ben ik nou de enige die dat gedaan hebquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja wacht ff jij hebt je keurig voorgesteld.......
Je was de enige die dr in traptequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die dat gedaan heb
Tot nu toe zeker ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Bamba het volgende:
Dit meiske is ook wel goed volgens mij he?
Ja......quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee de namen van de mensen hier weet ik nog welquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De mijnes was je toch niet vergeten???
Ja dat dus, niks aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe zeker ja!
Ik vind haar alleen weinig uitstraling hebben
Ergens tussen topic nr.282 en 300 staat me zo bij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had het goed, maar ik heb geen idee wie nog zo heetquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
Als mrSubtiel het al kan raden moet jij dat ook kunnen toch??
Jij moet wel Ingetje heten, das de enige echte naam die hier wel es geroepen wordt toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja......
En nee ik heet geen Marit.
Als mrSubtiel het al kan raden moet jij dat ook kunnen toch??
quote:
Hoe heet jij?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee de namen van de mensen hier weet ik nog wel![]()
ik bedoel meer van klasgenoten en zo
als het me echt uitmaakte had ik het sowieso niet verteldquote:
Wie heet er nog meer Marit dan hier?quote:
Het is zo duidelijk van de nickquote:
Kijk, die weet ik wel !quote:
Weet je de mijne wel dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweetheulnie hoe Bamba, NiesLief, Ml-tje en Goodbye in het eggie heten
quote:
O negatief, hiero!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het me echt uitmaakte had ik het sowieso niet verteld
en ik heb dan wel zelfs me bloedgroep medegedeeld, maar dat komt alleen maar handig uit als ik nu dood neer val en de ambulancebroeder fok aan ziet staan
Ik weet volgens mij ook niet eens hoe jij heetquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je de mijne wel dan?
Ik weet er maar een paar: Greys, Nok, Ing, MB.. Da was't volgens mij
u riep?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
DENISE
Ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Ze is echt zó non-spannend.
Er is nog een meisje dat er nog in zit. Ze is beeldschoon, lang zwart haar, prachtige meid, maar elke keer een chagrijnige kopDie heb ik nog niet een keer zien lachen. Weet je dan welke ik bedoel oh-oh?
Nou zegquote:
Je staat op m'n Haifs....dus jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je de mijne wel dan?
Ik weet er maar een paar: Greys, Nok, Ing, MB, Q.. Da was't volgens mij
mij jaquote:
Je denkt toch niet dat ik m'n naam daar heb ingevuld he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Als ik jou trek () dan weet ik lekker toch je naam...
Oh ja, en Loveless nu natuurlijk, en Nies..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij ook niet eens hoe jij heet![]()
Die jij weet weet ik wel allemaal, en Bamba, MrSubtle, Loveless, Nieslief, Qwea ( die heet Kuthoerrrr ) , Hara, Nonnetje.
Kweet dr best nog wat en volgens mij vergeet ik dr nog wel een paar ook
Ja volgens mij wel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Die vind ik ook irritant, is die door???
Ja idd, ik weet psies welke je bedoelt, vre-se-lijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel!
Ik hoop dat ze er wat van zeggen, van die chaggo smoel.
Ja die van JJH is makkelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef Qwea het volgende:
Ik weet die van greys, oh-oh, ingetje. maes, MM, en die van love. Ooh en JJH.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die van JJH is makkelijkDa's gewoon JayJayHay
Idd, vaaaaaaaaaaaals!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup!
Leuk jurkje heeft dit meisje aan, maar ze zingt echt bagger
Ik wil het ook weten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
Oeeeeeehhhh nu weet ik MrSubtilio z'n naam ook
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
Huh hoe doe jij dat nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Bamba het volgende:
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaagquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Nies geeft niets hoor!
Leuk juist, je enthousiasme! Ik heb F_R en Memento-Mori een PM gestuurd en Muisje een sms.
Mijn kind hebben wij trouwens ook de verkeerde naam gegeven, die noemt z'n eigen jee-jee...We krijgen het maar niet afgeleerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die van JJH is makkelijkDa's gewoon JayJayHay
Gheghequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik een enorm leuk jochie.
Hoop dat ie door gaat!
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hierquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet zoveel van namen
nok weet ik wel maar ik sta er steeds weer van te kijken ze is gewoon nok
qwea weet ik, greys geloof ik ook, en oh-oh weet ik ook
LOOOOOOOOOTJES!!!!!!!!!!! (zie je mail)quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaag![]()
Ooooooohhhh foeiquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hier
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet zoveel van namen
nok weet ik wel maar ik sta er steeds weer van te kijken ze is gewoon nok
qwea weet ik, greys geloof ik ook, en oh-oh weet ik ook
Activeeeerrrruuuuuuh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
* ferrari_rood is volgens haar een van de weinige die gewoon moest werken vandaag![]()
wij heten hetzelfdequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Huh hoe doe jij dat nou?
En ik sta niet in Q's lijstje![]()
ik mijn tieten jij jouw naam?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef mijn naam in PMs weg aan mensen in ruil voor beschamende foto's van anderen hier
eg nie!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Schatje he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Dit is een leuk meisje
Alleen Heer G gilt 'haal dat stomme stuk touw uit je haar!'
Anderst barst dr kop natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef draculettetje het volgende:
waar is dat eleastiek ofzo goed voor?
Heeey zus pm je die dan ff door.quote:
Ze heeft Indiana roots en wil dat hiermee benadrukken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef draculettetje het volgende:
waar is dat eleastiek ofzo goed voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |