moet je ff op de MJ topic daissy haar *bron* aanklikken dan zie je meer geestefilmpjes echt zo kom je ook je zaterdagavond door hahaha maar of je dan nog naar bed durft????quote:
Ga ik ff doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je ff op de MJ topic daissy haar *bron* aanklikken dan zie je meer geestefilmpjes echt zo kom je ook je zaterdagavond door hahaha maar of je dan nog naar bed durft????
Dat is dé methode om illegale downloaders te tackelen, binnenkort een brief door de deur.....met aangehechte acceptgiro waarop staat "Wilt u ¤ 1.200,00 dokken"quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tering, Paranormal Activity gedownload, is 't een fake torrent. Geen film om te kijken
.
En het was je niet opgevallen dat er maar 1 seeder was en als commentaar stond: Fake ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tering, Paranormal Activity gedownload, is 't een fake torrent. Geen film om te kijken
.
Spoedquote:
Nou ja ik hang mag dat ookquote:
Zijn wij niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is 't zo rustig.
Ga je 'dit was 't nieuws' kijken, is 't een compilatie van een compilatie. Het is niet mijn avond.
O en dan morgen zeker stofzuigenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Damn ik zorg hier ff voor spannende streams joh
Vertelquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Damn ik zorg hier ff voor spannende streams joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |