quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Vooral als ik weer zie hoe hij hiernaast een goede Bart de Graaf-imitatie doet
Zeg... kom je op mijn pyama feestje?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar wat nou als je helemaal geen pyjama hebt?
Dan moet je die dus aan Sinterklaas vragenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van kleins af is dat zijn koosnaampje, dan riep ik hem gewoon met kalfje, hij heet Kelvin, dus dat lijkt wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kalfje noem je hem toch?? waarom eigenlijk je kalfje daissy??? is dat zijn koosnaampje
Ik vier eigenlijk die dingen niet meer zo. Soms eten bij mijn ouders of wie dan lief is geweest.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja toch, beter dan dat opgedirkte gedoe met jurken enzo, nou iedereen in leuke pyama, plus ochtendjas en we kregen allemaal kerstsloffen toen was zo gezellig, die kerst vond ik echt leuk en geen duur eten gewoon lekker stokbrood met smeerseltjes erop je hoeft niet duur te doen als het maar gezellig is.
en leuk bommie 3 dagen feest hahaha
Ik wou zeggen Jezus, maar dat schijnt niet zo te zijn.quote:
Leuk een thema-kerstfeestje in huize Bommiequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg... kom je op mijn pyama feestje?
Waarom twee?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw vertelde me net dat we er twee dit jaar neerzetten
Het hele Kersfeest met kerstbomen heeft niets met het Kindeke Jesus te makenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou zeggen Jezus, maar dat schijnt niet zo te zijn.
Sinterklaas die een pyjama voor mij uit gaat kiezenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je die dus aan Sinterklaas vragen
Daar krijg ik al volvet de kriebels en jeuk van. Dat je iets moet doen omdat het volgens anderen zo leuk isquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ook wel maar hou gewoon niet van kerst al die verplichtingen, mijn vriendin doet elk jaar 1e kerstdag mag je komen alleen in leuke pyama anders niet (geen nette kleding etc.etc. scheeld hoor)
eerverleden jaar geweest reed met haar dochter mee, wij allemaal ook in ochtendjas en dan tanken he op je sloffen maar was zo gezellig en leuk vond dat topidee, niet opgedirkt maar gewoon in leuke pyama
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we het dan toch over verplichtingen hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar krijg ik al volvet de kriebels en jeuk van. Dat je iets moet doen omdat het volgens anderen zo leuk is![]()
"Tief es lekker een eind op" is dan het eerste wat ik denk.
Hoe ga jij dat doen als je ineens onverwacht in het ziekenhuis kom te liggen?quote:
hoe oud is hij nu dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van kleins af is dat zijn koosnaampje, dan riep ik hem gewoon met kalfje, hij heet Kelvin, dus dat lijkt wel een beetje.
Sinds een jaar of 2 vindt hij het iets minder als ik hem kalfje noem, gek he
dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ga jij dat doen als je ineens onverwacht in het ziekenhuis kom te liggen?
Ja, in er ook nog in gaan tankenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we het dan toch over verplichtingen hebben![]()
Moet je inene een pyjama aan
Wat houdt je tegen dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik wil eens een keer kerstavond in de tuin vieren.Erwtensoep, bruine bonensoep gluhwen ed.Terrashaard en barbeque/houtvuur aan.Vlonders,nepsneeuw en skipakken aan
Nouja we hebben behoorlijk de ruimte ja, daarom kan ook iedereen die met kerst komt zo ongeveer blijven slapenquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ga jij dat doen als je ineens onverwacht in het ziekenhuis kom te liggen?
Je zal er maar niet aan gedacht hebben om een dag eerder te gaan tankenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, in er ook nog in gaan tanken
Noujaeen houtkachel is al super! Ik heb er 1 die ik kerst en oud en nieuw altijd zekers aan heb.. altijd gezelligheid! Mensen zoeken zo'n vuur toch opquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik wil eens een keer kerstavond in de tuin vieren.Erwtensoep, bruine bonensoep gluhwen ed.Terrashaard en barbeque/houtvuur aan.Vlonders,nepsneeuw en skipakken aan![]()
Mooiiiii !quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik wil eens een keer kerstavond in de tuin vieren.Erwtensoep, bruine bonensoep gluhwen ed.Terrashaard en barbeque/houtvuur aan.Vlonders,nepsneeuw en skipakken aan![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
kersemus
me jou te werken, das zo fantastisch, krijg je de pestkanker van
Toch eens een pyjama op mijn lijstje zetten dan..quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja we hebben behoorlijk de ruimte ja, daarom kan ook iedereen die met kerst komt zo ongeveer blijven slapen
Ja, voor 1 nachtje, maar als blijkt dat je een week moet blijven (al moet je daar tegenwoordig half dood voor zijn) dan zit je, of beter dan lig jequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als ik onverwachts in het ziekenhuis kom te liggen.. ik heb nooit een pyjama in mijn tas zitten. Meestal krijg je een mooie van daar met klittebandje.
Pestkankertyferitus, bedoel jequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
kersemus
De beste man heeft gelijk hè. Gewoon een pot bier, lekker voer en een voetbalwedstrijd, wat heb je in Gods naam nog meer nodig op die leeftijd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
kersemus
nee hoor is helemaal niet gek, ik noemde vroeger de jongste Kaatje, oh als ik nu boos ben roep ik dat ook nog wel eens kwaad dat ze dan wordt, of ze had als bijnaam vroeger kutje gilgraag nou kan ze nu ook niet meer om lachenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van kleins af is dat zijn koosnaampje, dan riep ik hem gewoon met kalfje, hij heet Kelvin, dus dat lijkt wel een beetje.
Sinds een jaar of 2 vindt hij het iets minder als ik hem kalfje noem, gek he
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, voor 1 nachtje, maar als blijkt dat je een week moet blijven (al moet je daar tegenwoordig half dood voor zijn) dan zit je, of beter dan lig je
Het blijft ook gewoon leukquote:
Of kassakutjequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor is helemaal niet gek, ik noemde vroeger de jongste Kaatje, oh als ik nu boos ben roep ik dat ook nog wel eens kwaad dat ze dan wordt, of ze had als bijnaam vroeger kutje gilgraag nou kan ze nu ook niet meer om lachen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor is helemaal niet gek, ik noemde vroeger de jongste Kaatje, oh als ik nu boos ben roep ik dat ook nog wel eens kwaad dat ze dan wordt, of ze had als bijnaam vroeger kutje gilgraag nou kan ze nu ook niet meer om lachen
Ik kan dan ook niet naar huis om even te halen.. dus dat maakt niet uit of ik der een op de plank heb liggen of niet ^^.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, voor 1 nachtje, maar als blijkt dat je een week moet blijven (al moet je daar tegenwoordig half dood voor zijn) dan zit je, of beter dan lig je
Ik lach me elke keer weer een kramp als ik ze zie en hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het blijft ook gewoon leuk.
Je hebt dan toch meer aan een ochtendjas?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en als onderbroek zo leuk gezellig netje hahaha echt waar ze ook een kerstrollande in rollenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als ik onverwachts in het ziekenhuis kom te liggen.. ik heb nooit een pyjama in mijn tas zitten. Meestal krijg je een mooie van daar met klittebandje.
Ik normaal ook maar in een ziekenhuis is dat toch niet heel handigquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan dan ook niet naar huis om even te halen.. dus dat maakt niet uit of ik der een op de plank heb liggen of niet ^^.
Bovendien heb ik het idee dat ik mijzelf altijd ophang in een pyjama als ik draai in mijn slaap. Ik draai wel maar mijn pyjama gaat nooit mee. Dus als ik dan iets aan moet dan maar een topje en een short.
En als de nood aan de man komt, koopt iemand wel een pyjama voor me.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan dan ook niet naar huis om even te halen.. dus dat maakt niet uit of ik der een op de plank heb liggen of niet ^^.
Bovendien heb ik het idee dat ik mijzelf altijd ophang in een pyjama als ik draai in mijn slaap. Ik draai wel maar mijn pyjama gaat nooit mee. Dus als ik dan iets aan moet dan maar een topje en een short.
En dat ik dan gewoon nakend onder de ziekenhuislakens mijn ziekenbezoek lig te ontvangenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt dan toch meer aan een ochtendjas?
ja hahhaa ze is nu gebombadeerd tot kassakutjequote:
Ik lig zelden tot nooit iin het ziekenhuis. Laatste keer dat ik moest overnachten moet nog gebeuren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik normaal ook maar in een ziekenhuis is dat toch niet heel handig
Dit jaar andere plannen en over 3 jaar is het dan pas weer mijn beurtquote:
komen wij een fruitmand brengenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat ik dan gewoon nakend onder de ziekenhuislakens mijn ziekenbezoek lig te ontvangen
Dan ga ik over 3 jaar gewoon op de geur afquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dit jaar andere plannen en over 3 jaar is het dan pas weer mijn beurtWij doen het om beurten n.l.
1 iemand van de fam onttrekt zich er al jaren aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |