Ik heb een effen donkerblauwe voor je, maat 86. Geen idee of dat veel te groot is met een zwemluier.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef tessie het volgende:
Heeft iemand misschien nog een leuk jongens zwembroekje? Ik denk dat Graeme maat 74 nodig heeft, hij draagt nu 68 maar er moet dan nog een zwemluier onder...
Ik denk dat dat wel te groot zal zijn, omdat ie dus nu eigenlijk pas 68 heeft... Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb een effen donkerblauwe voor je, maat 86. Geen idee of dat veel te groot is met een zwemluier.
Ik heb een lichtroze in maat Mquote:Op woensdag 18 november 2009 21:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
toevallig iemand nog een buiksteunband over voor een klein prijsje? ik merk toch dat mijn buik bij lopen en dergelijke wat zwaar wordt...
vind het een beetje zonde om nu alleen voor de laatste weken nog een nieuwe aan te schaffen, dus als er iemand nog toevallig eentje ongebruikt heeft liggen??
(Denk maat S of M en het liefst zwart.)
Allemaal verkocht!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb weer een stapel DS spellen!!
* Lara Croft Tomb Raider Legend
* 42 Spel klassiekers
* Metroid prime Pinbal
* Harry Potter en de Vuurbeker
* Grey's Anatomy The video game
* Mystery Case Files Millionheir
Ik heb nog wat premature kleertjes liggen, in roze paars of wit. Zal ik even voor je kijken?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:55 schreef mrien het volgende:
Voor mijn draagpop (52 cm lang) zoek ik wat kleine kleertjes, maatje 48/50 denk ik ongeveer. Hij heeft wel een pakje aan maar dat is niet geheel mijn smaakHeeft iemand nog iets leuks liggen in die maat? Handigste is iets uit 1 pakje, maar dat vind ik meestal persoonlijk niet zo leuk
http://www.prenatal.nl/shop/product.aspx?category=speelgoed&subcategory=Speelgoedmobiel&productid=33830quote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef Ca.ra het volgende:
Het muziekje van Thomas' mobile is gisteren kapot gegaan. Een andere kopen vind ik zonde want hij vind de beestjes aan deze juist zo leuk.
Is er iemand die haar muziekdoosje wil verpatsen?
Graag!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb nog wat premature kleertjes liggen, in roze paars of wit. Zal ik even voor je kijken?
Ik duik nu even die doos inquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef mrien het volgende:
[..]
Graag!
Geloof dat maat 50 ook wel moet passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |