die zeeuwen zijn er gewoon te nuchter voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb vorige week geluisterd en de humor ontging mij grotendeels![]()
kanequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat een uiting van wat Venema van dit gedrocht vindt?
Venema en Ekdom niet iigquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke eikel heeft dat trouwens bedacht om dit megahit te maken.
Jaaaa....quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat een uiting van wat Venema van dit gedrocht vindt?
'Can You Handle Me Baby' en 'So Glad You Made It' kan ik nog wel waarderen, maar het ontegenzeggelijk bewijs dat hun nummers steeds zeurderig worden is al geleverd.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders ook niet i guess.
Misschien 'Het Olijke Trio' van 3FM?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders ook niet i guess.
Roosmarijn, Timur en Giel ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien 'Het Olijke Trio' van 3FM?
Maar wel welk weer het wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu weten we nog steeds niet waar de files staan![]()
Wordt lekker weer morgen hoor!
En die C&S-losertjes ook natuurlijk. Het rijtje plaatjesdraaiers van 3FM dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn, Timur en Giel ?
Mooi zo morgen de deur schilderen en de trap.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Roosmarijn en Timur kan ik verdragen noch aanbidden, die vallen af.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn, Timur en Giel ?
Ik zag eentje op de A1, in ieder geval tussen Diemen en Muiderberg. Vanuit de trein zag ik al een hulpvoertuig onderweg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik wist niet dat ik kon voorspellen welke nummers er allemaal gedraaid worden...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serious Request-herinneringen borrelen op![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik kon voorspellen welke nummers er allemaal gedraaid worden...
Leegmaken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideetjes voor mijn FOBO?
Haha? of ehh..quote:
Ik ben wel blij met Kane hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Five_wave het volgende:
OMG wat een gezanik hier over de MH.
Pech dat je hem niet bevalt en dat mag je best zeggen.
Maarja hier zijn weinig fans van Giel, C&S, Timur etc. Dan zullen die hem wel gekozen hebben volgens jullie...
Wat een hoopje...
Ben je de enige dan, Kane wordt hier unaniem onder het gras geschoven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Megahit gemist, kud...
Volgende week is Lily Allen Megahit.
Coolquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je de enige dan, Kane wordt hier unaniem onder het gras geschoven.
Timurquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Five_wave het volgende:
OMG wat een gezanik hier over de MH.
Pech dat je hem niet bevalt en dat mag je best zeggen.
Maarja hier zijn weinig fans van Giel, C&S, Timur etc. Dan zullen die hem wel gekozen hebben volgens jullie...
Wat een hoopje...
Wist je dan ook dat Eric Corton de Super de Boer-reclames inspreekt? En Domien de 'One Night Stand op Nederland 3'-promo's?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:45 schreef Derek010 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Michiel Veenstra zijn stem ontleend aan tv-spotjes van GroenLinks in de "zendtijd voor politieke partijen"? Zou dat ook z'n politieke voorkeur zijn?
Dat Ekdom z'n stem ontleend aan van alles van de AVRO en af en toe een reclame wist iedereen natuurlijk allang
Gerard en Michiel en dan Rob Stenders, Paul of Corton zou ik wel leuk vindenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ik hoop op Michiel, Gerard en Timur
Domien doet ook voiceover's in reclamesquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:45 schreef Derek010 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Michiel Veenstra zijn stem ontleend aan tv-spotjes van GroenLinks in de "zendtijd voor politieke partijen"? Zou dat ook z'n politieke voorkeur zijn?
Dat Ekdom z'n stem ontleend aan van alles van de AVRO en af en toe een reclame wist iedereen natuurlijk allang
quote:
ex-3FM Edwin Diergaarde doet ook Ik Vertrekquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Domien doet ook voiceover's in reclames
Gek genoeg zou domientje ook nog een serieuze optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef themauster het volgende:
Ik gok trouwens dat het Giel,Michiel en Gerard worden in het Glazen Huis, niet dat ik dat wil dat Giel er in komt
Hij is voice bij de TROSquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Derek010 het volgende:
[..]
ex-3FM Edwin Diergaarde doet ook Ik Vertrek
Kan ook maar dan wordt het geen Michiel vrees ik want volgens mij zijn alle 3 de djs van een verschillende omroep of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gek genoeg zou domientje ook nog een serieuze optie kunnen zijn.
Ik gok verder ook dat Giel Beelen George Baker zal draaien.quote:
Nul vijfendertig, zes zevie zevie, twee, nul, zevie zesquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.stuureenfax.nl/step1.php
Wat is dat nummer?
De laatste jaren meestal wel ja, zal wel omroeppolitieke redenen hebben denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Kan ook maar dan wordt het geen Michiel vrees ik want volgens mij zijn alle 3 de djs van een verschillende omroep of heb ik het mis?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok verder ook dat Giel Beelen George Baker zal draaien.
Mocht dit gebeuren, eet ik een paar sokken op.
Over die Baustelle Grote Markt gesproken: ik vind het wel reuze meevallen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Merk bij collega's dat ze ook zin hebben in SR en ook zeker gaan kijken bij het GH. Volgens mij gaat het dit jaar wel weer leuk worden>
Peper , Zout nodig ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok verder ook dat Giel Beelen George Baker zal draaien.
Mocht dit gebeuren, eet ik een paar sokken op.
Timur en populairquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Derek010 het volgende:
Is Timur geen serieuze optie? Hij is toch vrij populair denk ik, en heeft er nog nooit ingezeten.
Is er überhaupt bekend hoe het gekozen gaat worden? Gewoon weer door 3FM zelf (zendercoördinator), niet meer stemmen?
hehequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over die Baustelle Grote Markt gesproken: ik vind het wel reuze meevallen.
Volgens mij gebeurde dit vorig jaar ook in Breda.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie het gemist heeftWaterbedrijf in actie voor Serious Request Had de link al eerder hier gepost..
Bij mijn bedrijf zijn ze ook bezig met het organiseren van een actie dus ben zeer benieuwd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie het gemist heeftWaterbedrijf in actie voor Serious Request Had de link al eerder hier gepost..
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Derek010 het volgende:
Is Timur geen serieuze optie? Hij is toch vrij populair denk ik, en heeft er nog nooit ingezeten.
Iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Corkscrew het volgende:
Wat is dit voor haatcampagne tegen (de) Dire Straits?
Hij komt uit Groningen en als het inderdaad zo is dat de luisteraars mogen stemmen dan maakt hij een goede kans. Ik zie de krantenkoppen al voor me. ' Mogelijk Groninger in het Glazenhuis '. Dan kan het gek lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Derek010 het volgende:
Is er überhaupt bekend hoe het gekozen gaat worden? Gewoon weer door 3FM zelf (zendercoördinator), niet meer stemmen?
Bij ons zijn ze ook bezig , alleen doen ze dat voor eigen portomonee, trappen er tussen de 200-300 mensen uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij mijn bedrijf zijn ze ook bezig met het organiseren van een actie dus ben zeer benieuwd!
uuhhm, geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurde dit vorig jaar ook in Breda.
Klasse! Geloof dat de organisatie waar ik werkzaam voor ben nog niets heeft georganiseerd..quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij mijn bedrijf zijn ze ook bezig met het organiseren van een actie dus ben zeer benieuwd!
Rooie Rinus & Pé Daalemmer moeten komenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef themauster het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie de djs dit jaar gaan opsluiten en welke bekende Grunnegers er langskomen
Dat wordt een feestje als die komen, Dat zijn de helden van Grunnquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rooie Rinus & Pé Daalemmer moeten komen
Brabant Water.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, geen idee eigenlijkZou kunnen hoor.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rooie Rinus & Pé Daalemmer moeten komen
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga nu al Paloma Blannca aanvragen
Hij heeft toch gewoon gelijk? Coldplay klinkt zelfs nog leuk en vrolijk vergeleken bij Dire Straitsquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom die Brothers in Arms van Dire Straits de saaiste plaat ooit vindt. Ekdom, je dondert van je voetstuk. Nouja, even dan
.
Jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Coldplay klinkt zelfs nog leuk en vrolijk vergeleken bij Dire Straits
Alsof leuk en vrolijk een voorwaarde is voor niet saai zijn. Schindlers List is ook geen leuke en vrolijke film, maar saai... allerminst.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Coldplay klinkt zelfs nog leuk en vrolijk vergeleken bij Dire Straits
En toch is het saaiquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof leuk en vrolijk een voorwaarde is voor niet saai zijn. Schindlers List is ook geen leuke en vrolijke film, maar saai... allerminst.
Die is ze vergeten te backuppen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe zit het met de andere nummers van Caro Emerald?
*45quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef gerbenp het volgende:
"Deze DVD is geschikt voor 25 jaar en ouder"![]()
quote:
Ik flip helemaalquote:
en dan log ik nu pas in!quote:
Eerst foto's maken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:20 schreef Againzender het volgende:
En nu maar een het spagetti incident hier in de keuken opruimen
zijn gewoon heerlijke nummers van dire straitsquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
morgen 6:00 weer vroeg genoeg voor jequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan log ik nu pas in!
Hallo
Weekend
Misschien valt er wel te slapen dit weekeinde
pijnlijk onderwerpquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
pijnlijk onderwerp
camera ist kaputt
Van 1 glaasje word je nog niet toeterquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef Againzender het volgende:
"lekker, rose!"
Dat wordt een feest mensen
dan ken je sommige van mijn vrienden nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van 1 glaasje word je nog niet toeter
Vrouwlief heeft bij 2 al dat ze het ziet gaan draaienquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan ken je sommige van mijn vrienden niet
mijn vrouw is dan weer het tegenovergestelde, die maakt er een sport van om nietsvermoedende Schotten onder de tafel te drinkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouwlief heeft bij 2 al dat ze het ziet gaan draaien
dat dusquote:
quote:
Die draaien ze elk uur... dus dat is geen toevalquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw is dan weer het tegenovergestelde, die maakt er een sport van om nietsvermoedende Schotten onder de tafel te drinken
Nou ja, je had er bij moeten zijn ofzo.
He, hadden we het net niet over Coldplay?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die draaien ze elk uur... dus dat is geen toeval
het is inderdaad een zekerheid aan het wordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die draaien ze elk uur... dus dat is geen toeval
Nee, gewoonquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef themauster het volgende:
Kim-Lian is echt zo ''lief meisje'' type
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]I THINK I LIKE IT!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:33 schreef TheZapster het volgende:
Binnenkort breekt een nieuw decennium aan.Goed moment om Coldplay eens volledig van de playlisten af te halen.Dit was hun decennium dus volgend decennium maar eens nieuwe bands een kans geven aub!
quote:
Spank mequote:
Tuurlijk, want als Michiel niet beviel had de zendercoördinator 'm er allang uitgeschopt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Michiel is ook bevallen? Congratz Veenstra
Whaha heel erg scherpquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, want als Michiel niet beviel had de zendercoördinator 'm er allang uitgeschopt.
Niet minder dan ¤ 410,-. Of heb je het niet over m'n onderschrift?quote:
Corton draaide laatst een nieuwe plaat van die gasten. Klonk wel redelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:42 schreef themauster het volgende:
Kol heeft een nieuwe single heren! draai die eens
* Ofyles2 aanbod afslaat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niet minder dan ¤ 410,-. Of heb je het niet over m'n onderschrift?
Vanmiddag gehoord op KinkFM vind hem helemaal topquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Corton draaide laatst een nieuwe plaat van die gasten. Klonk wel redelijk
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
leuk lensje alleen jammer dat je hem er bijna nieuw voor kan krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die had ik bij het vorige plaatje al gebruiktquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zat meer aan [ afbeelding ] te denken
Over een maand waarschijnlijk wel vaak op 3FM te horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Vanmiddag gehoord op KinkFM vind hem helemaal top
quote:
Dat weten we Hans, dat hoef je niet te zeggenquote:
Whehequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat weten we Hans, dat hoef je niet te zeggen![]()
zal wel MH worden danquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over een maand waarschijnlijk wel vaak op 3FM te horen>
Abba is best goed hoorquote:
ROFLquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de megahit van volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |