Ja idd, ik weet psies welke je bedoelt, vre-se-lijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel!
Ik hoop dat ze er wat van zeggen, van die chaggo smoel.
Ja die van JJH is makkelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef Qwea het volgende:
Ik weet die van greys, oh-oh, ingetje. maes, MM, en die van love. Ooh en JJH.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die van JJH is makkelijkDa's gewoon JayJayHay
Idd, vaaaaaaaaaaaals!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup!
Leuk jurkje heeft dit meisje aan, maar ze zingt echt bagger
Ik wil het ook weten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
Oeeeeeehhhh nu weet ik MrSubtilio z'n naam ook
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
Huh hoe doe jij dat nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaagquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Nies geeft niets hoor!
Leuk juist, je enthousiasme! Ik heb F_R en Memento-Mori een PM gestuurd en Muisje een sms.
Mijn kind hebben wij trouwens ook de verkeerde naam gegeven, die noemt z'n eigen jee-jee...We krijgen het maar niet afgeleerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die van JJH is makkelijkDa's gewoon JayJayHay
Gheghequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik een enorm leuk jochie.
Hoop dat ie door gaat!
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hierquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet zoveel van namen
nok weet ik wel maar ik sta er steeds weer van te kijken ze is gewoon nok
qwea weet ik, greys geloof ik ook, en oh-oh weet ik ook
LOOOOOOOOOTJES!!!!!!!!!!! (zie je mail)quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaag![]()
Ooooooohhhh foeiquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hier
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet zoveel van namen
nok weet ik wel maar ik sta er steeds weer van te kijken ze is gewoon nok
qwea weet ik, greys geloof ik ook, en oh-oh weet ik ook
Activeeeerrrruuuuuuh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaag![]()
wij heten hetzelfdequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Huh hoe doe jij dat nou?
En ik sta niet in Q's lijstje![]()
ik mijn tieten jij jouw naam?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hier
eg nie!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Schatje he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Dit is een leuk meisje
Alleen Heer G gilt 'haal dat stomme stuk touw uit je haar!'
Anderst barst dr kop natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef draculettetje het volgende:
waar is dat eleastiek ofzo goed voor?
Heeey zus pm je die dan ff door.quote:
Ze heeft Indiana roots en wil dat hiermee benadrukken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef draculettetje het volgende:
waar is dat eleastiek ofzo goed voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |