Ik ken ze allemaal niet!quote:
Judas in JCS en Hyena in Shhhh it happens.quote:
Thnx wonderer..quote:Op donderdag 1 april 2010 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Judas in JCS en Hyena in Shhhh it happens.
Pia ken ik natuurlijk wel (als naam dan), maar heb nog nooit iemand in een musical gezien! Sterker nog, ik heb (naast mijn eigen musical in gr 8 en die van mn zusje) nog nooit een musical in NL gezien!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Pia Douwes, John Vooys, Marjolein Teepen, en Lone van Rozendaal ken ik wel.
John deed mee aan Op zoek naar Joseph.
Marjolein deed mee aan Op zoek naar Evita.
Pia is een groot musicalster en Lone ook.
Ik heb van deze mensen alleen Lone gezien in Mamma Mia.
Dan wordt je eerste musical meteen eentje met een goede cast (wil niet zeggen een geweldige cast, maar toch een solide kwaliteit hier).quote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Pia ken ik natuurlijk wel (als naam dan), maar heb nog nooit iemand in een musical gezien! Sterker nog, ik heb (naast mijn eigen musical in gr 8 en die van mn zusje) nog nooit een musical in NL gezien!
Mja, wat ik wel zag is dat Scaramouche een beetje van mijn leeftijd isquote:Op donderdag 1 april 2010 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wordt je eerste musical meteen eentje met een goede cast (wil niet zeggen een geweldige cast, maar toch een solide kwaliteit hier).
´t Is zo´n schreeuwlelijk. Eerst vond ik haar wel leuk, in Elizabeth bijvoorbeeld. Maar op een of andere manier is ze bekend geworden en vreselijkover het paard getild. Sinds die Op zoek naar... series kan ik d´r niet meer uitstaan, wat een aansteller. Maargoed, ze zal het vast leuk doen, maar ik zie liever eens wat meer nieuwe gezichten.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja waarom niet..zie ik Pia ook voor het eerst
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Nog steeds geen kaartjes thuis gekregen. En al lang betaald.
Mja, er moet nog toch wel eens duidelijkheid zijn over het uiterlijk van de kaartjes enzo..quote:
Net ff nagevraagd, het is best normaal dat het wat langer duurt..quote:
John Vooijs speelt de hoofdrol geen Jim of Jamai hoor..quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef latexpiepbeestje het volgende:
AUB stop er eens geen Jim of Jamai in.... Geef nieuw talent een kans! Overigens zou ik hem best willen zien als grote Queen fan en ik woon in regio Utrecht dus dat is ook fijn. Misschien komt er nog wel korting voor een kaartje bij de boodschappen zoals een paar jaar geleden met tarzan.
Ja, ik heb de bovenste posts niet gelezenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
John Vooijs speelt de hoofdrol geen Jim of Jamai hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |