Die had ik liever gezien als Killer Queen.quote:
Nee die ene uit op zoek naar Evita, die nuj Scaramouche speelt. (Marjolein Teepen?)quote:
Ach ja van horen zeggen dat Marjolein Teepen ook mee doet aan de musical WWRY..Maar ik heb haar niet gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee die ene uit op zoek naar Evita, die nuj Scaramouche speelt. (Marjolein Teepen?)
Dat viel mij ook al op ja.. Nog geen enkel woord over de nieuwe cast.. (as far as I know)quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:31 schreef Headlong het volgende:
Goed, ik ben blij dat ik niet de enige ben die die Marjolein als Scaramouche niet kan bekoren.
Wat mij trouwens ook opviel is dat Brian May (gitarist van Queen voor hen die onwetende cultuurbarbaren zijn) op zijn website tot nu toe altijd opmerkingen heeft gemaakt over een nieuwe WWRY cast en hoe geweldig ze wel niet zijn. Dit keer dus niet...
Vandaag binnen gekregen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike heeft eindelijk haar kaartjes thuis gekregen
![]()
Wij gaan 22 augustus en Zitten in zaal boven- Ingang 1-Rij 22-Stoel 23-stoel 25
Ik heb nog geen kaartjes binnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike heeft eindelijk haar kaartjes thuis gekregen
![]()
Wij gaan 22 augustus en Zitten in zaal boven- Ingang 1-Rij 22-Stoel 23-stoel 25
Gewoon bellen en zeggen dat sommige mensen kaartjes thuis hebben en jij niet..Hoe dat kan.ik weet niet wanneer jij gaat.quote:
4 september pas, maar ik heb ook in januari besteld.. Zou kunnen dat de postbode wat later is natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gewoon bellen en zeggen dat sommige mensen kaartjes thuis hebben en jij niet..Hoe dat kan.ik weet niet wanneer jij gaat.
Wow jij gaat wel naar de premiére volgens mij leuk zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef qu63 het volgende:
4 september pas, maar ik heb ook in januari besteld.. Zou kunnen dat de postbode wat later is natuurlijk
Maar dan hebben wij hem lekker al gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wow jij gaat wel naar de premiére volgens mij leuk zeg.
Nee, premiere is de 3equote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wow jij gaat wel naar de premiére volgens mij leuk zeg.
Jup, postbode was laat!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
4 september pas, maar ik heb ook in januari besteld.. Zou kunnen dat de postbode wat later is natuurlijk
Damn, wilde je net jaloers makenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup, postbode was laat!
Heb em ook binnen!
Ja maar wij zien eigenlijk de try-out.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:13 schreef RvLaak het volgende:
Maar dan hebben wij hem lekker al gezien
Dan zou je voor de 3é september gauw moeten bestellen..vrees dat ze uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef qu63 het volgende:
Nee, premiere is de 3e
Maar daar ben ik ook mee bezig om binnen te komen!
Welke rij zit jij en qu63 welke rij zit jij?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef RvLaak het volgende:
Damn, wilde je net jaloers maken. Hier zijn ze ook binnen... Voor 21 augustus
Ik kan misschien kaarten winnen (kans is 1 op 8) en kan misschien via de persquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zou je voor de 3é september gauw moeten bestellen..vrees dat ze uitverkocht zijn.
Rij 22, stoel 14quote:Welke rij zit jij en qu63 welke rij zit jij?
Ja en? We zijn lekker wel eerderquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja maar wij zien eigenlijk de try-out.
Geen ideequote:[..]
Welke rij zit jij en qu63 welke rij zit jij?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef qu63 het volgende:
Yeehah! Ik ben uitgenodigd om dinsdag langs te komen bij Brian, Roger en Ben!
Wat leuk dat je ben uitgekozen..maar wie is Ben??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef qu63 het volgende:
Yeehah! Ik ben uitgenodigd om dinsdag langs te komen bij Brian, Roger en Ben!
Ben Elton, dé schrijver!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ben uitgekozen..maar wie is Ben??
Proficiat..ik snap niet hoe jij erbij komt om mee te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef qu63 het volgende:
Het was gááááááááááf!Ik heb een shirt door Roger laten tekenen en een boek door Brian en Roger!
En ik heb een kaartje voor de premiere gewonnen!![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Proficiat..ik snap niet hoe jij erbij komt om mee te doen.
Maar waar doe ik aan mee dan? En waarom is dat zo gekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe je aankomt om mee te doen ..zo moelijk?
Ik ben toch wel een keer of 10 in beeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het filmpje gezien ..maar zag jou nietHeb zin in die musical.
Ga ik nog eens kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef qu63 het volgende:
Ik ben toch wel een keer of 10 in beeldSta helemaal rechts tijdens de interviews, achter Pia's schouder!
Aaargh! Naaierds..quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Voor degenen die nog kaartjes willen bestellen. Ga bellen naar see-ticktes ipv het via de website te doen. Heb vanmiddag gebeld en heb nu kaartjes voor 26 september op rij3!!Nog even nagevraagd waarom op de website steeds stond dat ik pas vanaf rij 22 kon. Dit komt omdat de website denkt dat dat de beste plekken zijn... maar is dus niet zo.
Dus gewoon bellen!
Inderdaad balen, had ik maar telefonisch gereseveerd ..Bij mij staat ook rij 22quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Voor degenen die nog kaartjes willen bestellen. Ga bellen naar see-ticktes ipv het via de website te doen. Heb vanmiddag gebeld en heb nu kaartjes voor 26 september op rij3!!Nog even nagevraagd waarom op de website steeds stond dat ik pas vanaf rij 22 kon. Dit komt omdat de website denkt dat dat de beste plekken zijn... maar is dus niet zo.
Dus gewoon bellen!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Dus gewoon bellen!
oooh, dat is echt balen. Ik heb 65 euro per kaartje betaald. maar kreeg 10% omdat we met vroegboekkorting gedaan hadden. + een castcd van de musical..quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb per kaartje 60 euro betaald en de rest nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |