In de doornstruikquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef amaranta het volgende:
Mooi, ik hoor wel wanneer. Ik ben alleen zaterdagmorgen niet thuis. Ga dan met Eva en haar neefjes naar het kasteel van kaas (zoals Eva hem noemt).
Maar ik kan de prins op een geheime locatie neerleggen, bijvoorbeeld op de buitenlamp ofzo
begrijp ik goed dat de dwerg met 't gele bloempje nog over is?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Of amaranta!
Ik heb volgens mij nog dubbele, ik zal eens even zoeken.
Ja: de jager, de dwerg met geel bloempje en de dwerg met lantaarntje!
die met de accordeon en die op het kussenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:35 schreef trui het volgende:
[..]
begrijp ik goed dat de dwerg met 't gele bloempje nog over is?
en lady-wrb, welke dwergen precies?
ja dat zit hier rustig op een nieuwe eigenaar te wachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef trui het volgende:
wij hebben nog een aantal sneezy's over.
amaranta! is dat wasbeertje er nog?
Er is geen struik meer..... die verdwijnen zo nu en dan op vreemde wijze in de groene bak. De voortuin is nu bijna plantloos. Wat een hormoon al niet met je kan doenquote:
duidelijkere foto gemaaktquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:06 schreef huuphuup het volgende:
mijn lieve kleine speklapje is nu echt definitief uit haar boevenpakje gegroeid.![]()
wij gebruikten hem als pyjama maar hij kan natuurlijk ook als gewoon pakje. Als er interesse is kan ik wel een betere foto maken, voor nu heb k alleen even dit.
Ik wil er graag 4,- euro voor. Het is maat 62
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef amaranta het volgende:
Wat gaaf dat jij gewoon een springkussen in je woonkamer hebt staan Viev!
quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5. Had ik al verteld dat ik op een appartement woon? Mijn vriend vond het een megagoed idee!
![]()
Na 3 maanden langs de muur schuifelen waren we het een beetje zat....
quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5. Had ik al verteld dat ik op een appartement woon? Mijn vriend vond het een megagoed idee!
![]()
Na 3 maanden langs de muur schuifelen waren we het een beetje zat....
ik heb geen idee meer waar ik ze vandaan hebquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef amaranta het volgende:
Die zakjes heb ik ook. Ze komen bij mij uit de blije doos. Ook die van mij mag je hebben.
roep!quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb geen idee meer waar ik ze vandaan heb![]()
het zou best kunnen trouwens, zat er zo'n blauw-groenige bus bij? Die heb k ook namelijk en die staat me in de wegdus roept u maar!
She-wolf was je voor via pm voor de prins.quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Keshet, mag ik van jou Happy en de prins?
oh ik had verkeerd gegokt. De bus is van Friso en er zitten ook nog een zak opvolgmelk houdbaar tot 12/2010 met zo'n scheplepeltje.quote:
die bus graag wel, maar scheplepeltjes krijg je er steeds vers bij en die zakjes blijven toch liggen. selene drinkt geen flesjes meer en de guppies moeten nog even wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik had verkeerd gegokt. De bus is van Friso en er zitten ook nog een zak opvolgmelk houdbaar tot 12/2010 met zo'n scheplepeltje.
Hebben?
prima, pm je adres enzo maar, het wordt wel pakketpost dan want het geval gaat niet door de bus.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef simmu het volgende:
[..]
die bus graag wel, maar scheplepeltjes krijg je er steeds vers bij en die zakjes blijven toch liggen. selene drinkt geen flesjes meer en de guppies moeten nog even wachten
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Keshet het volgende:
Leuke spulletjes Vivi! Helaas nog niet interessant voor mij.
Ik heb qua AH Sneeuwitje figuren in de aanbieding:
Sneezy
Happy (2x)
De Jager
De Prins
Ik spaar ze zelf niet, dus ruildingesen hoef ik niet hoor.
Ook heb ik nog 3 MaDiWoDo bioscoopkaartjes liggen waarmee je op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag gratis naar de film kunt. Ze zijn geldig t/m 16 december. Helaas kom ik er zelf niet meer aan toe om nog te gaan voor die tijd, dus wie er 1 of meerdere wil hebben mag een gil geven! Voor de duidelijkheid: Ik hoef er niks voor terug te hebben!
Ik spaar geen dwergjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef trui het volgende:
volgens deze site heeft Happy een accordeonnetje inderdaad.die met 't bloemetje (Bashful) krijgen we al van MevrouwVanDalen, geloof ik.
![]()
verder nog op ons verlanglijstje: Dopey, Sleepy, Grumpy, Doc
(keshet, ik ging ervanuit dat Raissa jouw Sleepy overneemt, maar misschien had ze die helemaal niet nodig..?)
Simmu kom jij ook op Tyler's verjaardag?quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef simmu het volgende:
ja, er staat hier een rijtje met papjes en mueslivarianten in de kast. 2 voor selene, eentje voor mij en eentje voor sangdrax. die bussen kan ik altijd wel gebruiken
oeh!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef Noli. het volgende:
[..]
Simmu kom jij ook op Tyler's verjaardag?
Ik eb er hier ook eentje staan die je wel mag hebben.
heb ik voor je pm me maar evenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef innepin het volgende:
Ik zoek ook nog Doc, Grumpy, Sleepy en de schildpad...
ik heb sneeuwwitje voor je, pm me maar even.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb alleen nog Sneeuwwitje nodig. Verder heb ik dan alles, met de prins van Keshet erbij.
Er ijn nog wel wat dwergen en stiefmoeders die ik dubbel heb....
heb ik voor je. pm en???quote:Op woensdag 2 december 2009 09:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik mis ook alleen nog Sneeuwitje! Mocht iemand haar dubbel hebben: heel graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |