Tot je zelf niet meer vloeit en de meeste zwembaden houden ook de eerste prikjes aan.quote:
En een zwemluier? Die van huggies XS?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ymme het volgende:
Ok, maar dan zul je toch nog wel ongeveer op maat 56 of anders 62 zitten?
Maar kan echt nergens zwembroekjes bij ons in de buurd vinden, in deze maat.
Allemaal 74 enzo.
Waarom wil je met zo'n frummelke gaan zwemmen? Wat ik heb gezien bij de zwemles is dat die kleine kindjes daar echt onderkoeld zitten, hoe warm het water ook is.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ymme het volgende:
Allemaal 74 enzo.
OP het droge doen ze het inderdaad niet die zwemluiersquote:Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef amaranta het volgende:
Daarnaast dragen de meeste kids gewoon een zwemluier inderdaad. Ik had/heb ze van kruidvat huismerk. NIet da ze iets tegen houden, want laatst hadden we voor ons gemak de luier thuis al omgedaan, en toen heeft ze de hele autostoel ondergepiest.
En volgens mijn man loopt de poep er ook gewoon langsaf.
Ik ben neit op zoek naar een zwembroekquote:Op donderdag 26 november 2009 14:44 schreef MamaNik het volgende:
[..]
OP het droge doen ze het inderdaad niet die zwemluiers![]()
Ik heb er nog 2 van Lief! Maar nog niet op de foto staan.
Weet niet wat je zoekt voor model
ZO HOE STOM KAN IK ZIJN! zit gewoon het verkeerde berichtje te quoten hahahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben neit op zoek naar een zwembroek
Ymme wel.
Poging 2 hahahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ymme het volgende:
Allemaal 74 enzo.
Zeeman, daar liggen ze (helaas wel door elkaar qua maten, dus even grabbelen), ben je ook flink goedkoper uit dan op die site waar ze 15 euro per stuk kosten. Ook wat zonde van je geld zeg, na 3 maand groeien ze er alweer uit.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ymme het volgende:
Allemaal 74 enzo.
Niet zondequote:Op donderdag 26 november 2009 15:35 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Zeeman, daar liggen ze (helaas wel door elkaar qua maten, dus even grabbelen), ben je ook flink goedkoper uit dan op die site waar ze 15 euro per stuk kosten. Ook wat zonde van je geld zeg, na 3 maand groeien ze er alweer uit.
Vanavond ga ik eindelijk hier kleding postsen, was mjin wachtwoord vergeten en kon 2 weken niet op fok inloggen... totdat ik de passmailer functie zag![]()
Van mij??quote:Op donderdag 26 november 2009 15:42 schreef Jelief het volgende:
Amaranta, ik heb die van tico besteld, dank voor het aanbod!
uuhm ahumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |