Je huidige partner, of iemand waarvan je denkt dat je die ooit nog gaat scoren?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet meer doen, komt alleen maar gedoe van
Edit: je kunt beter een toekomstige ex een beurt geven
Dat maar doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je huidige partner, of iemand waarvan je denkt dat je die ooit nog gaat scoren?
aha.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik stook in principe alleen hout. Thermostaat staat op vijftien graden, als het kouder wordt tijdens mijn afwezigheid dan slaat de CV aan, maar dat is nog niet het geval geweest voor zover ik het kan bekijken.
Je kunt altijd, zowel met en zonder kachel op hoog bier komen halen.
je biedt jezelf gewoon aan, zo met dat tongetje uit je mond..quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je huidige partner, of iemand waarvan je denkt dat je die ooit nog gaat scoren?
Gewoon even bellen en ik neem een dag vrijquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aha.
cheers ouwe! als ik in de buurt van dat gehucht waar je woont weer 'ns een keer chemisch afval dump, kom ik daarna zeker ff langs!![]()
Een gezamenlijk "dingetje", wat een goed ideequote:zeg maar: ons dingetje
Ik bied mezelf nooit aan mannen aanquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je biedt jezelf gewoon aan, zo met dat tongetje uit je mond..
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag! :
Zwolle. Hoezo?quote:
hi buuvquote:
al die mevrouwen van de spijkerbroekenwinkel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid![]()
Doe ze de groeten
Ik denk van wel? Lijkt mij iets wat je dan in de morgen gelijk oppaktquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me echt oprecht af of de wasmachine van Gert vandaag al gebracht is...![]()
Maar gevoelig onderwerp. Denk ik...
Doe maar de twee leukstequote:Op zaterdag 7 november 2009 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
al die mevrouwen van de spijkerbroekenwinkel?
Hey WJ!quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi buuvlong time no see!
als ik dan bij nmns langsga kun jij wel ff taart brengen, hij betaalt immers ook je kinderbijslag![]()
hoe is ie?
nee, tuurlijk niet, jij niet. jij bent een echte kerel.. maar je kruipt wel met zwarte piet in een molshoop, pervertquote:
En wat vind jij leuk aan een vrouw?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar de twee leukste![]()
en dat zijn niet per definitie de knapsten
hier nu ook. ik vraag me af of het bij bq nu ook regentquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij komt er een flinke sloot met water aan, 't wordt pittig donker hier
Hier is het nog droog.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hier nu ook. ik vraag me af of het bij bq nu ook regent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |