En die post nog weleens iets met onze naam erin.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
OK hintje ik heb een naamgenoot hiero..
Uhuhquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Alleen Greys weet hoe ik heet![]()
En degene die mijn lootje trekt. Ik ga natuurlijk niet een pakketje laten bezorgen geadresseerd aan Goodbye![]()
Ah ik weetum! Niet heel moeilijk te raden ook..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
OK hintje ik heb een naamgenoot hiero..
Neuh, ooit eerder al es opgevangen. Weet niet meer wiequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heeft m verklapt?
MRSUBTLE???????
Hee, haal 's weg!quote:
Nou, da's zeker knap jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Hoemoetikdatnouweten???
Ik ben al blij dat ik Ing dr naam kan onthouden
Nee he helemaal niet moeilijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah ik weetum! Niet heel moeilijk te raden ook..
ik weet er bijna geen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweetheulnie hoe Bamba, NiesLief, Ml-tje en Goodbye in het eggie heten
Nopequote:
Ow mn vriendje heeft m es doodleuk gepost hier.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ooit eerder al es opgevangen. Weet niet meer wie
Margharet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, haal 's weg!![]()
Ook Ll weet het, was ik even vergeten!
Tegen wie heb jij het nou??quote:
En wij maar denken dat we speciaal voor je zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik weet er bijna geen eigenlijk
* MrSubtle is sowieso slecht in namen, dus ik vergeet ze ook nog es als ik ze al weet
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:23 schreef draculettetje het volgende:
over ronja gesproken, zo vond meneer haar van de week op d'r kleedje bij mn schoonouders
[ afbeelding ]
quote:
De mijnes was je toch niet vergeten???quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik weet er bijna geen eigenlijk
* MrSubtle is sowieso slecht in namen, dus ik vergeet ze ook nog es als ik ze al weet
Ja wacht ff jij hebt je keurig voorgesteld.......quote:
Heet jij Marit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |