Ohquote:
eet zequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
ben ff de keuken in kassakutje komt straks thuis en wil dan weer eten he
kassakutjequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
ben ff de keuken in kassakutje komt straks thuis en wil dan weer eten he
Je moet er ook geen vier achter elkaar opetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt jij ook zo misselijk als je er 4 achter elkaar opeet, ik wel, maar ze zijn lekker
RTL 4 journaal, 't gaat bijna naadloos over in Ned 1 journaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Massale koffiezettijd?
quote:
een andere supermarkt en buiten school en stage moet ze gewoon lekker werken, worden ze groot van hequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't zal d'r dochter zijn die bij de AH werkt?
That's the spiritquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een andere supermarkt en buiten school en stage moet ze gewoon lekker werken, worden ze groot van he
jouw plaatjequote:
echt wel werken met die luie reet, het is hier geen Hotel-luilekkerland roep ik altijd, wil je mooie spulletjes zal je er ook voor moeten werkenquote:
Jaja ik was braafquote:
Gewoon goedenavond ofzo zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:
hahaha daissy, ik klikte jou *bron* aan op MJ topic, ging ik scrollen zit ik in een joetoep filmpje over geesten enzo echt hahaha van schrik uit gezet op dat kerkhof het zal je gebeuren of eentje die rustig oversteekt
moet je ff op de MJ topic daissy haar *bron* aanklikken dan zie je meer geestefilmpjes echt zo kom je ook je zaterdagavond door hahaha maar of je dan nog naar bed durft????quote:
Ga ik ff doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je ff op de MJ topic daissy haar *bron* aanklikken dan zie je meer geestefilmpjes echt zo kom je ook je zaterdagavond door hahaha maar of je dan nog naar bed durft????
Dat is dé methode om illegale downloaders te tackelen, binnenkort een brief door de deur.....met aangehechte acceptgiro waarop staat "Wilt u ¤ 1.200,00 dokken"quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tering, Paranormal Activity gedownload, is 't een fake torrent. Geen film om te kijken
.
En het was je niet opgevallen dat er maar 1 seeder was en als commentaar stond: Fake ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tering, Paranormal Activity gedownload, is 't een fake torrent. Geen film om te kijken
.
Spoedquote:
Nou ja ik hang mag dat ookquote:
Zijn wij niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is 't zo rustig.
Ga je 'dit was 't nieuws' kijken, is 't een compilatie van een compilatie. Het is niet mijn avond.
O en dan morgen zeker stofzuigenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Damn ik zorg hier ff voor spannende streams joh
Vertelquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Damn ik zorg hier ff voor spannende streams joh
quote:
Das heul niet grappig, das heul waarquote:
watquote:
quote:
Even de intro van xXx gekeken, blijft leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
O fijn allemaal films die ik al gezien heb op tv
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even de intro van xXx gekeken, blijft leuk.
Verder snap ik niks van jullie geblaat.
Oeoeoeoe Vin Dieselquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even de intro van xXx gekeken, blijft leuk.
Verder snap ik niks van jullie geblaat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |