abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74481517
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

En wat vind jij leuk aan een vrouw?
Oogopslag, spontaniteit, niet zo burgerlijk, een gulle lach, impulsiviteit, afwisselend met een wat filosofische insteek en getuigen van enig nadenken. Ze mag wel wat "anders" zijn dan gemiddeld, dat wordt zeer gewaardeerd.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:22:33 #102
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74481550
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Oogopslag, spontaniteit, niet zo burgerlijk, een gulle lach, impulsiviteit, afwisselend met een wat filosofische insteek en getuigen van enig nadenken. Ze mag wel wat "anders" zijn dan gemiddeld, dat wordt zeer gewaardeerd.
Die werken niet in een kledingzaak ben ik bang.
Maar als ik ze tref zal ik de hartelijke groeten overbrengen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74481571
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:18 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hier nu ook. ik vraag me af of het bij bq nu ook regent
't Is gewoon hartstikke donker van de regen, 't valt nu met bakken naar beneden, soort van tropische regenbui. En het kacheltje snort driftig door; de koffie is heet, gewoon knus dus!
pi_74481583
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hey WJ! idd man, waar ben je?
Alles goed hoor, buiten het feit dat ik kwestie had met de dames van de spijkerbroekenwinkel. mijn favoriete broek is versleten
Taart is prima hoor, Ambachtelijk of uit een pakje?
ik mocht niet meer zo vaak internetten van m'n familie en vriendenkring.

da's klote, vlak voordat ze verslijten zijn ze overigens vaak het mooist. hoe ga je dat nu oplossen?

ja, alsof jij uit pakjes werkt. ik zag een keer mooie taarten van uw hand en ze zagen er zeer smakelijk uit.
pi_74481615
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Die werken niet in een kledingzaak ben ik bang.
Maar als ik ze tref zal ik de hartelijke groeten overbrengen.
Oh, en ze mag wel een redelijk knuffelig karakter hebben, niet van dat kille, koele afstandelijke gepaard gaande met tien keer daags "Niet doen" op zo'n zeikerig klagerig toontje
pi_74481649
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

't Is gewoon hartstikke donker van de regen, 't valt nu met bakken naar beneden, soort van tropische regenbui. En het kacheltje snort driftig door; de koffie is heet, gewoon knus dus!
who needs women!?

klinkt goed ouwe! een kleedje over je schoot en een inslapen voor immer
pi_74481695
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:26 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

who needs women!?

klinkt goed ouwe! een kleedje over je schoot en een inslapen voor immer
Zoiets inderdaad, helaas roept maandagmorgen vroeg de plicht en storten we ons weer tussen het "gepeupel".
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:30:58 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74481753
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:23 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ik mocht niet meer zo vaak internetten van m'n familie en vriendenkring.

da's klote, vlak voordat ze verslijten zijn ze overigens vaak het mooist. hoe ga je dat nu oplossen?

ja, alsof jij uit pakjes werkt. ik zag een keer mooie taarten van uw hand en ze zagen er zeer smakelijk uit.
Veel dragen! da's de enige oplossing. Maar eerst weer eenzelfde vinden. En familie met een mening is lastig ja, net als een sociaal leven. Kost echt zo enorm veel internettijd.

dank voor het compliment ze zijn ook lekker kan ik je verzekeren. Maar niet certificaat waardig geloof ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 14:35:07 #109
18653 crew  D.
pi_74481843
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:16 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

nee, tuurlijk niet, jij niet. jij bent een echte kerel.. maar je kruipt wel met zwarte piet in een molshoop, pervert
Wie is er nou een pervert? Ikdenk bij een zwarte piet en een molshoop nooit aan perverse dingen
pi_74481860
voor Daissy en andere liefhebbers. vanavond op de VPRO

Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.

Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74481933
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zoiets inderdaad, helaas roept maandagmorgen vroeg de plicht en storten we ons weer tussen het "gepeupel".
beter "maandagmorgen" dan een vals wijf met borsthaar
pi_74482096
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Veel dragen! da's de enige oplossing. Maar eerst weer eenzelfde vinden. En familie met een mening is lastig ja, net als een sociaal leven. Kost echt zo enorm veel internettijd.

dank voor het compliment ze zijn ook lekker kan ik je verzekeren. Maar niet certificaat waardig geloof ik.
is dat niets voor je, als dessert-chef aan de slag in een elegant restaurant in fryslan?
pi_74482100
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:38 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

beter "maandagmorgen" dan een vals wijf met borsthaar
Wat dan nóg weer beter is dan eentje met dat haar op de tanden
Vals is trouwens soms ook wel weer leuk, 't geeft wat stof tot nadenken en een strategie ontwikkelen ertegen ontwikkelen kán af en toe een leuk tijdverdrijf zijn. 't Moet alleen niet te lang duren, dat dan weer niet.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:47:23 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74482140
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

is dat niets voor je, als dessert-chef aan de slag in een elegant restaurant in fryslan?
Wat een goed idee! nee, echt, serieus...

hmmz, eens over nadenken...
En dan nu shoppen!
pi_74482312
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:35 schreef D. het volgende:

[..]

Wie is er nou een pervert? Ikdenk bij een zwarte piet en een molshoop nooit aan perverse dingen
nee, maar ondertussen wel de illusie wekken dat dat arme molletje die ongeschminkte piemel van zwarte piet knuffelt in die molshoop.

kijk dan goed jongen! je hebt gewoon een verkapte bruine zakdoek in je avater!
pi_74482334
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Wat een goed idee! nee, echt, serieus...

hmmz, eens over nadenken...
En dan nu shoppen!
fijn weekend en shop ze!
pi_74482571
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat dan nóg weer beter is dan eentje met dat haar op de tanden
Vals is trouwens soms ook wel weer leuk, 't geeft wat stof tot nadenken en een strategie ontwikkelen ertegen ontwikkelen kán af en toe een leuk tijdverdrijf zijn. 't Moet alleen niet te lang duren, dat dan weer niet.
nee, ik kijk sinds jaren de eerste weken al naar tekenen (valsigheid en claimen etc.) hiervan als ik scharrel krijg met een meid. dan neuk ik ze nog een paar weken en gaat de stekker er mooi uit ... geintje hoor... nee, maar zonder gekheid, voordat je het weet zit je tien jaar met 'n griet opgescheept en had je het 9+ jaar eerder al kunnen stoppen als je niet zo verliefd was geweest en alles geromantiseerd had blabla
pi_74482634
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:06 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

nee, ik kijk sinds jaren de eerste weken al naar tekenen (valsigheid en claimen etc.) hiervan als ik scharrel krijg met een meid. dan neuk ik ze nog een paar weken en gaat de stekker er mooi uit ... geintje hoor... nee, maar zonder gekheid, voordat je het weet zit je tien jaar met 'n griet opgescheept en had je het 9+ jaar eerder al kunnen stoppen als je niet zo verliefd was geweest en alles geromantiseerd had blabla
Maar ook binnen zo'n relatie is niet alles slecht. 't Is dan toch gewoon een kwestie van balansen, wikken en wegen. Zodra je er niets meer uit kunt halen, het negatieve gaat overheersen, dan lever je de sleutel in en zeg je "Toedels". Uiteindelijk ben ik toch meer nuchter dan m'n penis hard is.
pi_74482656
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar ook binnen zo'n relatie is niet alles slecht. 't Is dan toch gewoon een kwestie van balansen, wikken en wegen. Zodra je er niets meer uit kunt halen, het negatieve gaat overheersen, dan lever je de sleutel in en zeg je "Toedels". Uiteindelijk ben ik toch meer nuchter dan m'n penis hard is.
gatverdikkie
pi_74482777
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

gatverdikkie
Ja, ik weet 't., 't is gewoon goor
pi_74482794
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:35 schreef Toverheks het volgende:
voor Daissy en andere liefhebbers. vanavond op de VPRO

Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.

Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
Genadeloos onderuit
Hij was gewoon net te laat met de deal.
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 15:19:03 #122
18653 crew  D.
pi_74482882
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:54 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

nee, maar ondertussen wel de illusie wekken dat dat arme molletje die ongeschminkte piemel van zwarte piet knuffelt in die molshoop.

kijk dan goed jongen! je hebt gewoon een verkapte bruine zakdoek in je avater!
Je ziet allemaal dingen die er niet zijn.

Maar, als je daar gelukkig van wordt mag dat natuurlijk hoor
pi_74483020
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef D. het volgende:

[..]

Je ziet allemaal dingen die er niet zijn.

Maar, als je daar gelukkig van wordt mag dat natuurlijk hoor
als jij er maar niet ongelukkig van wordt!
pi_74483039
ik ga op pad.

laters en goed weekeinde!
pi_74483119
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:25 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga op pad.

laters en goed weekeinde!
Mazzel WJ

Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 15:52:13 #126
184769 crew  Deisyy
pi_74483694
Eigenlijk moet je van je favo-jeans gewoon een 2e kopen, maar dat doen we dan weer niet

En waarom niet, want die modellen wisselen zo vaak, eigenlijk zou dat verboden moeten worden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_74483747
Zo.....ik zit!
pi_74483784
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:52 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk moet je van je favo-jeans gewoon een 2e kopen, maar dat doen we dan weer niet

En waarom niet, want die modellen wisselen zo vaak, eigenlijk zou dat verboden moeten worden.
Ik koop nooit hetzelfde merk jeans ...ik koop eigenlijk nooit een merk die zijn altijd eng gillend duur....ik scoor ze meestal voor rond de 20 euro
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 15:59:27 #129
184769 crew  Deisyy
pi_74483881
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik koop nooit hetzelfde merk jeans ...ik koop eigenlijk nooit een merk die zijn altijd eng gillend duur....ik scoor ze meestal voor rond de 20 euro
Het maakt ook niet uit of ze van een merk of niet zijn. Mijn dochter had vorig jaar een grijze jeans gekocht bij H&M, geweldig model dus haar favo-jeans en nu is hij onherstelbaar kapoet. Ze zei zelf ook dat ze er eigenlijk toen nog één van had moeten kopen want nu hebben ze ze niet meer.

Mij maakt het ook niet uit hoor, vaak eb ik jeans van Esprit maar heb vorige week ook een leuk model bij H&M gekocht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_74484029
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:52 schreef Deisyy het volgende:

Mijn ervaring is dat er, ondanks hetzelfde model, je nooit twee exact dezelfde broeken krijgt. De één zit toch altijd net iets lekkerder dan de ander
pi_74484063
En verder ben ik zo lui als de tering, ik heb nog geen ene flikker gedaan vandaag. En dat ga ik niet doen ook
pi_74484082
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En verder ben ik zo lui als de tering, ik heb nog geen ene flikker gedaan vandaag. En dat ga ik niet doen ook
Je hebt groot gelijk. ik ben ook wwel klaar voor vandaag
pi_74484115
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk. ik ben ook wwel klaar voor vandaag
Maar jij hebt dus al iets gedaan, ik zit alleen maar te lurken aan de koffie
pi_74484130
deissy had pag. terug wat voor je neer gezet
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74484513
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar jij hebt dus al iets gedaan, ik zit alleen maar te lurken aan de koffie
jij hebt de hele week hard gewerkt ...dus lurk maar lekker van je koffie
pi_74484721
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:

[..]

jij hebt de hele week hard gewerkt ...dus lurk maar lekker van je koffie
Amen
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:31:16 #137
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74484728
Ik ga vandaag ook geen tering meer doen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74484755
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:31 schreef versabommie het volgende:
Ik ga vandaag ook geen tering meer doen!
Ik heb net hout van buiten gehaald, is dat "wat doen"? Zo ja, dan heb ik toch nog iets gedaan
pi_74484795
Ik hoor de laatste week iedere keer reclame over een automerk, "nieuwe auto kopen en altijd gratis tanken" o.i.d. Heeft iemand die reclame ook gehoord en weet die toevallig wat voor merk dat was? Ben ik vergeten en il wil even kijken waar de adder zit
pi_74484825
Straks lekker soep...drankje erbij....heerlijk...het mag nu ook wel het hele weekend gieten van mij ik hoef er niet meer uit
pi_74484878
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
Straks lekker soep...drankje erbij....heerlijk...het mag nu ook wel het hele weekend gieten van mij ik hoef er niet meer uit
Kijk, zo denk ik er ook over eigenlijk. Laat maar komen dat noodweer, heerlijk knus thuis
pi_74484911
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kijk, zo denk ik er ook over eigenlijk. Laat maar komen dat noodweer, heerlijk knus thuis
en bij gebrek aan een haard steek ik zo wat kaarsen in de hens
pi_74484994
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

en bij gebrek aan een haard steek ik zo wat kaarsen in de hens
Die branden hier al, drie dikke van verschillende lengte in een driehoek tegen elkaar aan. Geel, blauw en rood.
pi_74485017
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die branden hier al, drie dikke van verschillende lengte in een driehoek tegen elkaar aan. Geel, blauw en rood.
gezellig...nou...doet het licht maar uit....lekker knus zo
pi_74485074
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef Laysa het volgende:

[..]

gezellig...nou...doet het licht maar uit....lekker knus zo
wij weten wel wat gezellig en knus is. Alleen ga jij aan de soep en ik weet 't nog niet. Of chinees of spareribs, ik twijfel. Zal ik dan toch maar beide doen?
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:46:01 #146
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74485157
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb net hout van buiten gehaald, is dat "wat doen"? Zo ja, dan heb ik toch nog iets gedaan
Nouja ik loog ook een ietwat, ik ga denk ik zo al flink wat kerstverlichting ophangen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74485189
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

wij weten wel wat gezellig en knus is. Alleen ga jij aan de soep en ik weet 't nog niet. Of chinees of spareribs, ik twijfel. Zal ik dan toch maar beide doen?
beide ...kan je het altijd morgen nog een keer eten
pi_74485204
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja ik loog ook een ietwat, ik ga denk ik zo al flink wat kerstverlichting ophangen
Nu al?
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 16:48:28 #149
18653 crew  D.
pi_74485216
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:25 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

als jij er maar niet ongelukkig van wordt!
Geen zorgen, I couldn't care less
pi_74485226
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ha, deze taferelen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')