Ik eigenlijk ook wel, al hoop ik het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef GoldenSample het volgende:
Ik ook, ben alleen bang dat 't hier een slap aftreksel word....
Er kan ook best een onbekende zanger gekozen worden hequote:Op maandag 23 november 2009 08:18 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik ben er in London geweest, was echt drie uur lang kippenvel. Echt enorm goed.
Ik zie het in Nederland niet gebeuren. In Engelend liepen artiesten rond die Freddy in ieder geval konden benaderen qua stemgeluid. Jim Bakkum gaat dat niet redden.
Dat nummer was ook engels in de Duitse en Spaanse versie.quote:Op maandag 23 november 2009 12:16 schreef Susi het volgende:
Van mij mag de hele musical gewoon in het Engels. Zou het niet tenenkrommend zijn, de liedjes in het Nederlands ?
Ik wil op mijn fiehiets rijden, ik wil op mijn fiets rijden ...
Ik heb 'm ook in Londen gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:59 schreef -SG- het volgende:
Ik heb hem in London gezien, vond het wel een leuke musical.
En jij denkt dat Joop van den Ellende dat durft?quote:Op maandag 23 november 2009 11:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er kan ook best een onbekende zanger gekozen worden he
Ik hoop het wel ja! Ik hoef geen Jim of Jamai te zien hoor..quote:Op dinsdag 22 december 2009 06:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En jij denkt dat Joop van den Ellende dat durft?
Waarom zou Joop van den Ende niet durven ..gerust wel hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 06:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En jij denkt dat Joop van den Ellende dat durft?
In werkelijk alle berichten over musicals in NL die mij bereiken, zitten altijd dezelfde namen. Jim, Jamai, om er maar 2 te noemen... De meeste musicals zijn van Joop. Vandaar mijn conclusie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zou Joop van den Ende niet durven ..gerust wel hoor
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1e rang Regulier ¤ 74,00
A well, in ieder geval nog goedkoper dan Dominion...
ok, toegegeven... Hij's niet slechtquote:
Hij speelt en zingt het karakter van Galileo Figaro erg goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ok, toegegeven... Hij's niet slecht
En dat hetero maakt wat uit? Het is een musical met enkel Queen muziek...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij speelt en zingt het karakter van Galileo Figaro erg goed.
Kijk maar eens meer op youtube.
En hij is 1 van de weinige hetero-musical-sterren.
Getrouwd met Tanja Jess overigens.
Het was meer een weetjequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat hetero maakt wat uit? Het is een musical met enkel Queen muziek...
De band die ons dit bracht:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:59 schreef -SG- het volgende:
Ik heb hem in London gezien, vond het wel een leuke musical.
Erg veel geld..en ik wil er naar toequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1e rang Regulier ¤ 74,00
A well, in ieder geval nog goedkoper dan Dominion...
Zoals ik al zei, tis nog immer goedkoper dan een 1e rangs kaartje in het Dominion...quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Erg veel geld..en ik wil er naar toe
Is er ook al een 'seatingplan' beschikbaar eigenlijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gereserveerd voor 'We Will Rock You'' zondag 22 augustus 1é rang kost 60 euro.
Seatingplan? Klik dan anders op www.musicals.nlquote:Op donderdag 31 december 2009 18:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is er ook al een 'seatingplan' beschikbaar eigenlijk?
Ja:quote:Op donderdag 31 december 2009 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Seatingplan? Klik dan anders op www.musicals.nl
Dat is nog niet bevestigd geloof ik, maar ze zong wel in bovenstaand filmpjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Doet Renee van Wegberg ook mee? Dan zie ik haar weer..
op basis van het filmpje, hoop ik niet dat ze mee doet... ze staat er bij als 1 of ander mokkel in een disco... Scara beweegt toch heel anders...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is nog niet bevestigd geloof ik, maar ze zong wel in bovenstaand filmpje
quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:13 schreef wonderer het volgende:
En ik hoop WEL dat de liedjes vertaald worden, net als in Mamma Mia.
Ik hoop dat als de nummers vertaald worden dat het wel goed gedaan wordt..quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:13 schreef wonderer het volgende:
Ken de show verder niet, maar lijkt me wel leuk![]()
En ik hoop WEL dat de liedjes vertaald worden, net als in Mamma Mia. De nummers vertellen een verhaal (als het goed is), de tekst is belangrijk, als je in het in het Engels houdt, hoor je alleen de nummers die je toch al kent van de radio, net als Abba, en vallen de lyrics weg.
Oh ja, Esther van Boxtel voor Scaramouche
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de nummers vertaald worden dat het wel goed gedaan wordt..
Oké..Wij gaan er ook naar toe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is nog niet bevestigd geloof ik, maar ze zong wel in bovenstaand filmpje
Ja, natuurlijk, dat hoop ik ook. Dus Koot van Doesburg of zo maar aan het werk zetten, niet Martine Bijlquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de nummers vertaald worden dat het wel goed gedaan wordt..
Ja Cooth van Doesburg idd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, dat hoop ik ook. Dus Koot van Doesburg of zo maar aan het werk zetten, niet Martine Bijl
Oh, sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |