j maar....ik vind mn Fysio een nog lekkerder hapje....doe ik die welquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
quote]Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dokter Charming
hahahhaa lucas zeker op de 5e verdiepingquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een verpleegster over de rooien omdat ik het rookhok had ondekt.
Dan in ieder geval geen koetjes onderbroeken,maar seksie lingeriequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ligt eraan he, hoe hij tegenover inwendige onderzoekjes staat
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dan in ieder geval geen koetjes onderbroeken,maar seksie lingerie![]()
quote:
Moet nog ff lachen, alleen je stem alquote:
Die heb ik nooitquote:
't Zal ook een nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een verpleegster over de rooien omdat ik het rookhok had ondekt.
Stiekum toch even moet lachenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Toverheks het volgende:
nou, vind niet dat jullie mogen spotten over mijn koeien,eendjes,hartjes en andere beestjes ondergoed, schiet me ook te binnen een soort groene nachthemd ook met lieveheerstbeestjes, had die oudste ook voor me gekocht toen pppffttt , ken je die nog herrinderen Laysa???
was echt lollig bedoelt van der, maar was er echt niet blij mee
Ja oen, trek die dingen dan ook uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ooit wel eens onder behandeling geweest bij een ontzettend lekkere fysiotherapeut![]()
Dan lig je daar in slipje en bh
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ooit wel eens onder behandeling geweest bij een ontzettend lekkere fysiotherapeut![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet nog ff lachen, alleen je stem al
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja oen, trek die dingen dan ook uit
ik ben minstens 2 x per week onder behandeling van mn lekkere Fysioquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Hey sheneenee don't sjt mequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Toverheks het volgende:
nou, vind niet dat jullie mogen spotten over mijn koeien,eendjes,hartjes en andere beestjes ondergoed, schiet me ook te binnen een soort groene nachthemd ook met lieveheerstbeestjes, had die oudste ook voor me gekocht toen pppffttt , ken je die nog herrinderen Laysa???
was echt lollig bedoelt van der, maar was er echt niet blij mee
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja oen, trek die dingen dan ook uit
nou daissy, ik moest na alles (wat doet er ff niet toe) weer naar mijn longarts, zat ik daar in mijn blote tieten gaat ie nog bloeddruk ook opnemen ohhhhhh was beetje te hoog en hartslag was ook tikkeltje te snel, je had me moeten zien zitten rood hoofd en ik schaamde me kapot, en hij maar lekker lullen met me over van alles en nog wat hahaa oh ik wordt nu weer rood als ik eraan terug denk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Dat zeg je alsof ze dood isquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
....och och.....ik vond je dr mooi bijliggen hoor
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou daissy, ik moest na alles (wat doet er ff niet toe) weer naar mijn longarts, zat ik daar in mijn blote tieten gaat ie nog bloeddruk ook opnemen ohhhhhh was beetje te hoog en hartslag was ook tikkeltje te snel, je had me moeten zien zitten rood hoofd en ik schaamde me kapot, en hij maar lekker lullen met me over van alles en nog wat hahaa oh ik wordt nu weer rood als ik eraan terug denk.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou daissy, ik moest na alles (wat doet er ff niet toe) weer naar mijn longarts, zat ik daar in mijn blote tieten gaat ie nog bloeddruk ook opnemen ohhhhhh was beetje te hoog en hartslag was ook tikkeltje te snel, je had me moeten zien zitten rood hoofd en ik schaamde me kapot, en hij maar lekker lullen met me over van alles en nog wat hahaa oh ik wordt nu weer rood als ik eraan terug denk.
Als de dokter ze al gezien heeft, dan kun je ze hier ook wel laten zienquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja schitterend he, moet je in dat artikel eens de laatste link klikken, staan er heel veelquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
Ik moest hier wel om lachen [ afbeelding ]
De derde
Psies!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als de dokter ze al gezien heeft, dan kun je ze hier ook wel laten zien
whahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
De derde
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
De derde
er is weinig te zien, af en toe moet ik ze ook zoeken dus heeft geen zin een foto van ze te plaatsenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als de dokter ze al gezien heeft, dan kun je ze hier ook wel laten zien
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is weinig te zien, af en toe moet ik ze ook zoeken dus heeft geen zin een foto van ze te plaatsen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is weinig te zien, af en toe moet ik ze ook zoeken dus heeft geen zin een foto van ze te plaatsen
Ja sorry D iedereen is lief behalve jij weer wacht maarquote:
Ik ben niet liev?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry D iedereen is lief behalve jij weer wacht maar
Nu even nietquote:
Ja wat bommie al zei.. Net als van die kunst en kitch gasten, Zilverberg en Baksteen van de vliegersbondquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..], dat soort dingen zie je wel vaker bij (tand)artsen
Ja, dan zou ik mij bij een arts ook schamenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sssstt is hij ook , maar ik heb de tt niet goed gedaan en hij moet er weer wat van zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef Toverheks het volgende:
waarom is D niet lief???? vind hem altijd lief
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik mij bij een arts ook schamen![]()
garpje
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
edit - kut verkeerde quote, dat tietenverhaal dus![]()
Goeie verhalen heb je.
Nou Pietje het zijn geen verhalen hoor, maar echt gebeurt, vraag aan laysa die weet dat wel.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:46 schreef Kally het volgende:
O Pietje wil jij van 358 even 359 maken![]()
Ze zei Bommiequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat bommie al zei.. Net als van die kunst en kitch gasten, Zilverberg en Baksteen van de vliegersbond![]()
http://www.moorsmagazine.com/lijstebrij/nomenestomen2.html
Ik ga in de verdelging ofzo
Ze vind je wel lievvvv.....gooi dr eens een paar liefdevolle smillies tegenaan...daar is Soury Dol opquote:
Tjuusssssquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Kally het volgende:
Goed ik ben er even niet, had de boeffies beloofd de leukste thuis() met ze te kijken, dus dat moet dan ook he, tot straks
Wel meelachen dan hequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Kally het volgende:
Goed ik ben er even niet, had de boeffies beloofd de leukste thuis() met ze te kijken, dus dat moet dan ook he, tot straks
nee joh!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze vind je wel lievvvv.....gooi dr eens een paar liefdevolle smillies tegenaan...daar is Soury Dol op![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury is vet ok, d'r handleiding is alleen net twee pagina's langer dan van een gemiddelde muts
ow heeft alles dan een eigen knopje?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij mannen zijn tenminste lekker makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Psies! Ik heb mijn broek al op de enkels!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatverdamme, straks komt er natuurlijk een groepshug
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
AFSTAND!!!!!!!!!!!!!!!! AFSTAND!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ja, veel meer dan er knoppen op dat ding zitten kunnen we niet, maar je krijgt het dan wel goed hè.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow heeft alles dan een eigen knopje?....dan ga ik ff spelen met die afstandbediening
Ik ben nogal handig en ik hoef niet alle knopjes te gebruiken...alleen de essentieelequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, veel meer dan er knoppen op dat ding zitten kunnen we niet, maar je krijgt het dan wel goed hè.
hey lekker gezellig en knus toch op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatverdamme, straks komt er natuurlijk een groepshug
Misschien moet je dat ff posten waar de foto's staan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:16 schreef Toverheks het volgende:
wil ff tussen door Peter vet compliment maken voor zijn foto`s en vooral voor de onderschriften, ja ja slijm slijm maar meen het ff wel
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ff posten waar de foto's staan.
had ik al gedaan, maar zet het ook even hier neer dat andere ook even de moeite nemen om ze te bekijkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ff posten waar de foto's staan.
Was niet lulligquote:
Zet dan hier een linkje neer muts, en doe eens tieten krijgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ik al gedaan, maar zet het ook even hier neer dat andere ook even de moeite nemen om ze te bekijken
ja nou vraag je me wat, weet bij god niet hoe ik een linkje moet plaatsen staat in alsidoshow topic en mijn tieten zijn nu spontaan helemaal op de loop gegaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zet dan hier een linkje neer muts, en doe eens tieten krijgen
dat bedoelde ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was niet lullig. Hier ziet ie 't toch niet....
wordt jij ook zo misselijk als je er 4 achter elkaar opeet, ik wel, maar ze zijn lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een lekkere koek, ik krijg de laatste tijd maar niet genoeg van deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een lekkere koek, ik krijg de laatste tijd maar niet genoeg van deze![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |