quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben op zoek naar sneeuwwitje, de boze koningin en nog twee dwergen (welke weet ik niet zo gauw, moet ik even nakijken)
ruilmateriaal aanwezig
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:37 schreef amaranta het volgende:
Voor altijd moeder
Bol.com prijs is 10 euro, doe een leuk bod en hij is van jou
[ afbeelding ]
Marion Bloem was twintig toen ze haar zoon kreeg. Na enkele maanden werd geconstateerd dat hij een levensbedreigende hartziekte had. Ruim vier jaar later werd hij genezen verklaard. Inmiddels is haar zoon boven de dertig en zelf vader. Marion Bloem doet in dit boek voor het eerst verslag van het gevecht dat zij en haar man Ivan Wolffers hebben moeten leveren voor hun zoon. Maar vooral is het een verhaal over de liefde tussen moeder en kind en de vele manieren waarop die zich uit.
Zwangerschap voor dummies
Bol.com prijs 27,95 doe een leuk bod en hij is van jou
[ afbeelding ]
Als je nog nooit eerder zwanger bent geweest -of zelfs als je dat wel bent geweest -vraag je je misschien af wat er allemaal in je lichaam gebeurt of maak je je zorgen over de gezondheid van je baby. Wees gerust! Dit toegankelijke, geruststellende boek geeft antwoord op al je vragen en helpt je belangrijke beslissingen te nemen. Lees ook de medische informatie over problemen of complicaties als je daar onverhoopt mee in aanraking komt.
speciale editie met voorwoord van Karl Noten
Hoe je een baby krijgt
2,50 euro
[ afbeelding ]
Hoe je een baby krijgt. Met beide benen op de grond zet de feiten over zwangerschap, bevalling en ontzwangeren voor je op een rij. In dit standaardwerk, dat actuele medische informatie bevat en nergens doekjes om windt, lees je over: De bevruchting en wat je te doen staat als het zover is. Wat er tijdens de zwangerschap met je baby gebeurt. Hoe je je staande houdt ondanks gekke trek en emotionele buien. Wat je precies kunt verwachten tijdens je controles en bevalling. Hoe je je gebruikelijke activiteiten, inclusief seks en sport, kunt voortzetten.
Eten voor de kleintjes, van borst tot boterham
Bol.com prijs 19,95 doe een goed bod en hij is van jou
[ afbeelding ]
In dit boek legt kinderdiëtist Stefan Kleintjes (bekend van de website www.borstvoeding.com) zorgvuldig uit hoe het geven van borstvoeding een succes kan worden., Hij doet dat als een soort bemoedigende coach die aan de zijlijn jonge moeders adviezen influistert. Borstvoeding beschermt tegen allergieën, darmziekten, infecties en overgewicht. Bovendien voorkomst borstvoeding welvaartsziekten en is het gezond voor de moeder.verkocht
Oei ik groei, werkbboek
Bol.com prijs is 8,00 doe een leuk bod en hij is van jou
[ afbeelding ]
In Oei, ik groei! leren ouders dat elke hummel hangerige weken heeft. En dat zo'n lastige huilperiode 'alleen maar' een voorbode is van weer een sprongetje in zijn mentale ontwikkeling. Ook lees je per periode wat je baby bijleert. Het werkboek gaat een stap verder. Want hoewel alle kinderen ongeveer dezelfde ontwikkeling doormaken, is ook elke baby uniek, met eigen talenten en interesses.
De kracht van het Oei, ik groei! werkboek zit 'm in het feit dat je op vroege leeftijd het 'ikje' van je baby leert kennen en zo beter op je baby in kunt spelen.
Dat kun je doen door:
- je baby in contact te brengen met de drie S'en - Speelgoed, Spel en Situaties
- de observatieopdrachten in te vullen
- je moederinstinct te leren vertrouwen
Bij je bod komen nog de verzendkosten, meeste past door de brievenbus dus zal niet meer zijn dan 2,25
En naast Rocka en Moonah ben ik ook geinteresseerd in die spullen m@xquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef m@x het volgende:
Oh ja, zijn er nog mensen die interesse hebben in de wat grotere maten jongenskleding (98-110). Ik weet niet of ik heel veel heb liggen maar ik ga pas foto's maken en de boel uitzoeken als er liefhebbers zijn.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef trui het volgende:
ooh moonah, wij willen ook nog wel een jager! ruilen tegen een prins?
dat koffertje heb ik!quote:Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef samara het volgende:
Hallo dames/heren,
Ik was op zoek naar mini-loco boekjes en dan met name gericht op de taal/ beter lezen voor 6/7 jarigen.
Tevens op zoek naar dat blauwe koffertje van Jumbo ik leer lezen.
Ik hoor het graag!
Ik heb ook nog shirtjes in mt 74, zet ik er vanmiddag even bij!quote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef Jelief het volgende:
jongens maat 74, meisje mt 86 tot 104
Alles exclusief verzendkosten, het is gewassen, niet gestreken.
bij de 4 joggingbroekjes, van onderste naar bovenste,
[ afbeelding ]
bruin met lichtblauwe bies, naadje klein stukje los aan achterkant pijp. 2,=
blauw met bruine bies 3,=
beige met legergroene bies, 2e hands, 1,50
legergroen met beige bies, 2e hands 1,50
Meer weten, pm ff, onderhandelen kan altijd!
Dat waren er dus nog maar 2. maar goed...quote:Op maandag 9 november 2009 12:57 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik heb ook nog shirtjes in mt 74, zet ik er vanmiddag even bij!
zullen we dat per pm doen?quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef samara het volgende:
[..]
Mooi lady-wrb! Maar eh wil je het ook kwijt voor een mooi prijsje?
Het is een kwalitatief zeer goede gitaar, zeker geen 50-euro-bij-de-Aldi ding, een 7/8e maat, dus net ietsje kleiner dan een gewone, omdat ik kleine handen hebquote:Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef ik80lll het volgende:
is het een beginnersgitaartje, of een merkje oid?
Als ze nou alle baby foto's scrapboekt, kan dat mooi in het creativiteitstopic. Maar pas volgend jaar, anders moet ik misschien nog iemand nomineren voor een award.quote:Op maandag 9 november 2009 22:44 schreef willempjewever het volgende:
Is hier een scrapboekforum op fok?
Ik heb net voor 150 euro scrapboekspullen voor mijn vrouw weer gekocht om kast aan te vullen en zodat ze kan beginnen met het babyscrapboek, ze leest graag mee in een scrapboekforum hier, maar ik kan hem niet vinden?
geen apart forum voor zover ik weet, maar ze/jij zou er wel een topic over kunnen openen. Dat kan hier in OUD maar ook in GC ofzo.quote:Op maandag 9 november 2009 22:44 schreef willempjewever het volgende:
Is hier een scrapboekforum op fok?
Ik heb net voor 150 euro scrapboekspullen voor mijn vrouw weer gekocht om kast aan te vullen en zodat ze kan beginnen met het babyscrapboek, ze leest graag mee in een scrapboekforum hier, maar ik kan hem niet vinden?
Ik zal deze week nieuwe foto's maken van alle kleding die ik heb en wil verkopen. Het is denk ik wel goedgekomen met het geruite broekje uit Drachten? Ben niet zoveel online geweest de afgelopen dagen.
jaquote:Op maandag 9 november 2009 21:37 schreef ik80lll het volgende:
Ik weet dt het niet om kinderspullen gaat,
maar ik probeer het toch,
is er iemand die een akoestische gitaar heeft staan en er niks mee doet?
Ik zoek er een met nylon snaren (mijn stalen van nu bevallen niet zo)
Ik moet me nog even orienteren in de vraag prijs. Hij is redelijk ongebruikt (al wel wat jaartjes oud). En wij wonen in Eindhoven. Dat is in principe met auto/OV te bereiken vanaf DenHaag. Een ander is of je het daar voor over hebt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef ik80lll het volgende:
Een alhambra klinkt ook interessant, wat vragen jullie ervoor (en is het aan te rijden vanaf den haag?)
Ja maar dat is dit topic niet voor, doen we ff via de pm goed?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef ik80lll het volgende:
Weet je ook welk type het is? (wat een vragen zeg)
OK pm je adres ff.quote:Op maandag 9 november 2009 16:47 schreef Troel het volgende:
Jelief, dat shirtje met die gereedschapjes en die rare vogel
Ik denk dat dat Jochem wel leuk zal staan
Is goed, maar wat is trui 1? Die bovenste?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik optie op trui 1, roze shirt, zwarte longsleeve, ruitjesbloes en shirt met bliksem?
PM je gegevens maar even. Alles (muv het bliksemshirt) is er nogquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:00 schreef bodpa09 het volgende:
Hoi M@x, ik heb wel interesse in het donald shirt, het mr bump T-shirt, het shirt met de paardjes en het shirt met de bliksemflits. Als je die nog hebt.
groningenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef ik80lll het volgende:
Een alhambra klinkt ook interessant, wat vragen jullie ervoor (en is het aan te rijden vanaf den haag?)
yepquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Is goed, maar wat is trui 1? Die bovenste?
(*kijkt hier in opslagkrat* ) Nee hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:21 schreef tessie het volgende:
want anders was ik echt wel een beetje sneu om nu al voor Graeme een shirt in maat 104 te kopen![]()
ik had nog kleding voor mijn meiden tot maat 152, vanaf maat 146 heb ik het maar aan het nichtje van manlief meegeven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:21 schreef tessie het volgende:
Gelukkig heeft iemand dat Mr Bump shirt al gekocht, want anders was ik echt wel een beetje sneu om nu al voor Graeme een shirt in maat 104 te kopen![]()
Nog iemand leuke Mr. Men kleding in de aanbieding in maat 68 of 74? (of groter)
Was Exoteria niet degene die erg last had van een ziekte?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.....
Ik gooi 'm hier even neer... Heeft er iemand een idee waar Exoteria gebleven is?
Ik had wat broekjes van haar gekocht, geld over gemaakt maar nooit meer iets van gehoord... Zag in 'r profiel dat ze zo'n 26 dagen geleden voor t laatst geweest is....
Bekers heb ik wel, zijn wel gebruikt, is dat een probleem? Ruilen voor glitterstickers?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef huuphuup het volgende:
Gevraagd/gezocht:
(veel) bewaarbekers met deksel van Avent.
liefst van iemand die naar de meet komt volgende week ivm verzendkosten
De deksels zijn vermist. Geen idee wie dat veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bekers heb ik wel, zijn wel gebruikt, is dat een probleem? Ruilen voor glitterstickers?
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bekers heb ik wel, zijn wel gebruikt, is dat een probleem? Ruilen voor glitterstickers?
prima, deal!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef YPPY het volgende:
Sja, glitters of roze of prinsessen.![]()
[ afbeelding ] stapel deksels voor 7 euro in de online shop.
Ik las toch tot 3 keer toe een antikolf met vlabekersquote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nog een avntkolf te koop met viabekers
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en heeft iemand hier iets van cotoons liggen waar hun kids niet mee spelen?
op kruidvat.nl een leuk nachtlampje van cotoons voor 6-7 euroquote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en heeft iemand hier iets van cotoons liggen waar hun kids niet mee spelen?
oooh! volgens mij weet ik welkequote:Op woensdag 11 november 2009 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
op kruidvat.nl een leuk nachtlampje van cotoons voor 6-7 euro![]()
(zeker voor pasgeborenen leuk)
Dan neem ik ze de 13e mee. Heb ik meteen een cadeautje.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef Troel het volgende:
Ow Yps!
Ja, Pippo's! Ruben vindt ze super!
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand misschien nog toevallig sleepy liggen? (die dwerg op dat kussen)
dan hou ik me aanbevolen
ik heb nog een grumpy en een hert in de aanbieding
-edit -hert is weg
Heb ik !quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand misschien nog toevallig sleepy liggen? (die dwerg op dat kussen)
dan hou ik me aanbevolen
ik heb nog een grumpy en een hert in de aanbieding
-edit -hert is weg
Ik trek mijn dame ook jongens spijkerbroeken aan ik zal eens even kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:10 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand misschien nog spijkerbroeken maat 80 over? Of tuinbroeken. Voor een jongetje, that is. -)
??quote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef vamperotica het volgende:
Ik hoop dat er niets ernstigs is met Exoteria...
Ik wacht in ieder geval nog even af en hoop dat ze snel ( en vooral gezond) weer op Fok komt....
Ik had niet de indruk dat het iemand was die de boel zou belazeren, dus ik vroeg me ook vooral af of er niets aan de hand was, waar iemand misschien iets van wist...
Stukkie terug had ik gevraagd of er toevallig nog iemand iets van Exoteria gehoord had, omdat ik iets van haar gekocht heb en in haar profiel zag dat het al een tijdje geleden was geweest dat ze hier voor het laatst gezien is... Ik heb al wel betaald, maar nog niets ontvangen.....quote:
Komen eraan, moet even tijd zien vrij te maken om foto's te maken...quote:Op donderdag 12 november 2009 09:10 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand misschien nog spijkerbroeken maat 80 over? Of tuinbroeken. Voor een jongetje, that is. -)
Hmm... da's vervelend idd. Heb je via pm geprobeerd?? Ik ken haar niet iig. Succes!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Stukkie terug had ik gevraagd of er toevallig nog iemand iets van Exoteria gehoord had, omdat ik iets van haar gekocht heb en in haar profiel zag dat het al een tijdje geleden was geweest dat ze hier voor het laatst gezien is... Ik heb al wel betaald, maar nog niets ontvangen.....
Tja... Ik ga er voorlopig nog van uit dat het gewoon een misverstandje is en hoop dat er niets ernstigs aan de hand is...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hmm... da's vervelend idd. Heb je via pm geprobeerd?? Ik ken haar niet iig. Succes!
Het zijn leuke spulletjes Jelief, maar er komen nog 2 tassen maat 74/80 deze kant op dus ik moet niet te gulzig gaan worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef Jelief het volgende:
Nog een keer, nog iemand interesse?
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 39
ooh maar dit spul past al bij 68quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:13 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Het zijn leuke spulletjes Jelief, maar er komen nog 2 tassen maat 74/80 deze kant op dus ik moet niet te gulzig gaan worden.
nou heel simpel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me toch afvraag hè, hoe maak je zo'n bed nou makkelijk op? Euh, ik bedoel eigenlijk, hoe verschoon je zo'n bed
De twee tassen bleken twee heeeele grote supermarkttassen vol te zijn, dus ik hoef een jaar lang geen kleertjes meer te kopen geloof ik...quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Linda2205 het volgende:
Te koop, minimonkey 4 in 1 draagdoek voor baby's in deze kleur. Nog nooit gebruikt. Nieuw 29.50 inclusief verzenden, ik wil er graag 20¤ ex. verzenden voor.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef innepin het volgende:
MvD wat wil je voor die zwarte hebben?
wel jammer dat flugel me voor is met dierode
trouwens
![]()
Voor mij voor mij voor mijquote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef innepin het volgende:
MvD wat wil je voor die zwarte hebben?
wel jammer dat flugel me voor is met dierode
trouwens
![]()
Ik heb een effen donkerblauwe voor je, maat 86. Geen idee of dat veel te groot is met een zwemluier.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef tessie het volgende:
Heeft iemand misschien nog een leuk jongens zwembroekje? Ik denk dat Graeme maat 74 nodig heeft, hij draagt nu 68 maar er moet dan nog een zwemluier onder...
Ik denk dat dat wel te groot zal zijn, omdat ie dus nu eigenlijk pas 68 heeft... Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb een effen donkerblauwe voor je, maat 86. Geen idee of dat veel te groot is met een zwemluier.
Ik heb een lichtroze in maat Mquote:Op woensdag 18 november 2009 21:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
toevallig iemand nog een buiksteunband over voor een klein prijsje? ik merk toch dat mijn buik bij lopen en dergelijke wat zwaar wordt...
vind het een beetje zonde om nu alleen voor de laatste weken nog een nieuwe aan te schaffen, dus als er iemand nog toevallig eentje ongebruikt heeft liggen??
(Denk maat S of M en het liefst zwart.)
Allemaal verkocht!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb weer een stapel DS spellen!!
* Lara Croft Tomb Raider Legend
* 42 Spel klassiekers
* Metroid prime Pinbal
* Harry Potter en de Vuurbeker
* Grey's Anatomy The video game
* Mystery Case Files Millionheir
Ik heb nog wat premature kleertjes liggen, in roze paars of wit. Zal ik even voor je kijken?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:55 schreef mrien het volgende:
Voor mijn draagpop (52 cm lang) zoek ik wat kleine kleertjes, maatje 48/50 denk ik ongeveer. Hij heeft wel een pakje aan maar dat is niet geheel mijn smaakHeeft iemand nog iets leuks liggen in die maat? Handigste is iets uit 1 pakje, maar dat vind ik meestal persoonlijk niet zo leuk
http://www.prenatal.nl/shop/product.aspx?category=speelgoed&subcategory=Speelgoedmobiel&productid=33830quote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef Ca.ra het volgende:
Het muziekje van Thomas' mobile is gisteren kapot gegaan. Een andere kopen vind ik zonde want hij vind de beestjes aan deze juist zo leuk.
Is er iemand die haar muziekdoosje wil verpatsen?
Graag!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb nog wat premature kleertjes liggen, in roze paars of wit. Zal ik even voor je kijken?
Ik duik nu even die doos inquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef mrien het volgende:
[..]
Graag!
Geloof dat maat 50 ook wel moet passen
thnx, die wilde ik inderdaad eentje kopen!quote:Op maandag 23 november 2009 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Voor de mensen die nog een little people kerststal zoeken aankomende week bij Kruidvat te verkrijgen (mits je snel genoeg bent natuurlijk)
Weet niet of je nog een zwembroekje zoekt maar ik was toevallig ook op zoek naar een zwempakje voor Mila. Heb de h&m, c&a en hema met een bezoekje vereerd maar niets gevonden. Uiteindelijk wel nog wat leuke zwembroekjes gezien bij een babywinkel hier in Lelystad, qua zwempakjes was er niet zoveel keus maar ben nu wel voorzien. Anyway, er lagen zwembroekjes zonder pijpjes met een eendje er op met de tekst "I am so small" en leuke hawaii-achtige zwemshortjes. Kan wel even voor je gaan kijken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef tessie het volgende:
Heeft iemand misschien nog een leuk jongens zwembroekje? Ik denk dat Graeme maat 74 nodig heeft, hij draagt nu 68 maar er moet dan nog een zwemluier onder...
Ik heb ze niet te koop maar ik vind ze echt geweldig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef mikoxx het volgende:
Iemand ervaring met bobux slofjes (oid)? En heeft iemand toevallig zoiets liggen voor een babietje van 5 maanden?
Ikkequote:Op donderdag 26 november 2009 00:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb ze niet te koop maar ik vind ze echt geweldig.
Iemand behoefte aan een gratis railrunner die geldig is tot 31 januari.??
ja joehoe ik wilquote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een schattig Totoro-nachtlampje waar we niks mee kunnen doen wegens te lage stopcontacten. En Thomas heeft inmiddels ook het cotoons-nachtlampje aan zijn bedje hangen.
Kan ik er iemand blij mee maken? Foto plaatsen is ff lastig vanaf mijn telefoon (harddisk van laptopje deed poef) maar als je googlet op 'totoro nightlight' is het de 5e.
Oh en blij maken = gratis he. Op de verzendkosten na dan
Ik heb er nog 1 maat 74 mar valt wel iets groter uit. Tis een legergroene kleur met berevel aan de binnenkant zeg maar. Met muts wat er af kan!!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:39 schreef Jelief het volgende:
GEZOCHT!
Ik zoek een lekker warm winterjasje voor Ruben. Hij zweeft ergens tussen maat 74 en 80. wie oh wie?
Ff uploadenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:27 schreef Jelief het volgende:
F5 F5 F5 F5
Heb je gedineerd bij 'la macca' MacDonaldsquote:Op donderdag 26 november 2009 00:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb ze niet te koop maar ik vind ze echt geweldig.
Iemand behoefte aan een gratis railrunner die geldig is tot 31 januari.??
Nee (of noujah dat wel maar daar kreeg ik geen kaartje )quote:Op donderdag 26 november 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je gedineerd bij 'la macca' MacDonalds
Schande! Maar hij komt er aan hoor. Hij is zo kjoet, fijn dat ie naar een leuk huis gaatquote:Op donderdag 26 november 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja joehoe ik wil![]()
was vergeten te replyen op je pm![]()
srry...
Ze zaten onlangs in de happy meals, vandaar.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee (of noujah dat wel maar daar kreeg ik geen kaartje )Bij de bartsmit kreeg ik hem gratis
Tot je zelf niet meer vloeit en de meeste zwembaden houden ook de eerste prikjes aan.quote:
En een zwemluier? Die van huggies XS?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ymme het volgende:
Ok, maar dan zul je toch nog wel ongeveer op maat 56 of anders 62 zitten?
Maar kan echt nergens zwembroekjes bij ons in de buurd vinden, in deze maat.
Allemaal 74 enzo.
Waarom wil je met zo'n frummelke gaan zwemmen? Wat ik heb gezien bij de zwemles is dat die kleine kindjes daar echt onderkoeld zitten, hoe warm het water ook is.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ymme het volgende:
Allemaal 74 enzo.
OP het droge doen ze het inderdaad niet die zwemluiersquote:Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef amaranta het volgende:
Daarnaast dragen de meeste kids gewoon een zwemluier inderdaad. Ik had/heb ze van kruidvat huismerk. NIet da ze iets tegen houden, want laatst hadden we voor ons gemak de luier thuis al omgedaan, en toen heeft ze de hele autostoel ondergepiest.
En volgens mijn man loopt de poep er ook gewoon langsaf.
Ik ben neit op zoek naar een zwembroekquote:Op donderdag 26 november 2009 14:44 schreef MamaNik het volgende:
[..]
OP het droge doen ze het inderdaad niet die zwemluiers![]()
Ik heb er nog 2 van Lief! Maar nog niet op de foto staan.
Weet niet wat je zoekt voor model
ZO HOE STOM KAN IK ZIJN! zit gewoon het verkeerde berichtje te quoten hahahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben neit op zoek naar een zwembroek
Ymme wel.
Poging 2 hahahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ymme het volgende:
Allemaal 74 enzo.
Zeeman, daar liggen ze (helaas wel door elkaar qua maten, dus even grabbelen), ben je ook flink goedkoper uit dan op die site waar ze 15 euro per stuk kosten. Ook wat zonde van je geld zeg, na 3 maand groeien ze er alweer uit.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ymme het volgende:
Allemaal 74 enzo.
Niet zondequote:Op donderdag 26 november 2009 15:35 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Zeeman, daar liggen ze (helaas wel door elkaar qua maten, dus even grabbelen), ben je ook flink goedkoper uit dan op die site waar ze 15 euro per stuk kosten. Ook wat zonde van je geld zeg, na 3 maand groeien ze er alweer uit.
Vanavond ga ik eindelijk hier kleding postsen, was mjin wachtwoord vergeten en kon 2 weken niet op fok inloggen... totdat ik de passmailer functie zag![]()
Van mij??quote:Op donderdag 26 november 2009 15:42 schreef Jelief het volgende:
Amaranta, ik heb die van tico besteld, dank voor het aanbod!
uuhm ahumquote:
oh heeel graag dan ben ik compleet, heb je nog wat nodig??quote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef bodpa09 het volgende:
Mamma nik, ik heb sneezy wel voor je.
Heb ik voor je! RUILEN?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef bodpa09 het volgende:
als je de heks hebt dan is dat fijn zo niet, ook geen probleem.
Pm je je adres?
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef McLaura het volgende:
Degene die een zwembroek zoekt, mag mij wel even pm-en. Ik heb een hele leuke 56/62
Deze, 5 keer gedragen met babyzwemmen. Thijs past hem nu net niet meer, en heeft net 68.
[ afbeelding ]
Oh die had Eva's vriendje zondag ook aan! Die is te stoer!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef McLaura het volgende:
Degene die een zwembroek zoekt, mag mij wel even pm-en. Ik heb een hele leuke 56/62
Deze, 5 keer gedragen met babyzwemmen. Thijs past hem nu net niet meer, en heeft net 68.
[ afbeelding ]
In de doornstruikquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef amaranta het volgende:
Mooi, ik hoor wel wanneer. Ik ben alleen zaterdagmorgen niet thuis. Ga dan met Eva en haar neefjes naar het kasteel van kaas (zoals Eva hem noemt).
Maar ik kan de prins op een geheime locatie neerleggen, bijvoorbeeld op de buitenlamp ofzo
begrijp ik goed dat de dwerg met 't gele bloempje nog over is?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Of amaranta!
Ik heb volgens mij nog dubbele, ik zal eens even zoeken.
Ja: de jager, de dwerg met geel bloempje en de dwerg met lantaarntje!
die met de accordeon en die op het kussenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:35 schreef trui het volgende:
[..]
begrijp ik goed dat de dwerg met 't gele bloempje nog over is?
en lady-wrb, welke dwergen precies?
ja dat zit hier rustig op een nieuwe eigenaar te wachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef trui het volgende:
wij hebben nog een aantal sneezy's over.
amaranta! is dat wasbeertje er nog?
Er is geen struik meer..... die verdwijnen zo nu en dan op vreemde wijze in de groene bak. De voortuin is nu bijna plantloos. Wat een hormoon al niet met je kan doenquote:
duidelijkere foto gemaaktquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:06 schreef huuphuup het volgende:
mijn lieve kleine speklapje is nu echt definitief uit haar boevenpakje gegroeid.![]()
wij gebruikten hem als pyjama maar hij kan natuurlijk ook als gewoon pakje. Als er interesse is kan ik wel een betere foto maken, voor nu heb k alleen even dit.
Ik wil er graag 4,- euro voor. Het is maat 62
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef amaranta het volgende:
Wat gaaf dat jij gewoon een springkussen in je woonkamer hebt staan Viev!
quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5. Had ik al verteld dat ik op een appartement woon? Mijn vriend vond het een megagoed idee!
![]()
Na 3 maanden langs de muur schuifelen waren we het een beetje zat....
quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5. Had ik al verteld dat ik op een appartement woon? Mijn vriend vond het een megagoed idee!
![]()
Na 3 maanden langs de muur schuifelen waren we het een beetje zat....
ik heb geen idee meer waar ik ze vandaan hebquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef amaranta het volgende:
Die zakjes heb ik ook. Ze komen bij mij uit de blije doos. Ook die van mij mag je hebben.
roep!quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb geen idee meer waar ik ze vandaan heb![]()
het zou best kunnen trouwens, zat er zo'n blauw-groenige bus bij? Die heb k ook namelijk en die staat me in de wegdus roept u maar!
She-wolf was je voor via pm voor de prins.quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Keshet, mag ik van jou Happy en de prins?
oh ik had verkeerd gegokt. De bus is van Friso en er zitten ook nog een zak opvolgmelk houdbaar tot 12/2010 met zo'n scheplepeltje.quote:
die bus graag wel, maar scheplepeltjes krijg je er steeds vers bij en die zakjes blijven toch liggen. selene drinkt geen flesjes meer en de guppies moeten nog even wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik had verkeerd gegokt. De bus is van Friso en er zitten ook nog een zak opvolgmelk houdbaar tot 12/2010 met zo'n scheplepeltje.
Hebben?
prima, pm je adres enzo maar, het wordt wel pakketpost dan want het geval gaat niet door de bus.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef simmu het volgende:
[..]
die bus graag wel, maar scheplepeltjes krijg je er steeds vers bij en die zakjes blijven toch liggen. selene drinkt geen flesjes meer en de guppies moeten nog even wachten
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Keshet het volgende:
Leuke spulletjes Vivi! Helaas nog niet interessant voor mij.
Ik heb qua AH Sneeuwitje figuren in de aanbieding:
Sneezy
Happy (2x)
De Jager
De Prins
Ik spaar ze zelf niet, dus ruildingesen hoef ik niet hoor.
Ook heb ik nog 3 MaDiWoDo bioscoopkaartjes liggen waarmee je op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag gratis naar de film kunt. Ze zijn geldig t/m 16 december. Helaas kom ik er zelf niet meer aan toe om nog te gaan voor die tijd, dus wie er 1 of meerdere wil hebben mag een gil geven! Voor de duidelijkheid: Ik hoef er niks voor terug te hebben!
Ik spaar geen dwergjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef trui het volgende:
volgens deze site heeft Happy een accordeonnetje inderdaad.die met 't bloemetje (Bashful) krijgen we al van MevrouwVanDalen, geloof ik.
![]()
verder nog op ons verlanglijstje: Dopey, Sleepy, Grumpy, Doc
(keshet, ik ging ervanuit dat Raissa jouw Sleepy overneemt, maar misschien had ze die helemaal niet nodig..?)
Simmu kom jij ook op Tyler's verjaardag?quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef simmu het volgende:
ja, er staat hier een rijtje met papjes en mueslivarianten in de kast. 2 voor selene, eentje voor mij en eentje voor sangdrax. die bussen kan ik altijd wel gebruiken
oeh!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef Noli. het volgende:
[..]
Simmu kom jij ook op Tyler's verjaardag?
Ik eb er hier ook eentje staan die je wel mag hebben.
heb ik voor je pm me maar evenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef innepin het volgende:
Ik zoek ook nog Doc, Grumpy, Sleepy en de schildpad...
ik heb sneeuwwitje voor je, pm me maar even.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb alleen nog Sneeuwwitje nodig. Verder heb ik dan alles, met de prins van Keshet erbij.
Er ijn nog wel wat dwergen en stiefmoeders die ik dubbel heb....
heb ik voor je. pm en???quote:Op woensdag 2 december 2009 09:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik mis ook alleen nog Sneeuwitje! Mocht iemand haar dubbel hebben: heel graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |