Ik draag al 15 jaar 501'squote:Op zaterdag 7 november 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik koop nooit hetzelfde merk jeans...ik koop eigenlijk nooit een merk
die zijn altijd eng gillend duur....ik scoor ze meestal voor rond de 20 euro
Ben een kerstkind hequote:
nouja euh ik vloek nooit waar de kinderen bij zijnquote:
Maar je wast ze toch ook wel van tijd tot tijd? Kan me zo voorstellen dat je er anders na 15 jaar soep uit kan trekkenquote:
Dit jaar doe ik helemaal niets aan kerstversiering.....heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.....ik moet er echt even niet aan denken....Misschien volgend jaar weerquote:
Ik hou niet van dat gepas enzoquote:
Wassen? Ik vervang ze zelfs van tijd tot tijdquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je wast ze toch ook wel van tijd tot tijd? Kan me zo voorstellen dat je er anders na 15 jaar soep uit kan trekken
Helemaal niets?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit jaar doe ik helemaal niets aan kerstversiering.....heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.....ik moet er echt even niet aan denken....Misschien volgend jaar weer
Ik dacht eerst dat je deze bedoelde:quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:09 schreef Toverheks het volgende:
deissy had pag. terug wat voor je neer gezet
Maar toen vond ik je tip over Michael Jacksonquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:18 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen zonnestraaltjes van FOK
hahhaa heb je net pm gestuurd ik denk huh je leest over me heen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je deze bedoelde:![]()
[..]
Maar toen vond ik je tip over Michael Jackson![]()
Bedankt voor je tip, ik ga proberen te kijken
Hij ook niet toch? Hij roept enkel wat Goden en engeltjes aanquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja euh ik vloek nooit waar de kinderen bij zijn
Nietsssssssss....heb nog ff een trauma van de afgelopen 13 jaarquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Helemaal niets?![]()
Jij bent Satan!![]()
Zelfs vorig jaar 2 weken na het overlijden van mijn moeder toch nog de boel opgetuigd, ik zie geen reden om kerst uitbundig voor te vieren
Ik doe 't al twintig jaar nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Helemaal niets?![]()
Jij bent Satan!![]()
Zelfs vorig jaar 2 weken na het overlijden van mijn moeder toch nog de boel opgetuigd, ik zie geen reden om kerst uitbundig voor te vieren
Tis zo opgelegd hé?....zo van je moet nu vrolijk zijn....quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een hekel aan kerst, gewoon ....daarom![]()
Ik heb wel altijd een mooie boom en versieringen enzo maar tijdens de dagen zelf ben ik meestal op vakantie
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa heb je net pm gestuurd ik denk huh je leest over me heen.
nou als je gaat kijken veel plezier.
De leukste kerst was die van 1995, want toen is op kerstavond mijn kalfje geborenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis zo opgelegd hé?....zo van je moet nu vrolijk zijn....
Das idd wel een stuk leukerquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De leukste kerst was die van 1995, want toen is op kerstavond mijn kalfje geboren
Neuh, dat heb ik dus niet, ik heb gewoon een open deur beleid, kerstavond heb ik altijd een volgestampt huis ivm verjaardag en met kerst is het gewoon de zoete inval, wie geen zin heeft komt niet, wie zin heeft komt wel, en ik zorg gewoon voor vreetsels, drank en muziek en we zien altijd wel waar het schip strand.. Zo voorkom je dat mensen tegen hun zin leuk gaan zitten doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis zo opgelegd hé?....zo van je moet nu vrolijk zijn....
Geeft niets hoor Ebenezer!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe 't al twintig jaar niet
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:05 schreef Toverheks het volgende:
vind kerst zo een verplichting, ben al blij dat de 2 oudste kids gewoon moeten werken en hou ook niet van bende in mijn huis, al die ballen en slingers nee hoor kerst betekent niks voor me.
versier alleen als het WK of Ek er is, dan versier ik alles oranje heb ook oranje lichtjes voor op het balkon staat zeer gezellig en gaat tot nog toe goed ( zolang schiphol maar niet denkt dat ze hier moeten landen)
Ach bende in huis vind ik wel meevallen, en visite en invallende vrienden en kennissen hebben we het hele jaar door veel.. We zijn allebei gek op gezelligheid en mensen om ons heen..quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:05 schreef Toverheks het volgende:
vind kerst zo een verplichting, ben al blij dat de 2 oudste kids gewoon moeten werken en hou ook niet van bende in mijn huis, al die ballen en slingers nee hoor kerst betekent niks voor me.
versier alleen als het WK of Ek er is, dan versier ik alles oranje heb ook oranje lichtjes voor op het balkon staat zeer gezellig en gaat tot nog toe goed ( zolang schiphol maar niet denkt dat ze hier moeten landen)
Bij jou dus ook een kale kerstquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:05 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach bende in huis vind ik wel meevallen, en visite en invallende vrienden en kennissen hebben we het hele jaar door veel.. We zijn allebei gek op gezelligheid en mensen om ons heen..
Arme jongenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe 't al twintig jaar niet
heb verleden jaar voor de 1e keer een kerstboom (een echte) gehad, nou 1 dag toen deed ik of de kat hem omgegooid had, ja staat gewoon allemaal in de weg enzo kan daar echt niet tegen.quote:
Zoiets iddquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Arme jongen,............. oh 't gaat over kerst
![]()
Commercieel huilie-feest![]()
Psies! Ik doe dus ook gewoon dat open deur gedoe 2 kerstdagen en ze kijken maar wat ze doen, en idd al helemaal niet opgedirkt, want daar doe ik zelf ook niet aan. Nouja eten en drank is er altijd wel maar mensen nemen zelf ook altijd wel wat mee, nouja en het gros blijft slapen dus drank vloeit er sowieso rijkelijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ook wel maar hou gewoon niet van kerst al die verplichtingen, mijn vriendin doet elk jaar 1e kerstdag mag je komen alleen in leuke pyama anders niet (geen nette kleding etc.etc. scheeld hoor)
eerverleden jaar geweest reed met haar dochter mee, wij allemaal ook in ochtendjas en dan tanken he op je sloffen maar was zo gezellig en leuk vond dat topidee, niet opgedirkt maar gewoon in leuke pyama
gezellig toch, dus je bent ook met kerst geboren, vond je dat niet rottig vroeger toen je kind was, lijkt me net zoiets als op sinterklaas jarig te wezen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Ik doe dus ook gewoon dat open deur gedoe 2 kerstdagen en ze kijken maar wat ze doen, en idd al helemaal niet opgedirkt, want daar doe ik zelf ook niet aan. Nouja eten en drank is er altijd wel maar mensen nemen zelf ook altijd wel wat mee, nouja en het gros blijft slapen dus drank vloeit er sowieso rijkelijk![]()
En tja ben als kerstkind nou eenmaal gek op kerst...
Ik had vorig jaar voor het eerst sinds jaren ook een echte boom. Ik heb er nu nog spijt van. 50 euro voor een boom in huisquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb verleden jaar voor de 1e keer een kerstboom (een echte) gehad, nou 1 dag toen deed ik of de kat hem omgegooid had, ja staat gewoon allemaal in de weg enzo kan daar echt niet tegen.
heb wel kunstboom dit jaar zet ik hem op balkon (heb verbouwd hier kijk nu zo balkonnetje op) dus dan heb ik er ook geen last van.
nee hoor, mijn ouders zagen kerst ook echt als een feest, het huis kon niet vol genoeg zijn en ook gewoon altijd heel ongedwongen. Het voelde of mijn verjaardag altijd drie dagen duurdequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gezellig toch, dus je bent ook met kerst geboren, vond je dat niet rottig vroeger toen je kind was, lijkt me net zoiets als op sinterklaas jarig te wezen.
Wat een leuk idee..quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ook wel maar hou gewoon niet van kerst al die verplichtingen, mijn vriendin doet elk jaar 1e kerstdag mag je komen alleen in leuke pyama anders niet (geen nette kleding etc.etc. scheeld hoor)
eerverleden jaar geweest reed met haar dochter mee, wij allemaal ook in ochtendjas en dan tanken he op je sloffen maar was zo gezellig en leuk vond dat topidee, niet opgedirkt maar gewoon in leuke pyama
Hier ook kunstboompje.. al jaren trouwens..quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar voor het eerst sinds jaren ook een echte boom. Ik heb er nu nog spijt van. 50 euro voor een boom in huis![]()
Dit jaar gaat die kunstspriet weer in de hoek.
Wie nog meer dan ?quote:
Hier dit jaar een kunstboom en een echte boom!quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hier ook kunstboompje.. al jaren trouwens..
quote:
quote:
Lees jij alleen je eigen posts terug?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier dit jaar een kunstboom en een echte boom!
Inderdaadquote:
Neuh, lees soms helemaal niet terugquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees jij alleen je eigen posts terug?![]()
Mijn zoon is op kerstavond geboren
je kalfje noem je hem toch?? waarom eigenlijk je kalfje daissy??? is dat zijn koosnaampjequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees jij alleen je eigen posts terug?![]()
Mijn zoon is op kerstavond geboren
Ja mijn vrouw vertelde me net dat we er twee dit jaar neerzettenquote:
Ja maar, ja maar, ja maar wat nou als je helemaal geen pyjama hebt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja toch, beter dan dat opgedirkte gedoe met jurken enzo, nou iedereen in leuke pyama, plus ochtendjas en we kregen allemaal kerstsloffen toen was zo gezellig, die kerst vond ik echt leuk en geen duur eten gewoon lekker stokbrood met smeerseltjes erop je hoeft niet duur te doen als het maar gezellig is.
en leuk bommie 3 dagen feest hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |