Ik eigenlijk ook wel, al hoop ik het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef GoldenSample het volgende:
Ik ook, ben alleen bang dat 't hier een slap aftreksel word....
Er kan ook best een onbekende zanger gekozen worden hequote:Op maandag 23 november 2009 08:18 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik ben er in London geweest, was echt drie uur lang kippenvel. Echt enorm goed.
Ik zie het in Nederland niet gebeuren. In Engelend liepen artiesten rond die Freddy in ieder geval konden benaderen qua stemgeluid. Jim Bakkum gaat dat niet redden.
Dat nummer was ook engels in de Duitse en Spaanse versie.quote:Op maandag 23 november 2009 12:16 schreef Susi het volgende:
Van mij mag de hele musical gewoon in het Engels. Zou het niet tenenkrommend zijn, de liedjes in het Nederlands ?
Ik wil op mijn fiehiets rijden, ik wil op mijn fiets rijden ...
Ik heb 'm ook in Londen gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:59 schreef -SG- het volgende:
Ik heb hem in London gezien, vond het wel een leuke musical.
En jij denkt dat Joop van den Ellende dat durft?quote:Op maandag 23 november 2009 11:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er kan ook best een onbekende zanger gekozen worden he
Ik hoop het wel ja! Ik hoef geen Jim of Jamai te zien hoor..quote:Op dinsdag 22 december 2009 06:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En jij denkt dat Joop van den Ellende dat durft?
Waarom zou Joop van den Ende niet durven ..gerust wel hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 06:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En jij denkt dat Joop van den Ellende dat durft?
In werkelijk alle berichten over musicals in NL die mij bereiken, zitten altijd dezelfde namen. Jim, Jamai, om er maar 2 te noemen... De meeste musicals zijn van Joop. Vandaar mijn conclusie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zou Joop van den Ende niet durven ..gerust wel hoor
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1e rang Regulier ¤ 74,00
A well, in ieder geval nog goedkoper dan Dominion...
ok, toegegeven... Hij's niet slechtquote:
Hij speelt en zingt het karakter van Galileo Figaro erg goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ok, toegegeven... Hij's niet slecht
En dat hetero maakt wat uit? Het is een musical met enkel Queen muziek...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij speelt en zingt het karakter van Galileo Figaro erg goed.
Kijk maar eens meer op youtube.
En hij is 1 van de weinige hetero-musical-sterren.
Getrouwd met Tanja Jess overigens.
Het was meer een weetjequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat hetero maakt wat uit? Het is een musical met enkel Queen muziek...
De band die ons dit bracht:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:59 schreef -SG- het volgende:
Ik heb hem in London gezien, vond het wel een leuke musical.
Erg veel geld..en ik wil er naar toequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1e rang Regulier ¤ 74,00
A well, in ieder geval nog goedkoper dan Dominion...
Zoals ik al zei, tis nog immer goedkoper dan een 1e rangs kaartje in het Dominion...quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Erg veel geld..en ik wil er naar toe
Is er ook al een 'seatingplan' beschikbaar eigenlijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gereserveerd voor 'We Will Rock You'' zondag 22 augustus 1é rang kost 60 euro.
Seatingplan? Klik dan anders op www.musicals.nlquote:Op donderdag 31 december 2009 18:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is er ook al een 'seatingplan' beschikbaar eigenlijk?
Ja:quote:Op donderdag 31 december 2009 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Seatingplan? Klik dan anders op www.musicals.nl
Dat is nog niet bevestigd geloof ik, maar ze zong wel in bovenstaand filmpjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Doet Renee van Wegberg ook mee? Dan zie ik haar weer..
op basis van het filmpje, hoop ik niet dat ze mee doet... ze staat er bij als 1 of ander mokkel in een disco... Scara beweegt toch heel anders...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is nog niet bevestigd geloof ik, maar ze zong wel in bovenstaand filmpje
quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:13 schreef wonderer het volgende:
En ik hoop WEL dat de liedjes vertaald worden, net als in Mamma Mia.
Ik hoop dat als de nummers vertaald worden dat het wel goed gedaan wordt..quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:13 schreef wonderer het volgende:
Ken de show verder niet, maar lijkt me wel leuk![]()
En ik hoop WEL dat de liedjes vertaald worden, net als in Mamma Mia. De nummers vertellen een verhaal (als het goed is), de tekst is belangrijk, als je in het in het Engels houdt, hoor je alleen de nummers die je toch al kent van de radio, net als Abba, en vallen de lyrics weg.
Oh ja, Esther van Boxtel voor Scaramouche
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de nummers vertaald worden dat het wel goed gedaan wordt..
Oké..Wij gaan er ook naar toe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is nog niet bevestigd geloof ik, maar ze zong wel in bovenstaand filmpje
Ja, natuurlijk, dat hoop ik ook. Dus Koot van Doesburg of zo maar aan het werk zetten, niet Martine Bijlquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de nummers vertaald worden dat het wel goed gedaan wordt..
Ja Cooth van Doesburg idd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, dat hoop ik ook. Dus Koot van Doesburg of zo maar aan het werk zetten, niet Martine Bijl
Oh, sorryquote:
quote:Pia Douwes wordt rockbitch
AMSTERDAM - Pia Douwes wordt de rockbitch in de nieuwe Queen musical We will rock you. 'Ze kan verschrikkelijk swingen,' lacht Erwin van Lambaart.
'Hoewel je dat niet van haar verwacht want ze heeft tot nu toe in de meer klassieke musicals gestaan. Maar ze gaat helemaal naar de andere kant van haar talent. Het is bijzonder. Ze wordt de killerqueen, de bazin van de planeet waar alle muziekinstrumenten zijn verboden. En ze zal Nederland verbazen.'
Ook twee van de hoofdrolspelers van Zorro zijn inmiddels uitgekozen. 'Ramon de slechterik in het drama zal worden gespeeld door René van Kooten. Als Jean Valjean in Les Miserables was hij de goedheid zelve. In Love me Tender is hij nu ook bepaald de good guy en nu zal hij de zwarte kant van zichzelf moeten aanspreken. Lone van Roosendaal gaat haar komische timing inzetten als de Spaanse schone Inez.'
De tegenspeler van Chantal Janzen in Petticoat wordt Freek Bartels. 'En daarin maakt ook de voetbalvrouwenhunk Mike Weerts zijn musicaldebuut. Hij was de tegenspeler van Yolanthe in die tv serie. En Haijo Bruijns zit erin. En Marjolijn Touw. Beiden uit Ciske.'
Ja kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef wonderer het volgende:
Oh, van den Ende trekt zijn bekendste paarden weer van stal
Ik heb ook nog niks in huis..quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Heeft iemand van jullie de kaartjes thuis van ''We Will Rock You'' ik heb 30 dec kaarten besteld en met Ideal betaald en nog geen kaartjes thuis gekregen..Ik heb erg vaak gebeld en gevraagd waarom ik de kaarten niet krijg..Dat ligt aan de producenten hun zijn niet tevreden hoe de kaarten eruit moeten komen zien (Layout)Ik baal wel stevig.
Andere categorie kiezen?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef elise1988 het volgende:
Ik wil graag kaartjes bestellen voor deze musical. Alleen als ik via seetickets online wil bestellen kom ik steed op rij 22 uit. Wil graag plekken wat dichter bij het podium. Maar maakt niet uit welke datum ik uitkies. (ook niet in combinatie met eten in restaurant). Ik kom steeds op rij 22 of verder uit. Weet iemand hoe ik kaartjes dichterbij het podium kan bestellen??
Ik zie het ook ja.. Strange!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:32 schreef elise1988 het volgende:
dat maakt niks uit.
Als ik kies voor 1e rang kom ik uit op rij 22
als ik kies voor 1e rang met eten erbij: rij 22
als ik kies voor best beschikbare: rij 22
als ik kies voor best beschikbare + eten: rij 22
Als ik voor 2e, 3e of 4e rang kies kom ik nog verder achterin te zitten.
En met de datums maakt het ook niks uit..
Zijn er meer mensen met dit probleem?? Of zijn er mensen die wel kaarten dichterbij hebben? Hoe is dat gelukt?
Ik had ze op 31 dec besteld en betaaald en heb ze nog niet thuis. Van de week voor de zoveelste keer gebeld...zij zei dat de producenten niet tevreden zijn met de drukking van de kaartjes. Erg raar..Is de eerste keer dat ik dat meegemaakt hebt.. De kaartjes van het eten in het restaurant hebben wij wel thuis..22 augustus gaan wij.quote:Ik heb ook een keer bij een musical gehad dat ik heel lang op m`n kaartjes moest wachten. Had toen te maken dat ze nog niet gedrukt waren (beetje zelfde reden dus) Heb ze uiteindelijk wel gekregen maar was pas 2 maanden ofzo voordat de musical begon.
Nope, ook nog niks.. Zou die hele musical bijna vergeten zo!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben jullie nog steeds geen kaartjes thuis..ik heb ze nog steeds niet.
IK heb via internet besteld ik zit op Locatie: Beatrix Theaterquote:Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef elise1988 het volgende:
Bij mij heeft er ook wel zo`n lange periode tussen gezeten. Mij werd destijds gezegd dat je uiterlijk 6 weken voor de speeldatum je de kaartjes ontvangt. (was bij mij toen 8 weken vantevoren)
Op welke rij zit jij?
Jup..quote:Op maandag 29 maart 2010 18:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
IK heb via internet besteld ik zit op Locatie: Beatrix Theater
Sectie: SZAALBOVEN1
Rij: 22
Stoelen: 25-23
Is toch geen balkon hé
Ik wou net zeggen ja... Heb je tenminste iemand aan de lijn die iets voor je kan doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan bellen voor kaartjes. ik wil je wel pmen die nummer.
Je kan ook telefonisch reserveren en via internet .quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja... Heb je tenminste iemand aan de lijn die iets voor je kan doen.
Ik ken ze allemaal niet!quote:
Judas in JCS en Hyena in Shhhh it happens.quote:
Thnx wonderer..quote:Op donderdag 1 april 2010 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Judas in JCS en Hyena in Shhhh it happens.
Pia ken ik natuurlijk wel (als naam dan), maar heb nog nooit iemand in een musical gezien! Sterker nog, ik heb (naast mijn eigen musical in gr 8 en die van mn zusje) nog nooit een musical in NL gezien!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Pia Douwes, John Vooys, Marjolein Teepen, en Lone van Rozendaal ken ik wel.
John deed mee aan Op zoek naar Joseph.
Marjolein deed mee aan Op zoek naar Evita.
Pia is een groot musicalster en Lone ook.
Ik heb van deze mensen alleen Lone gezien in Mamma Mia.
Dan wordt je eerste musical meteen eentje met een goede cast (wil niet zeggen een geweldige cast, maar toch een solide kwaliteit hier).quote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Pia ken ik natuurlijk wel (als naam dan), maar heb nog nooit iemand in een musical gezien! Sterker nog, ik heb (naast mijn eigen musical in gr 8 en die van mn zusje) nog nooit een musical in NL gezien!
Mja, wat ik wel zag is dat Scaramouche een beetje van mijn leeftijd isquote:Op donderdag 1 april 2010 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wordt je eerste musical meteen eentje met een goede cast (wil niet zeggen een geweldige cast, maar toch een solide kwaliteit hier).
´t Is zo´n schreeuwlelijk. Eerst vond ik haar wel leuk, in Elizabeth bijvoorbeeld. Maar op een of andere manier is ze bekend geworden en vreselijkover het paard getild. Sinds die Op zoek naar... series kan ik d´r niet meer uitstaan, wat een aansteller. Maargoed, ze zal het vast leuk doen, maar ik zie liever eens wat meer nieuwe gezichten.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja waarom niet..zie ik Pia ook voor het eerst
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Nog steeds geen kaartjes thuis gekregen. En al lang betaald.
Mja, er moet nog toch wel eens duidelijkheid zijn over het uiterlijk van de kaartjes enzo..quote:
Net ff nagevraagd, het is best normaal dat het wat langer duurt..quote:
John Vooijs speelt de hoofdrol geen Jim of Jamai hoor..quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef latexpiepbeestje het volgende:
AUB stop er eens geen Jim of Jamai in.... Geef nieuw talent een kans! Overigens zou ik hem best willen zien als grote Queen fan en ik woon in regio Utrecht dus dat is ook fijn. Misschien komt er nog wel korting voor een kaartje bij de boodschappen zoals een paar jaar geleden met tarzan.
Ja, ik heb de bovenste posts niet gelezenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
John Vooijs speelt de hoofdrol geen Jim of Jamai hoor..
Tja, er waren nog kaarten vrijquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Wow voor de premiére nog wel leuk..ik voor 22 augustus.
Bij de premiére worden ze gewoon uitgenodigd door Van den Ende..quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, er waren nog kaarten vrij... En je weet maar nooit... Misschien zijn Brian en/of Roger wel zo gek om ook naar NL te komen
Ik doel op de eerste voorstelling open voor het publiekquote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij de premiére worden ze gewoon uitgenodigd door Van den Ende..
En daar ben ik als het goed is bijquote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij de premiére worden ze gewoon uitgenodigd door Van den Ende..
cool... hoe heb je dat geregeld?quote:
Of via iemand van de pers (dus mss ook een interview!quote:
Deze bedoel je?quote:Zit nu ff de DVD van de Engelse versie te kijken
Cool... Gaat mij niet lukken helaas... Geen lid meer & geen pers kaartquote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of via iemand van de pers (dus mss ook een interview!![]()
![]()
) of via de fanclub..
quote:
Ik moet ook maar weer terug naar de hub.. Ik wil alleen eerst mn 750GB aan materiaal van mn defecte HD krijgen en dat lukt me niet..quote:
Hmm... ligt er een beetje aan waar je woont, maar ik zou je mss wel eens kunnen helpen... Woon je in de omgeving Apeldoorn toevallig?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer terug naar de hub.. Ik wil alleen eerst mn 750GB aan materiaal van mn defecte HD krijgen en dat lukt me niet..
Ben nu al ruim een jaar weer weg daar..
Ik zou natuurlijk ook weer gewoon opnieuw kunnen beginnen met downloaden
Hilversum (en Amersfoort kom ik ook vaak).quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... ligt er een beetje aan waar je woont, maar ik zou je mss wel eens kunnen helpen... Woon je in de omgeving Apeldoorn toevallig?
Dat is dus nog niet zeker, heb 2 lijntjes lopen maar ze kunnen allebei falen..quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bij de Try-out. Gaaf man dan ga jij 3 sept dan is de premiére.
Wat bedoel je??quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is dus nog niet zeker, heb 2 lijntjes lopen maar ze kunnen allebei falen..
Dat ik bij de premiere ben..quote:
Als je op Windows zit, kun je GetDataBack proberen. Moet je wel een tweede schijf hebben waar je de data op kan zettenquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hilversum (en Amersfoort kom ik ook vaak).
Probleem is dat er foute sectoren op zitten..
GDB heb ik al geprobeerdquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je op Windows zit, kun je GetDataBack proberen. Moet je wel een tweede schijf hebben waar je de data op kan zetten
Als de première in september is... Wat is de eerste voorstelling in augustus dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat ik bij de premiere ben..
Dat is nog niet zeker. Kan er op 2 manieren heen, maar de fanclub heeft maar beperkt kaartjes, en als ik met iemand mee ga van de pers moet diegene wel uitgenodigd worden om daar aanwezig te zijn..
Try-outs?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de première in september is... Wat is de eerste voorstelling in augustus dan?
last hope, Hiren boot CD, in DOS gaan en een xcopy uitvoeren. Heb ik laatst ook met een CD gedaan. Was wel 3 weken bezig en de meeste bestanden waren zwaar verminkt. Een HD zal sneller zijn, aangezien alle sectoren leesbaar zijn. Hoewel beschadigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
GDB heb ik al geprobeerd
Ik kreeg er dus niks meer vanaf
Niet volgens de verkoop site. Is "gewoon" een voorstelling en nog duurder dan de normale voorstellingen... Ik nog steeds nie snap niequote:
Reboot in DOS-modus? of gewoond start -> uitvoeren -> cmd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
last hope, Hiren boot CD, in DOS gaan en een xcopy uitvoeren. Heb ik laatst ook met een CD gedaan. Was wel 3 weken bezig en de meeste bestanden waren zwaar verminkt. Een HD zal sneller zijn, aangezien alle sectoren leesbaar zijn. Hoewel beschadigd.
De Hiren xcopy is een andere dan de Microsoft versie btw.
Als je geen Hiren Boot CD hebt, moet je die even maken. Hier de link. Daarna moet je opstarten met de Hiren CD, kiezen voor de NTFS4DOS optie (ff zoeken) en dan de xcopy uitvoeren,quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reboot in DOS-modus? of gewoond start -> uitvoeren -> cmd?
Dan hoop ik maar dat mn externe schijven herkend worden..
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef qu63 het volgende:
http://musical.blog.nl/ni(...)-het-engels-gezongen
Misschien hebben ze het podium naar voren gehaald ivm de bewegende vloer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand ook al kaartjes kunnen kopen voor andere rijen dan vanaf rij 22?
Die kunnen toch niet allemaal al uitverkocht zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler omdat het iets zegt over de show, maar mijn herinnering is zo vaag dat je er waarschijnlijk niet veel aan hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is in ieder geval wel een soortDie bedoelde ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler omdat het iets zegt over de show, maar mijn herinnering is zo vaag dat je er waarschijnlijk niet veel aan hebt.
Maar misschien dat het podium niet omgebouwd kan worden en dat ze het dus naar voren halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door qu63 op 01-06-2010 19:26:09 ]It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Erg tof jaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef qu63 het volgende:
Net tijdens het Musical Awards Gala al een voorproefje gezien van WWRY!
Klonk best lekker!Gitaren gingen wel een beetje hun eigen weg, maar stemmen waren ok!
online terug te zien?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef qu63 het volgende:
Net tijdens het Musical Awards Gala al een voorproefje gezien van WWRY!
Klonk best lekker!Gitaren gingen wel een beetje hun eigen weg, maar stemmen waren ok!
Ja, dat vond ik ook niks.quote:
Niks mis met kalendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:31 schreef Patch het volgende:
hmmm ben niet zo'n fan van NL Scaramouche en jammer dat kalende Galileo een beetje dun haar heeft...
Die had ik liever gezien als Killer Queen.quote:
Nee die ene uit op zoek naar Evita, die nuj Scaramouche speelt. (Marjolein Teepen?)quote:
Ach ja van horen zeggen dat Marjolein Teepen ook mee doet aan de musical WWRY..Maar ik heb haar niet gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee die ene uit op zoek naar Evita, die nuj Scaramouche speelt. (Marjolein Teepen?)
Dat viel mij ook al op ja.. Nog geen enkel woord over de nieuwe cast.. (as far as I know)quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:31 schreef Headlong het volgende:
Goed, ik ben blij dat ik niet de enige ben die die Marjolein als Scaramouche niet kan bekoren.
Wat mij trouwens ook opviel is dat Brian May (gitarist van Queen voor hen die onwetende cultuurbarbaren zijn) op zijn website tot nu toe altijd opmerkingen heeft gemaakt over een nieuwe WWRY cast en hoe geweldig ze wel niet zijn. Dit keer dus niet...
Vandaag binnen gekregen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike heeft eindelijk haar kaartjes thuis gekregen
![]()
Wij gaan 22 augustus en Zitten in zaal boven- Ingang 1-Rij 22-Stoel 23-stoel 25
Ik heb nog geen kaartjes binnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike heeft eindelijk haar kaartjes thuis gekregen
![]()
Wij gaan 22 augustus en Zitten in zaal boven- Ingang 1-Rij 22-Stoel 23-stoel 25
Gewoon bellen en zeggen dat sommige mensen kaartjes thuis hebben en jij niet..Hoe dat kan.ik weet niet wanneer jij gaat.quote:
4 september pas, maar ik heb ook in januari besteld.. Zou kunnen dat de postbode wat later is natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gewoon bellen en zeggen dat sommige mensen kaartjes thuis hebben en jij niet..Hoe dat kan.ik weet niet wanneer jij gaat.
Wow jij gaat wel naar de premiére volgens mij leuk zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef qu63 het volgende:
4 september pas, maar ik heb ook in januari besteld.. Zou kunnen dat de postbode wat later is natuurlijk
Maar dan hebben wij hem lekker al gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wow jij gaat wel naar de premiére volgens mij leuk zeg.
Nee, premiere is de 3equote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wow jij gaat wel naar de premiére volgens mij leuk zeg.
Jup, postbode was laat!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
4 september pas, maar ik heb ook in januari besteld.. Zou kunnen dat de postbode wat later is natuurlijk
Damn, wilde je net jaloers makenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup, postbode was laat!
Heb em ook binnen!
Ja maar wij zien eigenlijk de try-out.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:13 schreef RvLaak het volgende:
Maar dan hebben wij hem lekker al gezien
Dan zou je voor de 3é september gauw moeten bestellen..vrees dat ze uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef qu63 het volgende:
Nee, premiere is de 3e
Maar daar ben ik ook mee bezig om binnen te komen!
Welke rij zit jij en qu63 welke rij zit jij?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef RvLaak het volgende:
Damn, wilde je net jaloers maken. Hier zijn ze ook binnen... Voor 21 augustus
Ik kan misschien kaarten winnen (kans is 1 op 8) en kan misschien via de persquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zou je voor de 3é september gauw moeten bestellen..vrees dat ze uitverkocht zijn.
Rij 22, stoel 14quote:Welke rij zit jij en qu63 welke rij zit jij?
Ja en? We zijn lekker wel eerderquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja maar wij zien eigenlijk de try-out.
Geen ideequote:[..]
Welke rij zit jij en qu63 welke rij zit jij?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef qu63 het volgende:
Yeehah! Ik ben uitgenodigd om dinsdag langs te komen bij Brian, Roger en Ben!
Wat leuk dat je ben uitgekozen..maar wie is Ben??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef qu63 het volgende:
Yeehah! Ik ben uitgenodigd om dinsdag langs te komen bij Brian, Roger en Ben!
Ben Elton, dé schrijver!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ben uitgekozen..maar wie is Ben??
Proficiat..ik snap niet hoe jij erbij komt om mee te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef qu63 het volgende:
Het was gááááááááááf!Ik heb een shirt door Roger laten tekenen en een boek door Brian en Roger!
En ik heb een kaartje voor de premiere gewonnen!![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Proficiat..ik snap niet hoe jij erbij komt om mee te doen.
Maar waar doe ik aan mee dan? En waarom is dat zo gekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe je aankomt om mee te doen ..zo moelijk?
Ik ben toch wel een keer of 10 in beeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het filmpje gezien ..maar zag jou nietHeb zin in die musical.
Ga ik nog eens kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef qu63 het volgende:
Ik ben toch wel een keer of 10 in beeldSta helemaal rechts tijdens de interviews, achter Pia's schouder!
Aaargh! Naaierds..quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Voor degenen die nog kaartjes willen bestellen. Ga bellen naar see-ticktes ipv het via de website te doen. Heb vanmiddag gebeld en heb nu kaartjes voor 26 september op rij3!!Nog even nagevraagd waarom op de website steeds stond dat ik pas vanaf rij 22 kon. Dit komt omdat de website denkt dat dat de beste plekken zijn... maar is dus niet zo.
Dus gewoon bellen!
Inderdaad balen, had ik maar telefonisch gereseveerd ..Bij mij staat ook rij 22quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Voor degenen die nog kaartjes willen bestellen. Ga bellen naar see-ticktes ipv het via de website te doen. Heb vanmiddag gebeld en heb nu kaartjes voor 26 september op rij3!!Nog even nagevraagd waarom op de website steeds stond dat ik pas vanaf rij 22 kon. Dit komt omdat de website denkt dat dat de beste plekken zijn... maar is dus niet zo.
Dus gewoon bellen!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Dus gewoon bellen!
oooh, dat is echt balen. Ik heb 65 euro per kaartje betaald. maar kreeg 10% omdat we met vroegboekkorting gedaan hadden. + een castcd van de musical..quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb per kaartje 60 euro betaald en de rest nog.
Damn, ik betaalde 75 geloof ik, zonder korting of cd!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:37 schreef elise1988 het volgende:
[..]
oooh, dat is echt balen. Ik heb 65 euro per kaartje betaald. maar kreeg 10% omdat we met vroegboekkorting gedaan hadden. + een castcd van de musical..
Wij 130 euro met verzendkosten erbij..120 euro aan kaartjes+8.00+2.00 voor opsturen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef qu63 het volgende:
Damn, ik betaalde 75 geloof ik, zonder korting of cd!
Ik ga ze maandag maar eens bellen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wij 130 euro met verzendkosten erbij..120 euro aan kaartjes+8.00+2.00 voor opsturen.
Maar wij zitten op rij 22..weet jij of dat een mooie plek is? Anders baal ik wel..Had ik telefonisch gereserveerd.quote:
Nouja, rij 1 is net te dichtbij natuurlijk.. Rij 5 ofzo lijkt me ideaal. Rij 22 is niet slecht, maar er zijn dus nog beter plekken te vinden!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar wij zitten op rij 22..weet jij of dat een mooie plek is? Anders baal ik wel..Had ik telefonisch gereserveerd.
CD?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, rij 1 is net te dichtbij natuurlijk.. Rij 5 ofzo lijkt me ideaal. Rij 22 is niet slecht, maar er zijn dus nog beter plekken te vinden!
Ik ga ze sowieso vragen waarom ik niet de beste plek heb gekregen, geen korting heb gehad en waarom ik geen cd heb gekregen!
Precies!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:37 schreef elise1988 het volgende:
[..]
oooh, dat is echt balen. Ik heb 65 euro per kaartje betaald. maar kreeg 10% omdat we met vroegboekkorting gedaan hadden. + een castcd van de musical..
En ik heb dus de korting en de cd niet gehad!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:52 schreef qu63 het volgende:
En ik heb dus de korting en de cd niet gehad!
Same herequote:Op maandag 28 juni 2010 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ook niet ..terwijl ik in december al kaartjes besteld hebt. Geen korting en een cd.
Hoezo nepperij? Nergens wordt er beweerd dat dit Queen zou zijn, over Queen zou gaan, of dat Queen er überhaupt direct bij betrokken is. Overal wordt heel duidelijk gesteld dat het een verhaal is waar Queen slechts zijdelings een rol in speelt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
ik kan er niet bij dat mensen naar dit soort nepperij gaat alleen maar om een potje mee te kunnen zingen.
Het is niet eens het echte werk = echte artiesten,maar surrogaat en doet mij denken wat nu in Las Vegas draait namelijk viva elvis.
ook zo een geldkloppende musical.
Ooit eens iets van gezien?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
ik kan er niet bij dat mensen naar dit soort nepperij gaat alleen maar om een potje mee te kunnen zingen.
Het is niet eens het echte werk = echte artiesten,maar surrogaat en doet mij denken wat nu in Las Vegas draait namelijk viva elvis.
ook zo een geldkloppende musical.
Huh? Hoezo niet dan? En voor welke dag bied je ze te koop aan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Helaas kunnen wij niet naar WWRY ..dus verkoop ik mijn 2 kaartjes en 2 dinerbonnen vanaf 16.30u
Onze vakantie op 24 juli daar was geen animo vertelde ze van het reisburo ..waar wij naar toe zouden gaan.Wel is de reis waar wij naar toe gaan genoeg animo voor 21 augustus..ik bied de kaartjes voor 22 augustus aan met een dinerbon.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef qu63 het volgende:
Huh? Hoezo niet dan? En voor welke dag bied je ze te koop aan?
Als je maar wel een andere keer gaat danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onze vakantie op 24 juli daar was geen animo vertelde ze van het reisburo ..waar wij naar toe zouden gaan.Wel is de reis waar wij naar toe gaan genoeg animo voor 21 augustus..ik bied de kaartjes voor 22 augustus aan met een dinerbon.
Ja nou en of..ik ga zeker. ik ga deze verkopen ..ik kon ze niet terug sturen naar See-Tickets voor andere datum dan.quote:
Oeh, das lekker dichtbij!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
@qu63 wij hebben de kaartjes verkocht van augustus omdat wij dan in Duitsland zijn. Maar heb vorige week 2 kaartjes gekocht voor zondag 5 september.Om 19.00u ! Wij zitten op rij 7 Stoel 33 en 35 ! Nu gaan wij zeker naar WWRY
Tof joh ..premiére is 3 september hé ! Leuk met de B'Ners.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef qu63 het volgende:
Oeh, das lekker dichtbij!
Ik blijf nog even bij mn rij 22.. Ik ben bij de showcase a.s. dinsdag (als pers, ga voor de foto's en ga John en Marjolein ook interviewen) en bij de premiere en ook op 4 september
En ga wrs ook nog naar een van de try-outs
Jup, ik zorg voor een opgeladen batterij in mn telefoon, kan ik nog leuke opnames maken ook! En misschien komen Brian en Roger nog!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tof joh ..premiére is 3 september hé ! Leuk met de B'Ners.
Of ze komen is een tweede..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Natuurlijk zijn Brian en Roger bij de premiére eregasten! Dat doet Stage Entertainment altijd.
Heel veel plezier..doe je foto's makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:56 schreef qu63 het volgende:
Nog een paar uurtjes!
* qu63 wel zenuwappig is..
Ik zal wel een linkje plaatsen als de foto's online staanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heel veel plezier..doe je foto's maken
oké, leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef qu63 het volgende:
Ik zal wel een linkje plaatsen als de foto's online staan
Jup!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef Haaibaaike het volgende:
En ze gaan in het Engels zingen hoorde ik bij Boulevard! 2 liedjes in het Nederlands volgens Bridget Maasland van Boulevard ! Pia was in het leer zag ik
Hopen dat het dan ook engels wordt & geen onvervalst Twengels (Engels met een zwaar Twents accent)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef Haaibaaike het volgende:
En ze gaan in het Engels zingen hoorde ik bij Boulevard! 2 liedjes in het Nederlands volgens Bridget Maasland van Boulevard ! Pia was in het leer zag ik
Wie zouden er dan 'Twengels' zingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat het dan ook engels wordt & geen onvervalst Twengels (Engels met een zwaar Twents accent)
Ik gebruik Twengels als verzamelnaam voor het "fantastische" Nederlanse accent, uitgebraakt door oa onze politiek-leiders...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wie zouden er dan 'Twengels' zingen
Ach soquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik gebruik Twengels als verzamelnaam voor het "fantastische" Nederlanse accent, uitgebraakt door oa onze politiek-leiders...
Dus, iedereen
Deze? http://www.rtl.nl/compone(...)njager.avi_plain.xmlquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb jij boulevard dat stukje over WWRY gezien op www.rtlgemist.nl?
Ik ook, 2xquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:06 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik heb hem in Londen gezien, erg tof.
Ben nu de youtube filmpjes aan het kijken... Eerste indruk: Galileo klinkt goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:14 schreef qu63 het volgende:
Mijn verslag van de musical + foto's: http://bit.ly/dzruO2
Da's ongeveer 1 op 1 mijn ervaring. Hoewel ik het ook jammer vind dat er meer nummers dan verwacht vertaald zijn, vond ik het niet storend. De tekstschrijvers zijn gewoonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:05 schreef qu63 het volgende:
En de musical is gewoon fucking vét!
Vandaag (gisteren dus eigenlijk) m'n eerste Nederlandse show gezien. Helaas wel meer nummers vertaald dan ik dacht.. En Charly Luske ipv Martin vd Starre. Ik vind dat Charly mag blijven! Die vent is geniaal als Brit! De hints naar de Nederlandse artiesten zijn leuk gevonden, maar aan de zang mag nog wel wat gewerkt worden.. Pia Douwes blijf ik jammer vinden, ze past niet echt bij de rol vind ik
'T Was iig weer een feestje!En een staande ovatie + a capella We Are The Champions!
Zaterdag speeld Charly als 't goed is ook de rol van Brit. De negert die ik in Londen had was ook gaaf!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's ongeveer 1 op 1 mijn ervaring. Hoewel ik het ook jammer vind dat er meer nummers dan verwacht vertaald zijn, vond ik het niet storend. De tekstschrijvers zijn gewoon.
Killer Queen is echt slecht gecast. Naar mijn mening moet daar een vrouw staan met de stem van een dikke negerin.
De Nederlandse Brit is echt zo veel beter dan de Engelse die wij toendertijd hebben gezien (die neger). De stand-in die zaterdag (ook?) speelde gaf zoveel meer emotie aan zijn rol dan die Engelse dude...
Heb je de musical ooit gezien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:16 schreef TimMer1981 het volgende:
Mercury draait zich meerdere malen om in zijn graf...
Meer hoef ik niet te weten...quote:In ieder land waar deze musical te zien is worden een aantal nummers in die taal gezongen.
Tja, handpicked by Brian en Roger..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Meer hoef ik niet te weten...
En het zangwerk in de video's in de topicstart spreekt ook boekdelen; laat staan dat het weer door een stel amateuristische Hollanders uit die Joop van Ellende stal gedaan gaat worden...
Die zijn toendertijd ook aan een doorstart van Queen begonnen; ook zo'n afgang. Op het moment dat Freddie overleed stierf Queen ook. Ga dan onder een andere naam verder als het zo nodig moet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tja, handpicked by Brian en Roger..
Maar als jij je niet wil laten overtuigen..
Nouja, zo te zien respecteer je hun keuze nou niet echt..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Die zijn toendertijd ook aan een doorstart van Queen begonnen; ook zo'n afgang. Op het moment dat Freddie overleed stierf Queen ook. Ga dan onder een andere naam verder als het zo nodig moet.
Dus inderdaad: ik laat mij niet door twee overtuigen, hoeveel respect ik ook voor ze heb als muzikanten.
Zoals ik al zei: ik respecteer ze als muzikant. Hun keuzes als artiest vind ik misselijkmakend.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, zo te zien respecteer je hun keuze nou niet echt..
Pia kan anders wel goed zingen hoor! Nog een weekje en dan zien wij de musical ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Heb echt van de musical genoten gisteren
Mooie musical, goed gezongen (alleen Pia valt tegen) en met heel veel liefde gemaakt volgens mij
John![]()
Marjolein
en Rutger
volgens mij hoef je niet eens de moeite te nemen dit te gaan zien om een oordeel of mening erover te hebben.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:46 schreef rubje het volgende:
[..]
volgens mij hoef je niet eens de moeite te nemen dit te gaan zien om een oordeel of mening erover te hebben.
Het is allemaal surrogaat en niet het echte werk. Leuk voor mensen die nog nooit van Queen hebben gehoord en dus een avondje lichte entertainment willen zien, maar voor echte muziekliefhebbers is dit natuurlijk een giller van de bovenste plank en is het opzetten van een DVD van Queen at Wembley of een CD veel beter,want laten we eerlijk zijn: Iemand als Freddy Mercury en zijn stage-power overtreft maar weinigen.
quote:
Alleen daarom al heb ik zin om daar voor de deur te gaan zitten, maar gok dat het weinig nut heeftquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Zondag gaan wij ..Vandaag is de premiére..leden van Queen komen ook
Brian is er al!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen daarom al heb ik zin om daar voor de deur te gaan zitten, maar gok dat het weinig nut heeft
Michiel van Erp gaat ook en Cornald Maas ook schreven ze op hun twitterquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef qu63 het volgende:
Brian is er al!
En ik ben straks binnen!
Ja ik had ook graag vanavond gegaan naar een premiére.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef Troel het volgende:
Alleen daarom al heb ik zin om daar voor de deur te gaan zitten, maar gok dat het weinig nut heeft
Cornald heb ik wel gezien geloof ik..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Michiel van Erp gaat ook en Cornald Maas ook schreven ze op hun twitter
That is pretty fucking awesomequote:
Hell yeah! Op 30cm afstand stond ie te spelen!quote:
Goed beeld ook, goeie cameraquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hell yeah! Op 30cm afstand stond ie te spelen!
Was zeker gaaf Que63..Erwin van Lambaart schreef op zijn twitter dat ie tevreden was.Kan me wel voorstellen. Zat jij dichtbij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:35 schreef qu63 het volgende:
Cornald heb ik wel gezien geloof ik..
Mên wat was het gaaaaaaaf! Brian heeft op nog geen halve meter voor me de solo in Bohemian Rhapsody gespeeld!![]()
![]()
![]()
![]()
Filmpje komt er nog aan ;-)
Geweldig filmpjequote:
Opgenomen met m'n Nokia N95 8GBquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed beeld ook, goeie cameraToch leuker als herinnering dan zo'n overbelichte wazige vlek.
Rij 0, stoel 9quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was zeker gaaf Que63..Erwin van Lambaart schreef op zijn twitter dat ie tevreden was.Kan me wel voorstellen. Zat jij dichtbij?
Wow da's niet gek helemaal vooraan natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:03 schreef qu63 het volgende:
Rij 0, stoel 9Dichterbij kan dus niet, hoogstens 4 stoelen naar het midden
Ik vond t ook wel grappig om te doen!quote:Op zondag 5 september 2010 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat leuk dat je gisteravond ook bent geweest. Leuk interviewtje met Hans Smit
Dat zou Marlon David Henry geweest kunnen zijn..quote:Op maandag 6 september 2010 11:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Qu63, wij zijn gisteren geweest vond het redelijk ..best veel in het Nederlands.Wat is Marjolein Teepen goed zeg en ook Floortje Smit zij zongen erg goed. Jammer dat Pia niet zo goed zong !..Terwijl ze goed kan zingen. maar niet als dramaqueen.Wie was die donkere gozer die met Floortje een soort duo vormde? Want Charlie Luske was er niet. Ik weet niet of ik ooit weer voor de tweede keer ga
Zo uit m'n hoofd is I Want To Break Free deels vertaald (Scaramouche haar deel), Killer Queen, Play The Game, One Vision, Don't Stop Me Now (weet 't niet zeker..) en These Are The Days Of Our Lives..quote:Op maandag 6 september 2010 11:37 schreef Patch het volgende:
Welke liedjes zijn in het Nederlands uiteindelijk?
Hij ziet er goed uitquote:Op maandag 6 september 2010 17:30 schreef qu63 het volgende:
Dat zou Marlon David Henry geweest kunnen zijn..
Die had ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 17:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat zou Marlon David Henry geweest kunnen zijn..
[/quote[quote]Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitWie is John's altermate Qu63?
John's Alternate is Charly Luskequote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitWie is John's altermate Qu63?
Charly is alternate Brit én Galileoquote:Op maandag 6 september 2010 18:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Heeft Pia geen hoofdrol ..althans geen echte vind ik.Charlie is toch altermate van Martin van der Starre..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |