oh heeel graag dan ben ik compleet, heb je nog wat nodig??quote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef bodpa09 het volgende:
Mamma nik, ik heb sneezy wel voor je.
Heb ik voor je! RUILEN?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef bodpa09 het volgende:
als je de heks hebt dan is dat fijn zo niet, ook geen probleem.
Pm je je adres?
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef McLaura het volgende:
Degene die een zwembroek zoekt, mag mij wel even pm-en. Ik heb een hele leuke 56/62
Deze, 5 keer gedragen met babyzwemmen. Thijs past hem nu net niet meer, en heeft net 68.
[ afbeelding ]
Oh die had Eva's vriendje zondag ook aan! Die is te stoer!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef McLaura het volgende:
Degene die een zwembroek zoekt, mag mij wel even pm-en. Ik heb een hele leuke 56/62
Deze, 5 keer gedragen met babyzwemmen. Thijs past hem nu net niet meer, en heeft net 68.
[ afbeelding ]
In de doornstruikquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef amaranta het volgende:
Mooi, ik hoor wel wanneer. Ik ben alleen zaterdagmorgen niet thuis. Ga dan met Eva en haar neefjes naar het kasteel van kaas (zoals Eva hem noemt).
Maar ik kan de prins op een geheime locatie neerleggen, bijvoorbeeld op de buitenlamp ofzo
begrijp ik goed dat de dwerg met 't gele bloempje nog over is?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Of amaranta!
Ik heb volgens mij nog dubbele, ik zal eens even zoeken.
Ja: de jager, de dwerg met geel bloempje en de dwerg met lantaarntje!
die met de accordeon en die op het kussenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:35 schreef trui het volgende:
[..]
begrijp ik goed dat de dwerg met 't gele bloempje nog over is?
en lady-wrb, welke dwergen precies?
ja dat zit hier rustig op een nieuwe eigenaar te wachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef trui het volgende:
wij hebben nog een aantal sneezy's over.
amaranta! is dat wasbeertje er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |