Damn, ik betaalde 75 geloof ik, zonder korting of cd!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:37 schreef elise1988 het volgende:
[..]
oooh, dat is echt balen. Ik heb 65 euro per kaartje betaald. maar kreeg 10% omdat we met vroegboekkorting gedaan hadden. + een castcd van de musical..
Wij 130 euro met verzendkosten erbij..120 euro aan kaartjes+8.00+2.00 voor opsturen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef qu63 het volgende:
Damn, ik betaalde 75 geloof ik, zonder korting of cd!
Ik ga ze maandag maar eens bellen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wij 130 euro met verzendkosten erbij..120 euro aan kaartjes+8.00+2.00 voor opsturen.
Maar wij zitten op rij 22..weet jij of dat een mooie plek is? Anders baal ik wel..Had ik telefonisch gereserveerd.quote:
Nouja, rij 1 is net te dichtbij natuurlijk.. Rij 5 ofzo lijkt me ideaal. Rij 22 is niet slecht, maar er zijn dus nog beter plekken te vinden!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar wij zitten op rij 22..weet jij of dat een mooie plek is? Anders baal ik wel..Had ik telefonisch gereserveerd.
CD?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, rij 1 is net te dichtbij natuurlijk.. Rij 5 ofzo lijkt me ideaal. Rij 22 is niet slecht, maar er zijn dus nog beter plekken te vinden!
Ik ga ze sowieso vragen waarom ik niet de beste plek heb gekregen, geen korting heb gehad en waarom ik geen cd heb gekregen!
Precies!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:37 schreef elise1988 het volgende:
[..]
oooh, dat is echt balen. Ik heb 65 euro per kaartje betaald. maar kreeg 10% omdat we met vroegboekkorting gedaan hadden. + een castcd van de musical..
En ik heb dus de korting en de cd niet gehad!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:52 schreef qu63 het volgende:
En ik heb dus de korting en de cd niet gehad!
Same herequote:Op maandag 28 juni 2010 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ook niet ..terwijl ik in december al kaartjes besteld hebt. Geen korting en een cd.
Hoezo nepperij? Nergens wordt er beweerd dat dit Queen zou zijn, over Queen zou gaan, of dat Queen er überhaupt direct bij betrokken is. Overal wordt heel duidelijk gesteld dat het een verhaal is waar Queen slechts zijdelings een rol in speelt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
ik kan er niet bij dat mensen naar dit soort nepperij gaat alleen maar om een potje mee te kunnen zingen.
Het is niet eens het echte werk = echte artiesten,maar surrogaat en doet mij denken wat nu in Las Vegas draait namelijk viva elvis.
ook zo een geldkloppende musical.
Ooit eens iets van gezien?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
ik kan er niet bij dat mensen naar dit soort nepperij gaat alleen maar om een potje mee te kunnen zingen.
Het is niet eens het echte werk = echte artiesten,maar surrogaat en doet mij denken wat nu in Las Vegas draait namelijk viva elvis.
ook zo een geldkloppende musical.
Huh? Hoezo niet dan? En voor welke dag bied je ze te koop aan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Helaas kunnen wij niet naar WWRY ..dus verkoop ik mijn 2 kaartjes en 2 dinerbonnen vanaf 16.30u
Onze vakantie op 24 juli daar was geen animo vertelde ze van het reisburo ..waar wij naar toe zouden gaan.Wel is de reis waar wij naar toe gaan genoeg animo voor 21 augustus..ik bied de kaartjes voor 22 augustus aan met een dinerbon.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef qu63 het volgende:
Huh? Hoezo niet dan? En voor welke dag bied je ze te koop aan?
Als je maar wel een andere keer gaat danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onze vakantie op 24 juli daar was geen animo vertelde ze van het reisburo ..waar wij naar toe zouden gaan.Wel is de reis waar wij naar toe gaan genoeg animo voor 21 augustus..ik bied de kaartjes voor 22 augustus aan met een dinerbon.
Ja nou en of..ik ga zeker. ik ga deze verkopen ..ik kon ze niet terug sturen naar See-Tickets voor andere datum dan.quote:
Oeh, das lekker dichtbij!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
@qu63 wij hebben de kaartjes verkocht van augustus omdat wij dan in Duitsland zijn. Maar heb vorige week 2 kaartjes gekocht voor zondag 5 september.Om 19.00u ! Wij zitten op rij 7 Stoel 33 en 35 ! Nu gaan wij zeker naar WWRY
Tof joh ..premiére is 3 september hé ! Leuk met de B'Ners.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef qu63 het volgende:
Oeh, das lekker dichtbij!
Ik blijf nog even bij mn rij 22.. Ik ben bij de showcase a.s. dinsdag (als pers, ga voor de foto's en ga John en Marjolein ook interviewen) en bij de premiere en ook op 4 september
En ga wrs ook nog naar een van de try-outs
Jup, ik zorg voor een opgeladen batterij in mn telefoon, kan ik nog leuke opnames maken ook! En misschien komen Brian en Roger nog!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tof joh ..premiére is 3 september hé ! Leuk met de B'Ners.
Of ze komen is een tweede..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Natuurlijk zijn Brian en Roger bij de premiére eregasten! Dat doet Stage Entertainment altijd.
Heel veel plezier..doe je foto's makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:56 schreef qu63 het volgende:
Nog een paar uurtjes!
* qu63 wel zenuwappig is..
Ik zal wel een linkje plaatsen als de foto's online staanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heel veel plezier..doe je foto's maken
oké, leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef qu63 het volgende:
Ik zal wel een linkje plaatsen als de foto's online staan
Jup!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef Haaibaaike het volgende:
En ze gaan in het Engels zingen hoorde ik bij Boulevard! 2 liedjes in het Nederlands volgens Bridget Maasland van Boulevard ! Pia was in het leer zag ik
Hopen dat het dan ook engels wordt & geen onvervalst Twengels (Engels met een zwaar Twents accent)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef Haaibaaike het volgende:
En ze gaan in het Engels zingen hoorde ik bij Boulevard! 2 liedjes in het Nederlands volgens Bridget Maasland van Boulevard ! Pia was in het leer zag ik
Wie zouden er dan 'Twengels' zingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat het dan ook engels wordt & geen onvervalst Twengels (Engels met een zwaar Twents accent)
Ik gebruik Twengels als verzamelnaam voor het "fantastische" Nederlanse accent, uitgebraakt door oa onze politiek-leiders...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wie zouden er dan 'Twengels' zingen
Ach soquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik gebruik Twengels als verzamelnaam voor het "fantastische" Nederlanse accent, uitgebraakt door oa onze politiek-leiders...
Dus, iedereen
Deze? http://www.rtl.nl/compone(...)njager.avi_plain.xmlquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb jij boulevard dat stukje over WWRY gezien op www.rtlgemist.nl?
Ik ook, 2xquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:06 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik heb hem in Londen gezien, erg tof.
Ben nu de youtube filmpjes aan het kijken... Eerste indruk: Galileo klinkt goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:14 schreef qu63 het volgende:
Mijn verslag van de musical + foto's: http://bit.ly/dzruO2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |