ben ik nou de enige die dat gedaan hebquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja wacht ff jij hebt je keurig voorgesteld.......
Je was de enige die dr in traptequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die dat gedaan heb
Tot nu toe zeker ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Bamba het volgende:
Dit meiske is ook wel goed volgens mij he?
Ja......quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee de namen van de mensen hier weet ik nog welquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De mijnes was je toch niet vergeten???
Ja dat dus, niks aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe zeker ja!
Ik vind haar alleen weinig uitstraling hebben
Ergens tussen topic nr.282 en 300 staat me zo bij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had het goed, maar ik heb geen idee wie nog zo heetquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
Als mrSubtiel het al kan raden moet jij dat ook kunnen toch??
Jij moet wel Ingetje heten, das de enige echte naam die hier wel es geroepen wordt toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja......
En nee ik heet geen Marit.
Als mrSubtiel het al kan raden moet jij dat ook kunnen toch??
quote:
Hoe heet jij?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee de namen van de mensen hier weet ik nog wel![]()
ik bedoel meer van klasgenoten en zo
als het me echt uitmaakte had ik het sowieso niet verteldquote:
Wie heet er nog meer Marit dan hier?quote:
Het is zo duidelijk van de nickquote:
Kijk, die weet ik wel !quote:
Weet je de mijne wel dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweetheulnie hoe Bamba, NiesLief, Ml-tje en Goodbye in het eggie heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |