quote:
Die kut Huub weer natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
1 iemand van de fam onttrekt zich er al jaren aan
nou Dottey, zou je toch aanraaien een leuke pyama te kopen het kan zo gebeuren hoor dat je erin ligt, had ik ook en ik had niet eens sloffen en een ochtendjas, en ik wilde natuurlijk degelijk ondergoed aan he, al die leuke dokters, heb het geweten mijn oudste doichter dacht dat ze lollig was, kreeg leuke met hartjes en koetjes en andere beestjes erop, had ze leuk voor me gekocht, lag ik dan pppfftttt in mijn koetjes onderbroek schaamde me dood.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik lig zelden tot nooit iin het ziekenhuis. Laatste keer dat ik moest overnachten moet nog gebeuren.
Alleen eens een dag opname gehad voor mijn knie, maar dat was het dan wel weer.
pffffieuw *afklopt*
hahahahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kut Huub weer natuurlijk
Van de gluhwein of event keizersmarrenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik over 3 jaar gewoon op de geur af
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:56 schreef Toverheks het volgende:
nou Dottey, zou je toch aanraaien een leuke pyama te kopen het kan zo gebeuren hoor dat je erin ligt, had ik ook en ik had niet eens sloffen en een ochtendjas, en ik wilde natuurlijk degelijk ondergoed aan he, al die leuke dokters, heb het geweten mijn oudste doichter dacht dat ze lollig was, kreeg leuke met hartjes en koetjes en andere beestjes erop, had ze leuk voor me gekocht, lag ik dan pppfftttt in mijn koetjes onderbroek schaamde me dood.
Die ook indd jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kut Huub weer natuurlijk
nou buiten kan je roken hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat maakt het uit hoe je erbij ligt in een ziekenhuis, je ligt er vast niet om mooi te wezen denk ik dan maar!
Er is maar een ding dat telt, en dat is beter worden. Nou ja, eigenlijk nog iets, en dat is "Waar kan ik hier roken"
Nee Pietje zeg maar ff niks heel verstandigquote:
en: "Als die verpleegster maar niet mijn erectie ziet en er met een natte handdoek tegenaan klapt!"quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat maakt het uit hoe je erbij ligt in een ziekenhuis, je ligt er vast niet om mooi te wezen denk ik dan maar!
Er is maar een ding dat telt, en dat is beter worden. Nou ja, eigenlijk nog iets, en dat is "Waar kan ik hier roken"
Plus waarom is mn laptop gejat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben bijverzekerd Bommie, een goede afhandeling zit in mijn pluspakketquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
en: "Als die verpleegster maar niet mijn erectie ziet en er met een natte handdoek tegenaan klapt!"
Ja, een notebook en i-net aansluiting, da's ook wel wat.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Plus waarom is mn laptop gejat?....fuck....
Ja same here maar dan nog zitten er van die croc trutten tussen die met een kutsmoesje komen zoals: ja maar ik ben getrouwdquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben bijverzekerd Bommie, een goede afhandeling zit in mijn pluspakket
Ik vond je er eigenlijk wel kek bij liggen toenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Pietje zeg maar ff niks heel verstandig
Ja, dat soort van eenkennigheid, daar moeten korte metten mee gemaakt wordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja same here maar dan nog zitten er van die croc trutten tussen die met een kutsmoesje komen zoals: ja maar ik ben getrouwd
ja maar dat zegt dus niks...want dat is er wel...maar het is misschien niet zo verstandig om je laptop mee te nemen...want dat wordt onder je reet uitgejat vertelden ze me....en ik ga me op zeker zwaar vervelen met allleen boekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, een notebook en i-net aansluiting, da's ook wel wat.
Kom ik wel langs om je voor te lezen (uit eigen werk). Geheid springen al je hechtingen één voor één losquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat zegt dus niks...want dat is er wel...maar het is misschien niet zo verstandig om je laptop mee te nemen...want dat wordt onder je reet uitgejat vertelden ze me....en ik ga me op zeker zwaar vervelen met allleen boeken
Ja ja ik zal voor voldoende kerstversiering zorgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nietsssssssss....heb nog ff een trauma van de afgelopen 13 jaar....Ik vier Kerst niet thuis....en Uiteraard verwacht ik dat zij allemaal wel hun huis in uitbundige kerstsferen hullen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ja ik zal voor voldoende kerstversiering zorgen
Ow...gezellig....zie ik je dan over 2 wekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom ik wel langs om je voor te lezen (uit eigen werk). Geheid springen al je hechtingen één voor één los
lafff youquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ja ik zal voor voldoende kerstversiering zorgen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eindelijk iemand met kerstspirit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |