1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ja, hij moest in 1x goedquote:
Gezellig he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, een vriendin van me ligt altijd in een deuk om die Mona reclame,en nu moet ik dr door haar gewoon ook om lachen
Tegen wie praat jij nou??quote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, een vriendin van me ligt altijd in een deuk om die Mona reclame,en nu moet ik dr door haar gewoon ook om lachen
Die hond met dat hoedje, tis jammer dat ik geen pudding eet anders maakte ik mijnes ook zulke hoedjes, gewoon voor een fotoquote:
Lootje activeren in de mailquote:
Neuh ik geloof het niet.quote:
Jammer dat je niet meer meedoet met SS, anders had ik jou, als ik jou als lootje had dan, van die lege puddingbakjes opgestuurdquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hond met dat hoedje, tis jammer dat ik geen pudding eet anders maakte ik mijnes ook zulke hoedjes, gewoon voor een foto
Check je lijstje eens mr. subtiel.quote:
Nou dan had je dr ook al hoedjes van moeten maken heurquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer meedoet met SS, anders had ik jou, als ik jou als lootje had dan, van die lege puddingbakjes opgestuurd
Heb ik al gedaan!quote:
hihihihi je zei trekkuhquote:
No problem! Ik ben creatiefquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan had je dr ook al hoedjes van moeten maken heur
quote:
Heeft Mona ook van die een persoonsbakkies voor chihuahuakoppies?????quote:
quote:
Jah. LOOTJES. Geen klootjes (zoals Strega laatst)quote:
Flashback naar m'n jeugd.... Oh die zoete herinneringen... Bleeeghquote:
Ja, dat zijn van die toetjes in 2 verpakking!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeft Mona ook van die een persoonsbakkies voor chihuahuakoppies?????
Ohohohohohoooooh je zei klootjes....quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Jah. LOOTJES. Geen klootjes (zoals Strega laatst)
Oh das wel handig!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die toetjes in 2 verpakking!
[ afbeelding ]
Idd..en dan verkrachten ze dat liedje zo ergquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Flashback naar m'n jeugd.... Oh die zoete herinneringen... Bleeegh
Ja da's wel heeeel erg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef Bamba het volgende:
Idd..en dan verkrachten ze dat liedje zo erg
je bent wel veeleisend he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh das wel handig!
Maar ik wil niet van die saaie doorzichtige bakkies
Hoi Joeyquote:
Heuj, niks als t beste voor mn doggyposse jaquote:
Ja die mis ik ook. Die grap dan he.quote:
Nederland 3quote:
Mn zussie Dewiquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef Bamba het volgende:
Oh de mystery popstars! Die goeie moet haast wel Dewi zijn!
Toch Chantal dan maar, die Kelly is wel woest aantrekkelijk en volgens mij stuk wilder dan Chantal, maar die is zooo cutequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi Joey
Eerlijk delen, wil je kelly of chantal? Ik heb voorkeur, maar jij mag eerst kiezen
Da's waar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heuj, niks als t beste voor mn doggyposse ja
Darnquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch Chantal dan maar, die Kelly is wel woest aantrekkelijk en volgens mij stuk wilder dan Chantal, maar die is zooo cute
Jij draagt je lot als een echte ventquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Darnik val ook meer op het meisje-meisje... maar vooruit dan maar
Chantal heeft al een kind, die is helemaal aan gort daar benedenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch Chantal dan maar, die Kelly is wel woest aantrekkelijk en volgens mij stuk wilder dan Chantal, maar die is zooo cute
Wist je nou maar wie ze waren dan kon je dat wat gerichter uiten hequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik word er agressief van dat die lui niet willen laten weten wie ze zijn
Nja ze hebben alleen dezelfde naam hoorquote:
Chantal is daar te schattig voor, die is heel mooi en lief, overalquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chantal heeft al een kind, die is helemaal aan gort daar beneden![]()
Hihi, nee hoor. Ik vind Chantal ook een leuk mens, grappig ook!
Nou enquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, nee hoor. Ik vind Chantal ook een leuk mens, grappig ook!
Greys liefje/schatje/popje/scheetje ik wil graag weten wie m'n lootje is. Er moeten er nog maar drie activeren wordt het niet eens tijd om een Greysje uit te voeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik word er agressief van dat die lui niet willen laten weten wie ze zijn
Oooohhhhh..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja ze hebben alleen dezelfde naam hoor
Tssss en bedankt he.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Echte liefde, merk ik al!quote:
Wie is MILF nou weer.quote:
Hehe, ik heb ook al een kind, maar niet aan gort daar beneden...Keizersnede FTW!!quote:
Mn zussie heet Dewi, mijn naam is veeeeeel mooierquote:
En volgend jaar gewoon weer meedoen he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En die kampert ook weg, wat zal Paps janken
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef Bamba het volgende:
Hehe, ik heb ook al een kind, maar niet aan gort daar beneden...Keizersnede FTW!!
Nederland 3 dusquote:
Ooohh sorry...Dan heeft je zus een hele mooie naam!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn zussie heet Dewi, mijn naam is veeeeeel mooier![]()
Zeg, dat meisje in groep 2 die dr nu uit moet met dat zwarte kanten ding aan, is die zwanger of kleedt ze zich gewoon echt bar slecht????
Aaaaaaw kampertje Maikul is dr ook uit
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Greys liefje/schatje/popje/scheetje ik wil graag weten wie m'n lootje is. Er moeten er nog maar drie activeren wordt het niet eens tijd om een Greysje uit te voeren.![]()
![]()
![]()
Ehhhhh neujquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef MrSubtle het volgende:
(en je weet toch wel wat een MILF is he?)
DreadBoy is goehoed!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
McDread door en Daffyd The Only Gay In The Village niet
Ahhhhhhhhhhhh.
[..]
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?
Draakje, mm en muis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
McDread door en Daffyd The Only Gay In The Village niet
Ahhhhhhhhhhhh.
[..]
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?
Mother I Like to F*ckquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb het lekker helemaal zelf gedaan
quote:
Draaaaakje!quote:
Zal ik er een PMetje tegenaan gooien?quote:
een ODOL dan? een HUGO? IPH?quote:
hmmmm wat moet ik daar nu weer op zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://en.wiktionary.org/wiki/MILF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |