Ze was er niet bijquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nog even en ik ga in het dierentehuis verhaal spitten. Staat hij vast in op een of ander t-shirt ofzo bij foto's enzo.
De heks van eergisteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Neuh, daar was ik heul nie bijquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nog even en ik ga in het dierentehuis verhaal spitten. Staat hij vast in op een of ander t-shirt ofzo bij foto's enzo.
Schat, ik weet heus wel hoe je heetquote:
Je mag het ook heeeeel even in een post zetten en dan gauw editten. Prettypurlease.quote:
Ja dat weet ik wel maar dat weten zij nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schat, ik weet heus wel hoe je heet
Die heaumeau?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Bamba het volgende:
En toch heb ik een zwak voor Davey..Ik vind 'm wel schattig met z'n flaporen...
Nou, jij weet m schijnbaar ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je ouders houden schijnbaar van korte namen. Ik gok een lettertje of 4 waarvan er 1tje 2x in voorkomt?
Ja zeg kom op heee jij weet ook wel hoe ik heet. Toch??quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat weet ik wel maar dat weten zij niet![]()
Ja nu wel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Nee joooooh, das nou Gerard Joling Ing!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heaumeau?
Die iedere gelegenheid aangrijpt om z'n pielewapse tegen een andere kerel aan te drukken?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Bamba het volgende:
Goed, ik zal 'm wel vertellen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Ja, ik kan er niks aan doen...Hij is mn favo kneusjequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heaumeau?
Die iedere gelegenheid aangrijpt om z'n pielewapse tegen een andere kerel aan te drukken?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja zeg kom op heee jij weet ook wel hoe ik heet. Toch??
OK hintje ik heb een naamgenoot hiero..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweetheulnie hoe Bamba, NiesLief, Ml-tje en Goodbye in het eggie heten
Oh ja, dat homootje he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
De broer van Dewi is er uit nu toch? Die zat net bij de laatste vier afvallers?
Ik heb een heul engelachtige naamquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweetheulnie hoe Bamba, NiesLief, Ml-tje en Goodbye in het eggie heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |