duidelijkere foto gemaaktquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:06 schreef huuphuup het volgende:
mijn lieve kleine speklapje is nu echt definitief uit haar boevenpakje gegroeid.![]()
wij gebruikten hem als pyjama maar hij kan natuurlijk ook als gewoon pakje. Als er interesse is kan ik wel een betere foto maken, voor nu heb k alleen even dit.
Ik wil er graag 4,- euro voor. Het is maat 62
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef amaranta het volgende:
Wat gaaf dat jij gewoon een springkussen in je woonkamer hebt staan Viev!
quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5. Had ik al verteld dat ik op een appartement woon? Mijn vriend vond het een megagoed idee!
![]()
Na 3 maanden langs de muur schuifelen waren we het een beetje zat....
quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's al 2 jaar geleden hoor! Het leek me wel een leuk presentje voor zijn 1e verjaardag en had het op internet besteld. Het bleek 2 bij 3,5. Had ik al verteld dat ik op een appartement woon? Mijn vriend vond het een megagoed idee!
![]()
Na 3 maanden langs de muur schuifelen waren we het een beetje zat....
ik heb geen idee meer waar ik ze vandaan hebquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef amaranta het volgende:
Die zakjes heb ik ook. Ze komen bij mij uit de blije doos. Ook die van mij mag je hebben.
roep!quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb geen idee meer waar ik ze vandaan heb![]()
het zou best kunnen trouwens, zat er zo'n blauw-groenige bus bij? Die heb k ook namelijk en die staat me in de wegdus roept u maar!
She-wolf was je voor via pm voor de prins.quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Keshet, mag ik van jou Happy en de prins?
oh ik had verkeerd gegokt. De bus is van Friso en er zitten ook nog een zak opvolgmelk houdbaar tot 12/2010 met zo'n scheplepeltje.quote:
die bus graag wel, maar scheplepeltjes krijg je er steeds vers bij en die zakjes blijven toch liggen. selene drinkt geen flesjes meer en de guppies moeten nog even wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik had verkeerd gegokt. De bus is van Friso en er zitten ook nog een zak opvolgmelk houdbaar tot 12/2010 met zo'n scheplepeltje.
Hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |