Ja, dan zou ik mij bij een arts ook schamenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is weinig te zien, af en toe moet ik ze ook zoeken dus heeft geen zin een foto van ze te plaatsen
Sssstt is hij ook , maar ik heb de tt niet goed gedaan en hij moet er weer wat van zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef Toverheks het volgende:
waarom is D niet lief???? vind hem altijd lief
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik mij bij een arts ook schamen![]()
garpje
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
edit - kut verkeerde quote, dat tietenverhaal dus![]()
Goeie verhalen heb je.
Nou Pietje het zijn geen verhalen hoor, maar echt gebeurt, vraag aan laysa die weet dat wel.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:46 schreef Kally het volgende:
O Pietje wil jij van 358 even 359 maken![]()
Ze zei Bommiequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat bommie al zei.. Net als van die kunst en kitch gasten, Zilverberg en Baksteen van de vliegersbond![]()
http://www.moorsmagazine.com/lijstebrij/nomenestomen2.html
Ik ga in de verdelging ofzo
Ze vind je wel lievvvv.....gooi dr eens een paar liefdevolle smillies tegenaan...daar is Soury Dol opquote:
Tjuusssssquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Kally het volgende:
Goed ik ben er even niet, had de boeffies beloofd de leukste thuis() met ze te kijken, dus dat moet dan ook he, tot straks
Wel meelachen dan hequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Kally het volgende:
Goed ik ben er even niet, had de boeffies beloofd de leukste thuis() met ze te kijken, dus dat moet dan ook he, tot straks
nee joh!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze vind je wel lievvvv.....gooi dr eens een paar liefdevolle smillies tegenaan...daar is Soury Dol op![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury is vet ok, d'r handleiding is alleen net twee pagina's langer dan van een gemiddelde muts
ow heeft alles dan een eigen knopje?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij mannen zijn tenminste lekker makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Psies! Ik heb mijn broek al op de enkels!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatverdamme, straks komt er natuurlijk een groepshug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |