he, hoe hij tegenover inwendige onderzoekjes staatquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat gaan we hem doen in de koffiecorner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |