Da's ongeveer 1 op 1 mijn ervaring. Hoewel ik het ook jammer vind dat er meer nummers dan verwacht vertaald zijn, vond ik het niet storend. De tekstschrijvers zijn gewoonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:05 schreef qu63 het volgende:
En de musical is gewoon fucking vét!
Vandaag (gisteren dus eigenlijk) m'n eerste Nederlandse show gezien. Helaas wel meer nummers vertaald dan ik dacht.. En Charly Luske ipv Martin vd Starre. Ik vind dat Charly mag blijven! Die vent is geniaal als Brit! De hints naar de Nederlandse artiesten zijn leuk gevonden, maar aan de zang mag nog wel wat gewerkt worden.. Pia Douwes blijf ik jammer vinden, ze past niet echt bij de rol vind ik
'T Was iig weer een feestje!En een staande ovatie + a capella We Are The Champions!
Zaterdag speeld Charly als 't goed is ook de rol van Brit. De negert die ik in Londen had was ook gaaf!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's ongeveer 1 op 1 mijn ervaring. Hoewel ik het ook jammer vind dat er meer nummers dan verwacht vertaald zijn, vond ik het niet storend. De tekstschrijvers zijn gewoon.
Killer Queen is echt slecht gecast. Naar mijn mening moet daar een vrouw staan met de stem van een dikke negerin.
De Nederlandse Brit is echt zo veel beter dan de Engelse die wij toendertijd hebben gezien (die neger). De stand-in die zaterdag (ook?) speelde gaf zoveel meer emotie aan zijn rol dan die Engelse dude...
Heb je de musical ooit gezien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:16 schreef TimMer1981 het volgende:
Mercury draait zich meerdere malen om in zijn graf...
Meer hoef ik niet te weten...quote:In ieder land waar deze musical te zien is worden een aantal nummers in die taal gezongen.
Tja, handpicked by Brian en Roger..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Meer hoef ik niet te weten...
En het zangwerk in de video's in de topicstart spreekt ook boekdelen; laat staan dat het weer door een stel amateuristische Hollanders uit die Joop van Ellende stal gedaan gaat worden...
Die zijn toendertijd ook aan een doorstart van Queen begonnen; ook zo'n afgang. Op het moment dat Freddie overleed stierf Queen ook. Ga dan onder een andere naam verder als het zo nodig moet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tja, handpicked by Brian en Roger..
Maar als jij je niet wil laten overtuigen..
Nouja, zo te zien respecteer je hun keuze nou niet echt..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Die zijn toendertijd ook aan een doorstart van Queen begonnen; ook zo'n afgang. Op het moment dat Freddie overleed stierf Queen ook. Ga dan onder een andere naam verder als het zo nodig moet.
Dus inderdaad: ik laat mij niet door twee overtuigen, hoeveel respect ik ook voor ze heb als muzikanten.
Zoals ik al zei: ik respecteer ze als muzikant. Hun keuzes als artiest vind ik misselijkmakend.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, zo te zien respecteer je hun keuze nou niet echt..
Pia kan anders wel goed zingen hoor! Nog een weekje en dan zien wij de musical ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Heb echt van de musical genoten gisteren
Mooie musical, goed gezongen (alleen Pia valt tegen) en met heel veel liefde gemaakt volgens mij
John![]()
Marjolein
en Rutger
volgens mij hoef je niet eens de moeite te nemen dit te gaan zien om een oordeel of mening erover te hebben.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:46 schreef rubje het volgende:
[..]
volgens mij hoef je niet eens de moeite te nemen dit te gaan zien om een oordeel of mening erover te hebben.
Het is allemaal surrogaat en niet het echte werk. Leuk voor mensen die nog nooit van Queen hebben gehoord en dus een avondje lichte entertainment willen zien, maar voor echte muziekliefhebbers is dit natuurlijk een giller van de bovenste plank en is het opzetten van een DVD van Queen at Wembley of een CD veel beter,want laten we eerlijk zijn: Iemand als Freddy Mercury en zijn stage-power overtreft maar weinigen.
quote:
Alleen daarom al heb ik zin om daar voor de deur te gaan zitten, maar gok dat het weinig nut heeftquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Zondag gaan wij ..Vandaag is de premiére..leden van Queen komen ook
Brian is er al!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen daarom al heb ik zin om daar voor de deur te gaan zitten, maar gok dat het weinig nut heeft
Michiel van Erp gaat ook en Cornald Maas ook schreven ze op hun twitterquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef qu63 het volgende:
Brian is er al!
En ik ben straks binnen!
Ja ik had ook graag vanavond gegaan naar een premiére.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef Troel het volgende:
Alleen daarom al heb ik zin om daar voor de deur te gaan zitten, maar gok dat het weinig nut heeft
Cornald heb ik wel gezien geloof ik..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Michiel van Erp gaat ook en Cornald Maas ook schreven ze op hun twitter
That is pretty fucking awesomequote:
Hell yeah! Op 30cm afstand stond ie te spelen!quote:
Goed beeld ook, goeie cameraquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hell yeah! Op 30cm afstand stond ie te spelen!
Was zeker gaaf Que63..Erwin van Lambaart schreef op zijn twitter dat ie tevreden was.Kan me wel voorstellen. Zat jij dichtbij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:35 schreef qu63 het volgende:
Cornald heb ik wel gezien geloof ik..
Mên wat was het gaaaaaaaf! Brian heeft op nog geen halve meter voor me de solo in Bohemian Rhapsody gespeeld!![]()
![]()
![]()
![]()
Filmpje komt er nog aan ;-)
Geweldig filmpjequote:
Opgenomen met m'n Nokia N95 8GBquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed beeld ook, goeie cameraToch leuker als herinnering dan zo'n overbelichte wazige vlek.
Rij 0, stoel 9quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was zeker gaaf Que63..Erwin van Lambaart schreef op zijn twitter dat ie tevreden was.Kan me wel voorstellen. Zat jij dichtbij?
Wow da's niet gek helemaal vooraan natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:03 schreef qu63 het volgende:
Rij 0, stoel 9Dichterbij kan dus niet, hoogstens 4 stoelen naar het midden
Ik vond t ook wel grappig om te doen!quote:Op zondag 5 september 2010 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat leuk dat je gisteravond ook bent geweest. Leuk interviewtje met Hans Smit
Dat zou Marlon David Henry geweest kunnen zijn..quote:Op maandag 6 september 2010 11:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Qu63, wij zijn gisteren geweest vond het redelijk ..best veel in het Nederlands.Wat is Marjolein Teepen goed zeg en ook Floortje Smit zij zongen erg goed. Jammer dat Pia niet zo goed zong !..Terwijl ze goed kan zingen. maar niet als dramaqueen.Wie was die donkere gozer die met Floortje een soort duo vormde? Want Charlie Luske was er niet. Ik weet niet of ik ooit weer voor de tweede keer ga
Zo uit m'n hoofd is I Want To Break Free deels vertaald (Scaramouche haar deel), Killer Queen, Play The Game, One Vision, Don't Stop Me Now (weet 't niet zeker..) en These Are The Days Of Our Lives..quote:Op maandag 6 september 2010 11:37 schreef Patch het volgende:
Welke liedjes zijn in het Nederlands uiteindelijk?
Hij ziet er goed uitquote:Op maandag 6 september 2010 17:30 schreef qu63 het volgende:
Dat zou Marlon David Henry geweest kunnen zijn..
Die had ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 17:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat zou Marlon David Henry geweest kunnen zijn..
[/quote[quote]Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitWie is John's altermate Qu63?
John's Alternate is Charly Luskequote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitWie is John's altermate Qu63?
Charly is alternate Brit én Galileoquote:Op maandag 6 september 2010 18:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Heeft Pia geen hoofdrol ..althans geen echte vind ik.Charlie is toch altermate van Martin van der Starre..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |