Hehe, ik heb ook al een kind, maar niet aan gort daar beneden...Keizersnede FTW!!quote:
Mn zussie heet Dewi, mijn naam is veeeeeel mooierquote:
En volgend jaar gewoon weer meedoen he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En die kampert ook weg, wat zal Paps janken
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef Bamba het volgende:
Hehe, ik heb ook al een kind, maar niet aan gort daar beneden...Keizersnede FTW!!
Nederland 3 dusquote:
Ooohh sorry...Dan heeft je zus een hele mooie naam!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn zussie heet Dewi, mijn naam is veeeeeel mooier![]()
Zeg, dat meisje in groep 2 die dr nu uit moet met dat zwarte kanten ding aan, is die zwanger of kleedt ze zich gewoon echt bar slecht????
Aaaaaaw kampertje Maikul is dr ook uit
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Greys liefje/schatje/popje/scheetje ik wil graag weten wie m'n lootje is. Er moeten er nog maar drie activeren wordt het niet eens tijd om een Greysje uit te voeren.![]()
![]()
![]()
Ehhhhh neujquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef MrSubtle het volgende:
(en je weet toch wel wat een MILF is he?)
DreadBoy is goehoed!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
McDread door en Daffyd The Only Gay In The Village niet
Ahhhhhhhhhhhh.
[..]
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?
Draakje, mm en muis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
McDread door en Daffyd The Only Gay In The Village niet
Ahhhhhhhhhhhh.
[..]
Hihihi. Welke drie hebben we nog nodig dan?
Mother I Like to F*ckquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb het lekker helemaal zelf gedaan
quote:
Draaaaakje!quote:
Zal ik er een PMetje tegenaan gooien?quote:
een ODOL dan? een HUGO? IPH?quote:
hmmmm wat moet ik daar nu weer op zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://en.wiktionary.org/wiki/MILF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |