quote:Pia Douwes wordt rockbitch
AMSTERDAM - Pia Douwes wordt de rockbitch in de nieuwe Queen musical We will rock you. 'Ze kan verschrikkelijk swingen,' lacht Erwin van Lambaart.
'Hoewel je dat niet van haar verwacht want ze heeft tot nu toe in de meer klassieke musicals gestaan. Maar ze gaat helemaal naar de andere kant van haar talent. Het is bijzonder. Ze wordt de killerqueen, de bazin van de planeet waar alle muziekinstrumenten zijn verboden. En ze zal Nederland verbazen.'
Ook twee van de hoofdrolspelers van Zorro zijn inmiddels uitgekozen. 'Ramon de slechterik in het drama zal worden gespeeld door René van Kooten. Als Jean Valjean in Les Miserables was hij de goedheid zelve. In Love me Tender is hij nu ook bepaald de good guy en nu zal hij de zwarte kant van zichzelf moeten aanspreken. Lone van Roosendaal gaat haar komische timing inzetten als de Spaanse schone Inez.'
De tegenspeler van Chantal Janzen in Petticoat wordt Freek Bartels. 'En daarin maakt ook de voetbalvrouwenhunk Mike Weerts zijn musicaldebuut. Hij was de tegenspeler van Yolanthe in die tv serie. En Haijo Bruijns zit erin. En Marjolijn Touw. Beiden uit Ciske.'
Ja kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef wonderer het volgende:
Oh, van den Ende trekt zijn bekendste paarden weer van stal
Ik heb ook nog niks in huis..quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Heeft iemand van jullie de kaartjes thuis van ''We Will Rock You'' ik heb 30 dec kaarten besteld en met Ideal betaald en nog geen kaartjes thuis gekregen..Ik heb erg vaak gebeld en gevraagd waarom ik de kaarten niet krijg..Dat ligt aan de producenten hun zijn niet tevreden hoe de kaarten eruit moeten komen zien (Layout)Ik baal wel stevig.
Andere categorie kiezen?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef elise1988 het volgende:
Ik wil graag kaartjes bestellen voor deze musical. Alleen als ik via seetickets online wil bestellen kom ik steed op rij 22 uit. Wil graag plekken wat dichter bij het podium. Maar maakt niet uit welke datum ik uitkies. (ook niet in combinatie met eten in restaurant). Ik kom steeds op rij 22 of verder uit. Weet iemand hoe ik kaartjes dichterbij het podium kan bestellen??
Ik zie het ook ja.. Strange!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:32 schreef elise1988 het volgende:
dat maakt niks uit.
Als ik kies voor 1e rang kom ik uit op rij 22
als ik kies voor 1e rang met eten erbij: rij 22
als ik kies voor best beschikbare: rij 22
als ik kies voor best beschikbare + eten: rij 22
Als ik voor 2e, 3e of 4e rang kies kom ik nog verder achterin te zitten.
En met de datums maakt het ook niks uit..
Zijn er meer mensen met dit probleem?? Of zijn er mensen die wel kaarten dichterbij hebben? Hoe is dat gelukt?
Ik had ze op 31 dec besteld en betaaald en heb ze nog niet thuis. Van de week voor de zoveelste keer gebeld...zij zei dat de producenten niet tevreden zijn met de drukking van de kaartjes. Erg raar..Is de eerste keer dat ik dat meegemaakt hebt.. De kaartjes van het eten in het restaurant hebben wij wel thuis..22 augustus gaan wij.quote:Ik heb ook een keer bij een musical gehad dat ik heel lang op m`n kaartjes moest wachten. Had toen te maken dat ze nog niet gedrukt waren (beetje zelfde reden dus) Heb ze uiteindelijk wel gekregen maar was pas 2 maanden ofzo voordat de musical begon.
Nope, ook nog niks.. Zou die hele musical bijna vergeten zo!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben jullie nog steeds geen kaartjes thuis..ik heb ze nog steeds niet.
IK heb via internet besteld ik zit op Locatie: Beatrix Theaterquote:Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef elise1988 het volgende:
Bij mij heeft er ook wel zo`n lange periode tussen gezeten. Mij werd destijds gezegd dat je uiterlijk 6 weken voor de speeldatum je de kaartjes ontvangt. (was bij mij toen 8 weken vantevoren)
Op welke rij zit jij?
Jup..quote:Op maandag 29 maart 2010 18:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
IK heb via internet besteld ik zit op Locatie: Beatrix Theater
Sectie: SZAALBOVEN1
Rij: 22
Stoelen: 25-23
Is toch geen balkon hé
Ik wou net zeggen ja... Heb je tenminste iemand aan de lijn die iets voor je kan doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan bellen voor kaartjes. ik wil je wel pmen die nummer.
Je kan ook telefonisch reserveren en via internet .quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja... Heb je tenminste iemand aan de lijn die iets voor je kan doen.
Ik ken ze allemaal niet!quote:
Judas in JCS en Hyena in Shhhh it happens.quote:
Thnx wonderer..quote:Op donderdag 1 april 2010 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Judas in JCS en Hyena in Shhhh it happens.
Pia ken ik natuurlijk wel (als naam dan), maar heb nog nooit iemand in een musical gezien! Sterker nog, ik heb (naast mijn eigen musical in gr 8 en die van mn zusje) nog nooit een musical in NL gezien!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Pia Douwes, John Vooys, Marjolein Teepen, en Lone van Rozendaal ken ik wel.
John deed mee aan Op zoek naar Joseph.
Marjolein deed mee aan Op zoek naar Evita.
Pia is een groot musicalster en Lone ook.
Ik heb van deze mensen alleen Lone gezien in Mamma Mia.
Dan wordt je eerste musical meteen eentje met een goede cast (wil niet zeggen een geweldige cast, maar toch een solide kwaliteit hier).quote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Pia ken ik natuurlijk wel (als naam dan), maar heb nog nooit iemand in een musical gezien! Sterker nog, ik heb (naast mijn eigen musical in gr 8 en die van mn zusje) nog nooit een musical in NL gezien!
Mja, wat ik wel zag is dat Scaramouche een beetje van mijn leeftijd isquote:Op donderdag 1 april 2010 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wordt je eerste musical meteen eentje met een goede cast (wil niet zeggen een geweldige cast, maar toch een solide kwaliteit hier).
´t Is zo´n schreeuwlelijk. Eerst vond ik haar wel leuk, in Elizabeth bijvoorbeeld. Maar op een of andere manier is ze bekend geworden en vreselijkover het paard getild. Sinds die Op zoek naar... series kan ik d´r niet meer uitstaan, wat een aansteller. Maargoed, ze zal het vast leuk doen, maar ik zie liever eens wat meer nieuwe gezichten.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja waarom niet..zie ik Pia ook voor het eerst
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Nog steeds geen kaartjes thuis gekregen. En al lang betaald.
Mja, er moet nog toch wel eens duidelijkheid zijn over het uiterlijk van de kaartjes enzo..quote:
Net ff nagevraagd, het is best normaal dat het wat langer duurt..quote:
John Vooijs speelt de hoofdrol geen Jim of Jamai hoor..quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef latexpiepbeestje het volgende:
AUB stop er eens geen Jim of Jamai in.... Geef nieuw talent een kans! Overigens zou ik hem best willen zien als grote Queen fan en ik woon in regio Utrecht dus dat is ook fijn. Misschien komt er nog wel korting voor een kaartje bij de boodschappen zoals een paar jaar geleden met tarzan.
Ja, ik heb de bovenste posts niet gelezenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
John Vooijs speelt de hoofdrol geen Jim of Jamai hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |