1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ja, hij moest in 1x goedquote:
Gezellig he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, een vriendin van me ligt altijd in een deuk om die Mona reclame,en nu moet ik dr door haar gewoon ook om lachen
Tegen wie praat jij nou??quote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, een vriendin van me ligt altijd in een deuk om die Mona reclame,en nu moet ik dr door haar gewoon ook om lachen
Die hond met dat hoedje, tis jammer dat ik geen pudding eet anders maakte ik mijnes ook zulke hoedjes, gewoon voor een fotoquote:
Lootje activeren in de mailquote:
Neuh ik geloof het niet.quote:
Jammer dat je niet meer meedoet met SS, anders had ik jou, als ik jou als lootje had dan, van die lege puddingbakjes opgestuurdquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hond met dat hoedje, tis jammer dat ik geen pudding eet anders maakte ik mijnes ook zulke hoedjes, gewoon voor een foto
Check je lijstje eens mr. subtiel.quote:
Nou dan had je dr ook al hoedjes van moeten maken heurquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer meedoet met SS, anders had ik jou, als ik jou als lootje had dan, van die lege puddingbakjes opgestuurd
Heb ik al gedaan!quote:
hihihihi je zei trekkuhquote:
No problem! Ik ben creatiefquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan had je dr ook al hoedjes van moeten maken heur
quote:
Heeft Mona ook van die een persoonsbakkies voor chihuahuakoppies?????quote:
quote:
Jah. LOOTJES. Geen klootjes (zoals Strega laatst)quote:
Flashback naar m'n jeugd.... Oh die zoete herinneringen... Bleeeghquote:
Ja, dat zijn van die toetjes in 2 verpakking!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeft Mona ook van die een persoonsbakkies voor chihuahuakoppies?????
Ohohohohohoooooh je zei klootjes....quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Jah. LOOTJES. Geen klootjes (zoals Strega laatst)
Oh das wel handig!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die toetjes in 2 verpakking!
[ afbeelding ]
Idd..en dan verkrachten ze dat liedje zo ergquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Flashback naar m'n jeugd.... Oh die zoete herinneringen... Bleeegh
Ja da's wel heeeel erg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef Bamba het volgende:
Idd..en dan verkrachten ze dat liedje zo erg
je bent wel veeleisend he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh das wel handig!
Maar ik wil niet van die saaie doorzichtige bakkies
Hoi Joeyquote:
Heuj, niks als t beste voor mn doggyposse jaquote:
Ja die mis ik ook. Die grap dan he.quote:
Nederland 3quote:
Mn zussie Dewiquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef Bamba het volgende:
Oh de mystery popstars! Die goeie moet haast wel Dewi zijn!
Toch Chantal dan maar, die Kelly is wel woest aantrekkelijk en volgens mij stuk wilder dan Chantal, maar die is zooo cutequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi Joey
Eerlijk delen, wil je kelly of chantal? Ik heb voorkeur, maar jij mag eerst kiezen
Da's waar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heuj, niks als t beste voor mn doggyposse ja
Darnquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch Chantal dan maar, die Kelly is wel woest aantrekkelijk en volgens mij stuk wilder dan Chantal, maar die is zooo cute
Jij draagt je lot als een echte ventquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Darnik val ook meer op het meisje-meisje... maar vooruit dan maar
Chantal heeft al een kind, die is helemaal aan gort daar benedenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch Chantal dan maar, die Kelly is wel woest aantrekkelijk en volgens mij stuk wilder dan Chantal, maar die is zooo cute
Wist je nou maar wie ze waren dan kon je dat wat gerichter uiten hequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik word er agressief van dat die lui niet willen laten weten wie ze zijn
Nja ze hebben alleen dezelfde naam hoorquote:
Chantal is daar te schattig voor, die is heel mooi en lief, overalquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chantal heeft al een kind, die is helemaal aan gort daar beneden![]()
Hihi, nee hoor. Ik vind Chantal ook een leuk mens, grappig ook!
Nou enquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, nee hoor. Ik vind Chantal ook een leuk mens, grappig ook!
Greys liefje/schatje/popje/scheetje ik wil graag weten wie m'n lootje is. Er moeten er nog maar drie activeren wordt het niet eens tijd om een Greysje uit te voeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik word er agressief van dat die lui niet willen laten weten wie ze zijn
Oooohhhhh..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja ze hebben alleen dezelfde naam hoor
Tssss en bedankt he.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Echte liefde, merk ik al!quote:
Wie is MILF nou weer.quote:
Hehe, ik heb ook al een kind, maar niet aan gort daar beneden...Keizersnede FTW!!quote:
Mn zussie heet Dewi, mijn naam is veeeeeel mooierquote:
En volgend jaar gewoon weer meedoen he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En die kampert ook weg, wat zal Paps janken
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef Bamba het volgende:
Hehe, ik heb ook al een kind, maar niet aan gort daar beneden...Keizersnede FTW!!
Nederland 3 dusquote:
Ooohh sorry...Dan heeft je zus een hele mooie naam!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn zussie heet Dewi, mijn naam is veeeeeel mooier![]()
Zeg, dat meisje in groep 2 die dr nu uit moet met dat zwarte kanten ding aan, is die zwanger of kleedt ze zich gewoon echt bar slecht????
Aaaaaaw kampertje Maikul is dr ook uit
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Greys liefje/schatje/popje/scheetje ik wil graag weten wie m'n lootje is. Er moeten er nog maar drie activeren wordt het niet eens tijd om een Greysje uit te voeren.![]()
![]()
![]()
Ehhhhh neujquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef MrSubtle het volgende:
(en je weet toch wel wat een MILF is he?)
DreadBoy is goehoed!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
McDread door en Daffyd The Only Gay In The Village niet
Ahhhhhhhhhhhh.
[..]
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?
Draakje, mm en muis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
McDread door en Daffyd The Only Gay In The Village niet
Ahhhhhhhhhhhh.
[..]
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?
Mother I Like to F*ckquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb het lekker helemaal zelf gedaan
quote:
Draaaaakje!quote:
Zal ik er een PMetje tegenaan gooien?quote:
een ODOL dan? een HUGO? IPH?quote:
hmmmm wat moet ik daar nu weer op zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://en.wiktionary.org/wiki/MILF
Heb je in je mail gekeken mop, want dan kan je je SS lootje activeren!quote:
quote:
Ik ben echt heeeeeel slecht in raden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GILF is wel te raden dan (al distantieer ik me er verder meteen van)
dat heb ik zelfs al gedaan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je in je mail gekeken mop, want dan kan je je SS lootje activeren!
Gay .......?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben echt heeeeeel slecht in raden.
JOEHOE FIJNquote:
Heerlijk he! Eigen bedje en eigen spulletjes en de Grote Zwelgquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
JOEHOE FIJN
MAIL LOOTJE ACTIVEREN.
quote:
En eerst niet eens mee willen doenquote:
Omdat ie zn piemol vasthoudtquote:
en Ronjaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk he! Eigen bedje en eigen spulletjes en de Grote Zwelg
Sorry mijn fout moest zijn: F-R MM en Muis.quote:
Anders haalt ie de hoge tonen nietquote:
Niet direct te gek doen he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en Ronja![]()
en bad![]()
en alles weer zelf doen
Dat was dan weer wat minderquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
WTF is een HUGO?
En Bamba, veel mooier dan Dewi he?
![]()
kan gebeurenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry mijn fout moest zijn: F-R MM en Muis.
Met die papa?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was dan weer wat minder
Maar ik vond hem wel goed!
Dit meiske nu vond ik in het begin altijd heel leuk, maar nu wordt ze een beetje irritant
Sorry Greys stuur ik je maarzo op de verkeerde af.....quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry mijn fout moest zijn: F-R MM en Muis.
Thnx, ik ben dr zelf ook echt blij meequote:
Dat raad je echt nooitquote:
Ja....maar wel een lieve psycho heurquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik zou die blijheid af en toe van haar gezicht willen krabben.
Ben ik nu een psycho?
Nee, gewoon doen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik zou die blijheid af en toe van haar gezicht willen krabben.
Ben ik nu een psycho?
Repelsteeltje?quote:
Nog even en ik ga in het dierentehuis verhaal spitten. Staat hij vast in op een of ander t-shirt ofzo bij foto's enzo.quote:
Wat heb je ervoor over om het te weten te komen...?quote:
je ouders houden schijnbaar van korte namen. Ik gok een lettertje of 4 waarvan er 1tje 2x in voorkomt?quote:
Ze was er niet bijquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nog even en ik ga in het dierentehuis verhaal spitten. Staat hij vast in op een of ander t-shirt ofzo bij foto's enzo.
De heks van eergisteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Neuh, daar was ik heul nie bijquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nog even en ik ga in het dierentehuis verhaal spitten. Staat hij vast in op een of ander t-shirt ofzo bij foto's enzo.
Schat, ik weet heus wel hoe je heetquote:
Je mag het ook heeeeel even in een post zetten en dan gauw editten. Prettypurlease.quote:
Ja dat weet ik wel maar dat weten zij nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schat, ik weet heus wel hoe je heet
Die heaumeau?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Bamba het volgende:
En toch heb ik een zwak voor Davey..Ik vind 'm wel schattig met z'n flaporen...
Nou, jij weet m schijnbaar ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je ouders houden schijnbaar van korte namen. Ik gok een lettertje of 4 waarvan er 1tje 2x in voorkomt?
Ja zeg kom op heee jij weet ook wel hoe ik heet. Toch??quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat weet ik wel maar dat weten zij niet![]()
Ja nu wel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Nee joooooh, das nou Gerard Joling Ing!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heaumeau?
Die iedere gelegenheid aangrijpt om z'n pielewapse tegen een andere kerel aan te drukken?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Bamba het volgende:
Goed, ik zal 'm wel vertellen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Ja, ik kan er niks aan doen...Hij is mn favo kneusjequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heaumeau?
Die iedere gelegenheid aangrijpt om z'n pielewapse tegen een andere kerel aan te drukken?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja zeg kom op heee jij weet ook wel hoe ik heet. Toch??
OK hintje ik heb een naamgenoot hiero..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweetheulnie hoe Bamba, NiesLief, Ml-tje en Goodbye in het eggie heten
Oh ja, dat homootje he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
De broer van Dewi is er uit nu toch? Die zat net bij de laatste vier afvallers?
Ik heb een heul engelachtige naamquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft m verklapt?quote:
En die post nog weleens iets met onze naam erin.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
OK hintje ik heb een naamgenoot hiero..
Uhuhquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Alleen Greys weet hoe ik heet![]()
En degene die mijn lootje trekt. Ik ga natuurlijk niet een pakketje laten bezorgen geadresseerd aan Goodbye![]()
Ah ik weetum! Niet heel moeilijk te raden ook..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
OK hintje ik heb een naamgenoot hiero..
Neuh, ooit eerder al es opgevangen. Weet niet meer wiequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heeft m verklapt?
MRSUBTLE???????
Hee, haal 's weg!quote:
Nou, da's zeker knap jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Hoemoetikdatnouweten???
Ik ben al blij dat ik Ing dr naam kan onthouden
Nee he helemaal niet moeilijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah ik weetum! Niet heel moeilijk te raden ook..
ik weet er bijna geen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Nopequote:
Ow mn vriendje heeft m es doodleuk gepost hier.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ooit eerder al es opgevangen. Weet niet meer wie
Margharet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, haal 's weg!![]()
Ook Ll weet het, was ik even vergeten!
Tegen wie heb jij het nou??quote:
En wij maar denken dat we speciaal voor je zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik weet er bijna geen eigenlijk
* MrSubtle is sowieso slecht in namen, dus ik vergeet ze ook nog es als ik ze al weet
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:23 schreef draculettetje het volgende:
over ronja gesproken, zo vond meneer haar van de week op d'r kleedje bij mn schoonouders
[ afbeelding ]
quote:
De mijnes was je toch niet vergeten???quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik weet er bijna geen eigenlijk
* MrSubtle is sowieso slecht in namen, dus ik vergeet ze ook nog es als ik ze al weet
Ja wacht ff jij hebt je keurig voorgesteld.......quote:
Heet jij Marit?quote:
ben ik nou de enige die dat gedaan hebquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja wacht ff jij hebt je keurig voorgesteld.......
Je was de enige die dr in traptequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die dat gedaan heb
Tot nu toe zeker ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Bamba het volgende:
Dit meiske is ook wel goed volgens mij he?
Ja......quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee de namen van de mensen hier weet ik nog welquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De mijnes was je toch niet vergeten???
Ja dat dus, niks aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe zeker ja!
Ik vind haar alleen weinig uitstraling hebben
Ergens tussen topic nr.282 en 300 staat me zo bij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had het goed, maar ik heb geen idee wie nog zo heetquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
Als mrSubtiel het al kan raden moet jij dat ook kunnen toch??
Jij moet wel Ingetje heten, das de enige echte naam die hier wel es geroepen wordt toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja......
En nee ik heet geen Marit.
Als mrSubtiel het al kan raden moet jij dat ook kunnen toch??
quote:
Hoe heet jij?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee de namen van de mensen hier weet ik nog wel![]()
ik bedoel meer van klasgenoten en zo
als het me echt uitmaakte had ik het sowieso niet verteldquote:
Wie heet er nog meer Marit dan hier?quote:
Het is zo duidelijk van de nickquote:
Kijk, die weet ik wel !quote:
Weet je de mijne wel dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
O negatief, hiero!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het me echt uitmaakte had ik het sowieso niet verteld
en ik heb dan wel zelfs me bloedgroep medegedeeld, maar dat komt alleen maar handig uit als ik nu dood neer val en de ambulancebroeder fok aan ziet staan
Ik weet volgens mij ook niet eens hoe jij heetquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je de mijne wel dan?
Ik weet er maar een paar: Greys, Nok, Ing, MB.. Da was't volgens mij
u riep?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
DENISE
Ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Ze is echt zó non-spannend.
Er is nog een meisje dat er nog in zit. Ze is beeldschoon, lang zwart haar, prachtige meid, maar elke keer een chagrijnige kopDie heb ik nog niet een keer zien lachen. Weet je dan welke ik bedoel oh-oh?
Nou zegquote:
Je staat op m'n Haifs....dus jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je de mijne wel dan?
Ik weet er maar een paar: Greys, Nok, Ing, MB, Q.. Da was't volgens mij
mij jaquote:
Je denkt toch niet dat ik m'n naam daar heb ingevuld he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Als ik jou trek () dan weet ik lekker toch je naam...
Oh ja, en Loveless nu natuurlijk, en Nies..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij ook niet eens hoe jij heet![]()
Die jij weet weet ik wel allemaal, en Bamba, MrSubtle, Loveless, Nieslief, Qwea ( die heet Kuthoerrrr ) , Hara, Nonnetje.
Kweet dr best nog wat en volgens mij vergeet ik dr nog wel een paar ook
Ja volgens mij wel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Die vind ik ook irritant, is die door???
Ja idd, ik weet psies welke je bedoelt, vre-se-lijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel!
Ik hoop dat ze er wat van zeggen, van die chaggo smoel.
Ja die van JJH is makkelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef Qwea het volgende:
Ik weet die van greys, oh-oh, ingetje. maes, MM, en die van love. Ooh en JJH.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die van JJH is makkelijkDa's gewoon JayJayHay
Idd, vaaaaaaaaaaaals!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup!
Leuk jurkje heeft dit meisje aan, maar ze zingt echt bagger
Ik wil het ook weten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
Oeeeeeehhhh nu weet ik MrSubtilio z'n naam ook
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
Huh hoe doe jij dat nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaagquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Nies geeft niets hoor!
Leuk juist, je enthousiasme! Ik heb F_R en Memento-Mori een PM gestuurd en Muisje een sms.
Mijn kind hebben wij trouwens ook de verkeerde naam gegeven, die noemt z'n eigen jee-jee...We krijgen het maar niet afgeleerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die van JJH is makkelijkDa's gewoon JayJayHay
Gheghequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik een enorm leuk jochie.
Hoop dat ie door gaat!
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hierquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet zoveel van namen
nok weet ik wel maar ik sta er steeds weer van te kijken ze is gewoon nok
qwea weet ik, greys geloof ik ook, en oh-oh weet ik ook
LOOOOOOOOOTJES!!!!!!!!!!! (zie je mail)quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaag![]()
Ooooooohhhh foeiquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hier
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet zoveel van namen
nok weet ik wel maar ik sta er steeds weer van te kijken ze is gewoon nok
qwea weet ik, greys geloof ik ook, en oh-oh weet ik ook
Activeeeerrrruuuuuuh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaag![]()
wij heten hetzelfdequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Huh hoe doe jij dat nou?
En ik sta niet in Q's lijstje![]()
ik mijn tieten jij jouw naam?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hier
eg nie!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Schatje he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Dit is een leuk meisje
Alleen Heer G gilt 'haal dat stomme stuk touw uit je haar!'
Anderst barst dr kop natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef draculettetje het volgende:
waar is dat eleastiek ofzo goed voor?
Heeey zus pm je die dan ff door.quote:
Ze heeft Indiana roots en wil dat hiermee benadrukken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef draculettetje het volgende:
waar is dat eleastiek ofzo goed voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |