quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef qu63 het volgende:
Yeehah! Ik ben uitgenodigd om dinsdag langs te komen bij Brian, Roger en Ben!
Wat leuk dat je ben uitgekozen..maar wie is Ben??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef qu63 het volgende:
Yeehah! Ik ben uitgenodigd om dinsdag langs te komen bij Brian, Roger en Ben!
Ben Elton, dé schrijver!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ben uitgekozen..maar wie is Ben??
Proficiat..ik snap niet hoe jij erbij komt om mee te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef qu63 het volgende:
Het was gááááááááááf!Ik heb een shirt door Roger laten tekenen en een boek door Brian en Roger!
En ik heb een kaartje voor de premiere gewonnen!![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Proficiat..ik snap niet hoe jij erbij komt om mee te doen.
Maar waar doe ik aan mee dan? En waarom is dat zo gekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe je aankomt om mee te doen ..zo moelijk?
Ik ben toch wel een keer of 10 in beeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het filmpje gezien ..maar zag jou nietHeb zin in die musical.
Ga ik nog eens kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef qu63 het volgende:
Ik ben toch wel een keer of 10 in beeldSta helemaal rechts tijdens de interviews, achter Pia's schouder!
Aaargh! Naaierds..quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Voor degenen die nog kaartjes willen bestellen. Ga bellen naar see-ticktes ipv het via de website te doen. Heb vanmiddag gebeld en heb nu kaartjes voor 26 september op rij3!!Nog even nagevraagd waarom op de website steeds stond dat ik pas vanaf rij 22 kon. Dit komt omdat de website denkt dat dat de beste plekken zijn... maar is dus niet zo.
Dus gewoon bellen!
Inderdaad balen, had ik maar telefonisch gereseveerd ..Bij mij staat ook rij 22quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Voor degenen die nog kaartjes willen bestellen. Ga bellen naar see-ticktes ipv het via de website te doen. Heb vanmiddag gebeld en heb nu kaartjes voor 26 september op rij3!!Nog even nagevraagd waarom op de website steeds stond dat ik pas vanaf rij 22 kon. Dit komt omdat de website denkt dat dat de beste plekken zijn... maar is dus niet zo.
Dus gewoon bellen!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef elise1988 het volgende:
Dus gewoon bellen!
oooh, dat is echt balen. Ik heb 65 euro per kaartje betaald. maar kreeg 10% omdat we met vroegboekkorting gedaan hadden. + een castcd van de musical..quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb per kaartje 60 euro betaald en de rest nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |