Tja, er waren nog kaarten vrijquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Wow voor de premiére nog wel leuk..ik voor 22 augustus.
Bij de premiére worden ze gewoon uitgenodigd door Van den Ende..quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, er waren nog kaarten vrij... En je weet maar nooit... Misschien zijn Brian en/of Roger wel zo gek om ook naar NL te komen
Ik doel op de eerste voorstelling open voor het publiekquote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij de premiére worden ze gewoon uitgenodigd door Van den Ende..
En daar ben ik als het goed is bijquote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij de premiére worden ze gewoon uitgenodigd door Van den Ende..
cool... hoe heb je dat geregeld?quote:
Of via iemand van de pers (dus mss ook een interview!quote:
Deze bedoel je?quote:Zit nu ff de DVD van de Engelse versie te kijken
Cool... Gaat mij niet lukken helaas... Geen lid meer & geen pers kaartquote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of via iemand van de pers (dus mss ook een interview!![]()
![]()
) of via de fanclub..
quote:
Ik moet ook maar weer terug naar de hub.. Ik wil alleen eerst mn 750GB aan materiaal van mn defecte HD krijgen en dat lukt me niet..quote:
Hmm... ligt er een beetje aan waar je woont, maar ik zou je mss wel eens kunnen helpen... Woon je in de omgeving Apeldoorn toevallig?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer terug naar de hub.. Ik wil alleen eerst mn 750GB aan materiaal van mn defecte HD krijgen en dat lukt me niet..
Ben nu al ruim een jaar weer weg daar..
Ik zou natuurlijk ook weer gewoon opnieuw kunnen beginnen met downloaden
Hilversum (en Amersfoort kom ik ook vaak).quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... ligt er een beetje aan waar je woont, maar ik zou je mss wel eens kunnen helpen... Woon je in de omgeving Apeldoorn toevallig?
Dat is dus nog niet zeker, heb 2 lijntjes lopen maar ze kunnen allebei falen..quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bij de Try-out. Gaaf man dan ga jij 3 sept dan is de premiére.
Wat bedoel je??quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is dus nog niet zeker, heb 2 lijntjes lopen maar ze kunnen allebei falen..
Dat ik bij de premiere ben..quote:
Als je op Windows zit, kun je GetDataBack proberen. Moet je wel een tweede schijf hebben waar je de data op kan zettenquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hilversum (en Amersfoort kom ik ook vaak).
Probleem is dat er foute sectoren op zitten..
GDB heb ik al geprobeerdquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je op Windows zit, kun je GetDataBack proberen. Moet je wel een tweede schijf hebben waar je de data op kan zetten
Als de première in september is... Wat is de eerste voorstelling in augustus dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat ik bij de premiere ben..
Dat is nog niet zeker. Kan er op 2 manieren heen, maar de fanclub heeft maar beperkt kaartjes, en als ik met iemand mee ga van de pers moet diegene wel uitgenodigd worden om daar aanwezig te zijn..
Try-outs?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de première in september is... Wat is de eerste voorstelling in augustus dan?
last hope, Hiren boot CD, in DOS gaan en een xcopy uitvoeren. Heb ik laatst ook met een CD gedaan. Was wel 3 weken bezig en de meeste bestanden waren zwaar verminkt. Een HD zal sneller zijn, aangezien alle sectoren leesbaar zijn. Hoewel beschadigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
GDB heb ik al geprobeerd
Ik kreeg er dus niks meer vanaf
Niet volgens de verkoop site. Is "gewoon" een voorstelling en nog duurder dan de normale voorstellingen... Ik nog steeds nie snap niequote:
Reboot in DOS-modus? of gewoond start -> uitvoeren -> cmd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
last hope, Hiren boot CD, in DOS gaan en een xcopy uitvoeren. Heb ik laatst ook met een CD gedaan. Was wel 3 weken bezig en de meeste bestanden waren zwaar verminkt. Een HD zal sneller zijn, aangezien alle sectoren leesbaar zijn. Hoewel beschadigd.
De Hiren xcopy is een andere dan de Microsoft versie btw.
Als je geen Hiren Boot CD hebt, moet je die even maken. Hier de link. Daarna moet je opstarten met de Hiren CD, kiezen voor de NTFS4DOS optie (ff zoeken) en dan de xcopy uitvoeren,quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reboot in DOS-modus? of gewoond start -> uitvoeren -> cmd?
Dan hoop ik maar dat mn externe schijven herkend worden..
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef qu63 het volgende:
http://musical.blog.nl/ni(...)-het-engels-gezongen
Misschien hebben ze het podium naar voren gehaald ivm de bewegende vloer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand ook al kaartjes kunnen kopen voor andere rijen dan vanaf rij 22?
Die kunnen toch niet allemaal al uitverkocht zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler omdat het iets zegt over de show, maar mijn herinnering is zo vaag dat je er waarschijnlijk niet veel aan hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is in ieder geval wel een soortDie bedoelde ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler omdat het iets zegt over de show, maar mijn herinnering is zo vaag dat je er waarschijnlijk niet veel aan hebt.
Maar misschien dat het podium niet omgebouwd kan worden en dat ze het dus naar voren halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door qu63 op 01-06-2010 19:26:09 ]It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Erg tof jaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef qu63 het volgende:
Net tijdens het Musical Awards Gala al een voorproefje gezien van WWRY!
Klonk best lekker!Gitaren gingen wel een beetje hun eigen weg, maar stemmen waren ok!
online terug te zien?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef qu63 het volgende:
Net tijdens het Musical Awards Gala al een voorproefje gezien van WWRY!
Klonk best lekker!Gitaren gingen wel een beetje hun eigen weg, maar stemmen waren ok!
Ja, dat vond ik ook niks.quote:
Niks mis met kalendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:31 schreef Patch het volgende:
hmmm ben niet zo'n fan van NL Scaramouche en jammer dat kalende Galileo een beetje dun haar heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |