Dan neem ik ze de 13e mee. Heb ik meteen een cadeautje.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef Troel het volgende:
Ow Yps!
Ja, Pippo's! Ruben vindt ze super!
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand misschien nog toevallig sleepy liggen? (die dwerg op dat kussen)
dan hou ik me aanbevolen
ik heb nog een grumpy en een hert in de aanbieding
-edit -hert is weg
Heb ik !quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand misschien nog toevallig sleepy liggen? (die dwerg op dat kussen)
dan hou ik me aanbevolen
ik heb nog een grumpy en een hert in de aanbieding
-edit -hert is weg
Ik trek mijn dame ook jongens spijkerbroeken aan ik zal eens even kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:10 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand misschien nog spijkerbroeken maat 80 over? Of tuinbroeken. Voor een jongetje, that is. -)
??quote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef vamperotica het volgende:
Ik hoop dat er niets ernstigs is met Exoteria...
Ik wacht in ieder geval nog even af en hoop dat ze snel ( en vooral gezond) weer op Fok komt....
Ik had niet de indruk dat het iemand was die de boel zou belazeren, dus ik vroeg me ook vooral af of er niets aan de hand was, waar iemand misschien iets van wist...
Stukkie terug had ik gevraagd of er toevallig nog iemand iets van Exoteria gehoord had, omdat ik iets van haar gekocht heb en in haar profiel zag dat het al een tijdje geleden was geweest dat ze hier voor het laatst gezien is... Ik heb al wel betaald, maar nog niets ontvangen.....quote:
Komen eraan, moet even tijd zien vrij te maken om foto's te maken...quote:Op donderdag 12 november 2009 09:10 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand misschien nog spijkerbroeken maat 80 over? Of tuinbroeken. Voor een jongetje, that is. -)
Hmm... da's vervelend idd. Heb je via pm geprobeerd?? Ik ken haar niet iig. Succes!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Stukkie terug had ik gevraagd of er toevallig nog iemand iets van Exoteria gehoord had, omdat ik iets van haar gekocht heb en in haar profiel zag dat het al een tijdje geleden was geweest dat ze hier voor het laatst gezien is... Ik heb al wel betaald, maar nog niets ontvangen.....
Tja... Ik ga er voorlopig nog van uit dat het gewoon een misverstandje is en hoop dat er niets ernstigs aan de hand is...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hmm... da's vervelend idd. Heb je via pm geprobeerd?? Ik ken haar niet iig. Succes!
Het zijn leuke spulletjes Jelief, maar er komen nog 2 tassen maat 74/80 deze kant op dus ik moet niet te gulzig gaan worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef Jelief het volgende:
Nog een keer, nog iemand interesse?
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 39
ooh maar dit spul past al bij 68quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:13 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Het zijn leuke spulletjes Jelief, maar er komen nog 2 tassen maat 74/80 deze kant op dus ik moet niet te gulzig gaan worden.
nou heel simpel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me toch afvraag hč, hoe maak je zo'n bed nou makkelijk op? Euh, ik bedoel eigenlijk, hoe verschoon je zo'n bed
De twee tassen bleken twee heeeele grote supermarkttassen vol te zijn, dus ik hoef een jaar lang geen kleertjes meer te kopen geloof ik...quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Linda2205 het volgende:
Te koop, minimonkey 4 in 1 draagdoek voor baby's in deze kleur. Nog nooit gebruikt. Nieuw 29.50 inclusief verzenden, ik wil er graag 20¤ ex. verzenden voor.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef innepin het volgende:
MvD wat wil je voor die zwarte hebben?
wel jammer dat flugel me voor is met dierode
trouwens
![]()
Voor mij voor mij voor mijquote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef innepin het volgende:
MvD wat wil je voor die zwarte hebben?
wel jammer dat flugel me voor is met dierode
trouwens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |