Daar heb ik dan wel weer interesse inquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:15 schreef willempjewever het volgende:
Kunnen jullie mij allebei even een pm sturen? Dan kunnen we wat afspreken en dan plaats ik hier wel een foto van wat er overblijft.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Hork het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer interesse in(volledige pakket)
Ik bedoelde na verkoop van losse kledingstukken aan jullie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Naja, mochten jullie der niet uitkomen dan zien we het hier wel weer verschijnen
Ja goed plan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm als Rocka graag het geruite broekje wil hebben, kan Vlindur die vrijdag wel evt. meenemen en zaterdag aan mij geven wij brengen dan kleertjes naar Vlindur, omdat we toevallig die dag in haar woonplaats op visite moeten . Ik kan dat broekje dan wel bij Rocka langsbrengen. Scheelt weer verzendkosten....
Ik hoor/lees wel of jullie dat een goed idee vinden...
Prima, komt goed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Hork het volgende:
Daar heb ik dan wel weer interesse in(volledige pakket)
Aha, ik houd t in de gaten, want vanaf maat 68 heb ik dan wel weer interesse misschien...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Prima, komt goed.
En broekje geef ik vrijdag wel mee, dan komt dat ook goed.
Ik ga vandaag of morgen even de andere verhuisdozen op de foto zetten en als pakket hier aanbieden, hoef er niet veel voor en zo te zien is er genoeg animo. Dat zijn de maten vanaf 68 uit mijn hoofd, volgens mij 2 verhuisdozen met leuk spul.
Wij gebruiken het niet meer omdat we nu een dochter hebben en het jongenskleding is, allemaal ook in prima staat (door 1 jongen gedragen). Leuk dat ik hier goede adressen voor de spullen vind, op marktplaats krijg ik geen reacties en dit voelt goed zo.
ik weet niet wat Sjak precies wil, maar er ligt nog zat.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:04 schreef Kersjes het volgende:
Buurvrouw, heb je nog vrachtwagenboekjes of zijn die al vergeven?
Gevonden, gekocht, opgehaald en en al gefietstquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Mocht jij of iemand in je omgeving een Pack Max duo te koop hebben staan, dan houd ik me aanbevolen.
Dat is een fiets van de fietsfabriek.
*meld!*quote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb ook nog iets van Thomas de trein trouwens.
sorry, is al weg... Dikkie Dik Blokboekjes? Nijntje ABC?quote:
Ja, die heb ik allemaal en die houden we ook gewoon.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef mikoxx het volgende:
Jeetje buurvrouw, ik blijf even meelezen wat je nog meer hebt hoor. Heb je toevallig ook dingen als rupsje nooitgenoeg, de mol die wilde weten wie er op z'n kop gepoept heeft, raad eens hoeveel ik van je hou, en kikker??? Dan houd ik me aanbevolen
Ik heb nog niks verkocht, ik ga vrijdag in Drachten bij vlindur langs en ik weet niet precies wat ze gaat kopen. Ik post daarna wat er nog is.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:50 schreef RockabeIIa het volgende:
willempje kun je een overzichtje maken van wat je al verkocht hebt en wat niet? Ik zag nl ook wel andere leuke dinges voorbij komen. En verder ga ik nog steeds voor het broekie voor mijn broekie!
Diaan, da's lief dat je het mee wilt nemen <3
De stoel is verkocht inmiddels.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:05 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Te koop:
Autostoel Römer King TS - zwart met rood, nog heel erg goed en mooi. Ziet er echt als nieuw uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |